Eli oon 13v tyttö ja mulla ei oo mikää kauhee hyvä itsetunto.. Must tuntuu et kaikki meidä luokallaki on paljo laihempii ja nätempii ja kaikki pojat pyörii vaa niiten ympäril.. oon 162cm ja painan 45-50 kg ja en oo varma et oonko jotenki ylipainone tai selllast..
VASTATKAA!!!
7
<50
Vastaukset
- Hyväomanaitsenään
Et oo ylipainoinen. Munkaan itsetunto ei oo mikään paras, mutta kannattaa vaan ajatella, että kelpaa juuri sellaisena kun on.
- juu.tota.nii
Et todellakaa oo ylipainone. Mä oon 155cm ja painan suunnillee saman verra ku sä eli 45-50kg ja samoin itellä tuntuu et kaikki ne kauniit ja suositut on mua laihempia (vaikkei ees oo ku vaa vähä yli puolet)
- leidi14
oons mä sit ylipainoien? oon 155cm ja painan 53-55 kg tunnen itseni läskiksi!!
- leidi14
ja oon 14-v
- anorektikko
et sää oo ylipainone muut kuolee anoreksiaan
Moi.
Olet tosi rohkea, kun uskallat täällä kertoa epävarmuudestasi. Pituutesi perusteella 50 kiloisena olisit ihannepainossasi. 13-vuotiaana kasvat vielä hurjaa vauhtia. Ikäisesi kehittyvät eri tahtiin ja sen takia ei ole välttämättä hyvä idea vertailla omaa ulkonäköä muihin. Kauneus lähtee sisältäpäin ja olisikin tärkeää, että tekisit niitä asioita, jotka tuntuvat sinusta hyvältä. Monet ikäisesi tytöt tuntevat varmasti samoin, että pojat pyörivät vain muiden ympärillä. Kokonaisuudessa olisi kuitenkin tärkeintä, että vietät aikaasi niiden ihmisten kanssa, joiden seurassa tunnet olosi hyväksi. Hyvä seura saa sinut hyvälle tuulelle ja sitä kautta itsetuntosi lähtee kohoamaan. :)
Terveisin
Netti-Saappaat Kalajoen rovastikunnasta- Hertta345
No... sun kannattaa kokeilla nyt uusia asioita. Esim. KARKAA!! Ja muista älä koske alkoholiin tai tupakkaan. Et edes hipaise päihteitä. Ja varo poliiseja. Mene jonnekin muualle kuin metsään tai lähelle asuin paikkaasi. Ja varo poliiseja he aikovat viedä sut kotiin ja kouluu eli turmelevaan ympäristöön. Voit karata minun kanssani jos asut Helsingissä tai Vantaalla edes... jos osaat tulla Helsinkiin. Ja sitäpaitsi mull on sama tunne ku sulla. Ja oon ylipainoinen. Ja ei hätää olen 12v tyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153