kuollakko vaan pois?

Hirttoköysi

Hei.Olen 12v tyttö.Aina,jos teen jotain väärin ja äiti kiukustuu ja huutaaa mulle,niin aattelen että hankin köyttä ja teen hirttosilmukan.Joskus on semmoisiä päiviä että haluan kuolla pois :(
Osaako kukaan samaistua?
kiitos

4

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuutero

Sinä vain olet nyt murrosiän kynnyksellä,niin nuo mielialahormoonit heittelee.

• pessimistitön

Moikka. Mä oon 17 ja mun faija on pessimisti. Kaikki asiat mitä teen, teen väärin. Minusta ei ole mihinkään, olen ikuinen epäonnistuja. Mutta homma on se että tätä tämä on ollut niin kauan kuin muistan. Ala-asteen lopussa aloin viiltelemään, jäin koukkuun ja sitä jatkui 8 luokalle asti kunnes se loppui hetkellisesti kun sain apua koulun kuraattorilta. Sitten loppu yläaste ja menin ammattikoulun ekalle luokalle jolloin viiltely taas jatkui. Ensimmäisen vuoden puolivälissä tapasin pojan ja ollaan seurusteltu nyt vuosi. Mun poikaystävä tajusi heti kun alettiin seurustelemaan että oon viiltelijä eikä halunnut sen jatkuvan, joten mä lopetin sen. on se jännä miten suuria asioita pystyy toisen ihmisen takia tekemään. Noh mutta, eihän itseni satuttaminen siihen loppunut. Kauan keksin toista keinoa ja päädyin seinän hakkaamiseen. Aina kun tuli ahdistunut olo, löin seinää. Muutama viikko sitten mursinkin rystyseni. Sen jälkeen en ole seiniä hakkaillut. Sen jälkeen olen alkanut ymmärtämään tiettyjä asioita. Faijani on saastuttanut aivoni kokonaan. Pelkään sosiaalisia tilanteita, olen erittäin ahdistunut kokoajan, en tiedä mitä teen elämälläni. Kaikki tämä johtuu siitä että olen antanut isäni vaikuttaa minuun niin pitkään. JOTEN.. Jos asiat mistä valitetaan on aiheettomia ja tuntuu vääriltä, anna niitten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Älä anna muiden vaikuttaa elämääsi. Toimi niin kuin itse koet parhaaksi

• Hei nimimerkki, Hirttoköysi

Toivon, että näytät näytät äidillesi tuon aloituksen tähän ketjuun. Hän varmastikin huolestuu, kuten on aihettakin, kun hirttoköyttä mietit. Asia on vakava. Toivottavasti sinulla on rohkeutta jutella pahasta olostasi äitisi, isäsi, kummisi, ystäväsi tai hänen äidin, opettajan tai koulukuraattorin, kenen tahansa aikuisen luotettavan ihmisen kanssa. Tee se mahdollisimman pian. On tavallista, että vanhempien ja nuorten kanssa tulee epäsopua ja riitaa. Mutta ei ole tavallista, että sen takia miettii hirttoköyttä. Oletko alakuloinen, väsynyt, yksinäinen tms muuten? Sinun kannattaa huolehtia itsestäsi.

Pirkko-pappi

• Kkxkxkxk

Elät vaan kerran. Kannattaako jättää täällä olo kesken kun takasin ei pääse?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2022
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe