Ipad ja facebook

Kummastuttaa

Hei,
Olen ikäväkseni huomannut että facebookin (viimeisin versio ipadille) keskusteluikkuna on typistynyt. Näen enää vain 9 ystävääni chat barissa. Muita ystäviä on haettava haku toiminolla jolloin löydän heidät kyllä mutta en näe nimen ja kuvakkeen vierellä edes heidän statustilaansa. Kuvaketta painattessa aukeaa sitten fb messenger keskuteluikkuna josta vasta näkyy heidän statustilansa. AppStoressa fb:n viimeisimmän version esittelykuvissa näkyy että keskuteluikkuna olisi edelleen niin kuin ennenkin. Mutta minulla ei näin ole vaikka olen tehnyt mitä. Jokin aika sitten kun kirjauduin ulos facebookista niin välillä sain keskuteluikkunaani kaikki ystäväni. Mutta nyt ei enää pitkään aikaan ole tullut kuin typistetty lista.
Eihän tämä nyt maailmaani kaada mutta mielestäni kuitenkin harmillista kun ei enää nää kaikkia ystäviä keskusteluikkunassa. Mikäköhän lienee uuden typistetyn keskuteluikkunan idea? Onkon kellään muulla näin?

Lisäyksenä vielä että Iphonessani fb:n keskusteluikkunassa näkyy edelleen kaikki ystäväni (siis ne jotka eivät ole "piiloutuneet"). Iphonessa onkin fb:n vanhempi versio.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Yritin nainen

        Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
        Ikävä
        88
        1711
      2. Miksi et voi

        Soittaa tai laittaa viestiä
        Ikävä
        118
        1452
      3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

        https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
        Maailman menoa
        109
        973
      4. Iso ikävä sinua nainen

        Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
        Ikävä
        31
        946
      5. Mistä tykkäät

        Erityisesti kaivattusi olemuksessa
        Ikävä
        42
        790
      6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

        Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        708
      7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

        ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
        Ikävä
        51
        681
      8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

        Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
        Ikävä
        30
        671
      9. Tunnustan nyt

        Tykkään katsella sua😍
        Ikävä
        32
        656
      10. Hyvää yötä

        Naiselle, joka ikävöi. 🩷
        Ikävä
        25
        613
      Aihe