Hotelleista, kulkemisesta ja muusta

Reissutepa

Heippa.
Elokuussa lähdössä reissuun, tarkoituksena käydä parissa-kolmessa kohteessa, yhtenä mahdollisena Rodos.
Yksin olen lähdössä, ja Rodoksella en ole aikaisemmin käynyt.
Hotellisuosituksia; saisi olla suht edullinen, mutta ei kuitenkaan ihan nuorisopaikka.
Aglaa katselin, taitais olla aika hyvällä paikalla, kokemuksia siitä?
Tai muista?
Onko lentokenttä kuinka lähellä kaupungista, kulkeeko busseja tai paljonko maksaa taksi?
Miten liikkuminen muuten, onko hyvä bussiverkosto, jos haluaa liikkua eri puolilla Rodosta?
Jatkaisin mahdollisesti Turkin puolelle, laivallahan pääsee Marmarikseen ja Bodrumiin, kokemuksia näistä?
Eli, mistä lähtee, kuinka usein ja mitä maksaa?
Onko ihan kätevä tapa vaihtaa maata?
Hintataso; ruoka, olut, viini, jalka- ja käsihoidot, pesulapalvelut, yms. verrattuna Suomen hintoihin...
Näihin toivoisin vastauksia kokeneemmilta Kreikan kävijöiltä, ja muutakin huomioitavaa voi kertoa.
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista

6

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3vsittenjatanakesänataas

      suosittelen Rodosta. laivoja kulkee marmarikseen, kosille ym. että päiväretkiä voi tehdä :) satama-alueella on myyjiä jotka kauppaavat matkoja. marmarikseen 3v sitten oli n.40e sis joku verojuttu. Rodoksella on myös paljon liikkeitä, zara,berskat ym että voi kunnon liikkeissä shoppailla ja ruoka on taivaallista. löytyy myös pari suomi-baaria jos seuraa kaipaa. Aglaan olen itse menossa ja se on hyvällä paikalla ( oltiin viime kerralla 200m päässä ) ja baarikadun äänet ei kuulu ja rantaan tien ylitys. Vanhaan kaupunkiin 10min kävely ja ravintolat ihan lähellä ja shoppailemaankin 10-15min kävellen. noin 15-20min kestää kentältä, mutta itse olen aina mennyt matkatoimiston kautta.Ravintolassa drinkit noin 4-6e, olut pari kolme euroa, ruoka noin kympin ja usein saa jälkkärin ym ilmaiseksi :) salaatit on alkaen 5e ja aglan lähellä on leipomo saa ihanaa piirakkaa ja muuta suolaista ja makeaa ostettua parilla eurolla hotelliin hiukopalaksi :)

      • Reissutepa

        Kiitoksia.
        Vielä jos joku noista kulkuyhteyksistä osaa kertoa, eli kulkeeko eri kylien välillä hyvin busseja, ja toi lentokenttäasia.
        Ja myös laiva, mahdollisesti lomailen ensin Rodoksella, sieltä siirtyisin Marmarikseen tai Bodrumiin laivalla, lienee mahdollista?
        Ja jos joku vielä tietää ihan reittimatkan hintaa, ja miten hoituvat passintarkastukset, ym. laivalla siirtyessä.


    • oooooooo

      http://rhodes.marmarisinfo.com/?hc_location=ufi olisiko tuosta apua ?
      Agla hotellissa viime syksynä oltiin ensimmäinen kerta ja tänä vuonna mennään uudelleen. Hotelli on rauhallinen ja siisiti. Taksi lentokentältä hotelliin maksoi n. 23€ . Tästä löytyy bussi-aikatauluja http://www.ando.gr/eng
      bussit lähtevät satamassa olevan "kauppahallin" takaa.

      • Reissutepa

        Kiitos, tuosta on apua :)


      • Jos löytyi saikatauluja Rodos Marmaris.. olis parempi. Nuill ajoutuu yöpymään Turkissa


      • Reissutepa

        Mulla ajatus, että jos olen ensin Rodoksella jonkun aikaa, siitä Turkin puolelle laivalla, siellä osa lomasta ja sit vielä ehkä lento jonnekin... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe