Star Stable Online / Star Rider

heppatyttö123

Heippa!

Kyselisin semmoista, että jos ostan Lifetime Star Riderin Visalla, ja kun siinä pitää antaa oma osoite. Niin lähettävätkö sieltä sitten jotain postissa tänne? Olen täysi-ikäinen, mutta asun vielä vanhempien kanssa (koska lukio) ja he varmasti "riemastuisivat" jos saisivat tietää että käytän 60€ nettipeliin... :/ Eli, näkyykö se maksu vain tiliotteessa vai täytyykö odottaa jotain postissa tänne sitten?

25

2628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuapapua

      Itse en ole ostanut lifetimeä mut star ridering monta kertaa kylläkin, visalla olen maksanut ja koskaan ei ole tullut mtiään postissa. Oletan että osoitetiedot ovat vaan että voivat varmistaa sen kortin tms. Eli pitäisi olla ihan turvallista ostaa, pitäisi näkyä pelkästään tiliotteessa

    • ronskuli1

      Moikka! Itselleni on ostettu lifetime ja ei tullut mitään postiin, tai ainakaan vielä ja on ollut jo reilu vuoden.

    • AnastasiaMchall

      Mieki tarviin apuu!!
      Oon yrittäny ladata star stablee koneelle mut ei anna... tulee ikkuna mis lukee
      "Asennuksen yhteydessä tapahtui virhe (hirveesti numeroita)
      Varmista että olet suorittanut loppuun aikaisemmat asennukset ja sulkenut muu sovellukset"

      ei mul oo mitää auki ja näin!? HELP!!

    • Ongelmiii

      Hei mulla olisi ongelma olen laittanut keksityn salasanan stabuun koska kaverini sanoi että silloin voi tehdä. Ja kaverini pystyy silti olemaan star rider miten se silloin tehään kun on laittantt keksityn salasanan? Vai pitääkö minun tehä uusi tyyppi. Mutta olen jo pitkällä stabussa niin en haluaisi mielellään alittaa alusta joten mitä teen?

    • nopeestiAPUU

      Voiko star rider lifetimen ostaa R-kioskilta, jos voi nii miten ja missä päin niitä myydään???

      • Idiootti222

        Ei voi.


    • gkfksijfjds

      Minä myös haluaisin tietää onko mahdollista ostaa star rideriä/star coinsseja r-kioskilta. Kävin katsomassa oman paikkakuntani kiskan, mutta siellä ei myyty sitten mitään sso koodeja :( myydäänkö niitä enää ollenkaan kaupoissa?

      • AnneGrayCamp

        Ei myydä


      • Öööööp

        Tarvisin kipeesti apuu! Eli jos on ostanu Star riderin lifetimen ja on pelannu vaikka viikon sillä. Ja saa uuden koneen (syystä tai toisesta) nii pystyykö silti pelaa, vai pitääkö ostaa uudelleen Star rider?

        Itse en Star rideriä osta jos pitää ostaa uudelle koneelle uudestaan! Kiitos jo etukäteen vastauksista


      • ei_tarvii

        Ei tarvitse ostaa pystyy tietenkin yhä pelaamaan sillä samalla accolla mutta se peli pitää tietty ladata sieltä niiden sivulta uusiksi ja asentaa sille uudelle koneelle.


      • Öööööp
        ei_tarvii kirjoitti:

        Ei tarvitse ostaa pystyy tietenkin yhä pelaamaan sillä samalla accolla mutta se peli pitää tietty ladata sieltä niiden sivulta uusiksi ja asentaa sille uudelle koneelle.

        Kiitos super paljon❤nyt voinkin jo alkaa miettii valmiiks heppojen nimii.


      • Anonyymi

        APUA! näen vaan puolet pelissä! en voi siirtää hiirtäkään ihan alas asti. onko koneeni pieni vai? nopeasti apua!


    • MinähänSeMinä

      Pyytäisin vähän apua... olen miettinyt ostaisko star rider lifetimen... kun sen ostaa, saako kaupan päälle niitä starcoinseja vai pitääkö odottaa, että niitä kertyy? Kiitos ja kumarrus jos joku vastaa! :3

      • Keltanokkane

        Tähän olen ettiny kans vastausta ku nuo SSOn helppisivut ilmottaa kaiken niin ympäripyöreästi. Vissiinki star riderit saa joka viikonloppu 100 SC, mut en mee vannomaan. Itte ostin tänää lifetimen ja se ilmotti jotain "no allowance" mikä ainaki hirvittää. Saas nähdä.


      • Anonyymi

        Jos ostat lifetimen eli maksa kerran, niin saat sen mukana 1200 star coinsii


    • Joo siis mulla on semmonen ongelma et mulla on lifetime, mut en saa starcoinsseja vaan pysyy koko ajan samassa lukemmassa eli 44, oon ollu star rider jo noin puol vuotta

      • Ssofani

        Star ridereitä on siis kaksi 1 jossa saa starcoinsit ja toinen jossa ei saa toinen on n. Puolet halvempi kuudestakymmenestä joka on siis sen hinta jossa saa


    • envarmamut

      Koska niin moni mm. suomalainen valitti että Lifetime on kamalan kallis, niin jos en nyt ihan väärin muista Star stable muutti systeemejä hieman ja nykyisin kun ostaa lifetimen sen hinta on halvempi, mutta ei saa enää viikottain star coinseja tms. Yritin ettii tietoa koska muistan että luin jostakin mutta en nyt näin äkkiseltään löytänyt.

      Kannattaa varmaan varmuuden vuoksi lähettää ihan sinne asiakaspalveluun viesti ja kysyä sieltä.

      • Joo no mäpä kysyn sieltä asiakaspalvelusta?


    • TälleEiSaaSuuttuA

      Nyt vaihdan pikkausen aihetta mutta jatkan SSOsta keskustelua. Saisin star riderin, mutta mulla näkyy osto vaihtoehtoina vain star rider ( äiti ei osta koska liian kallis ), on kuulemma yhden kuukauden star rider, mutta mulla ei näy muita! Vaikka onkin toki vaihtoehtoina ostaa esim. 14pv star rider hintaan 4€ jonka voisi maksaa vain PAY PALilla, mutta äidillä ei ole pay palia. ( olen alle 18-vuotias niin en voi maksaa itse enkä omista pay palia tai mitään muuta maksu korttia )

      Kiitos tuhannesti jo vastaajille

    • Jasnske

      Hei miten voisin ladata star riderin sen halvemman joka kestää koko elämän nii mistä sen voi ladata oon (alle 18 vuotias) joten mun vanhempien pitää ostaa se nyt tarviin apuun saisin sen tänää jos auttaisitte

      • helppoaheinäntekoa

        Niiden omalta sivulta kohdasta Star rider ja sieltä se halvempi Pay once(eli 34,99 euroa). Huom siinä ei saa lauantaisin star coinseja toisin kuin muissa jäsenyyksissä.


    • Anonyymi

      Heii apua, kun on rekisteröitynyt tietokoneella tuonne online peliin mutta ei halua pelata koko peliä, niin eikai ole pakko ostaa tuota elinikästä/kuukausimaksuja? Pyysin heti samana päivänä tuon Free tilin poistoa. Neuvokaa äkkiä asapp!! Kun siellä oman tilin jutuissa on joku "tilaus umpeutuu 24.12.2020" enkä ole tilannut mitään muutaku rekistetöityny? Eikä ostoshistoriassa ole mitään

    • Anonyymi

      Moii!! Tota ku tuli nää uudet hahmot, ni ootteko päässy pelii sisää? Mulla vaa jäätyy mut kuuluu se musiikki siinä mut musta ruutu? Onks mun kone nii huono etten pääse pelii😨

    • Anonyymi

      Moi! Jos haluaa lopettaa star raiderin nii mitä täytyy tehä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe