Eli mulla on bedrocan erityis ressu 1g/vrk kipuihin neurologin myöntämä 1 vuoden voimassa kerrallan , käytän sitä höyrystimellä.
Eu alueella saa apoteekista todistuksen jolla saa 1 kk lääkket mukaan .Tosin puoli eurooppaa sallii nykyään cannabiksen viihdekäytön joten paperi on jokseenkin turha.
Mutta miten asia hymyjen maassa , täytyykö hakea jotain erityislupia.
Lääke cannabis thaimaassa
bedroca
1
151
Vastaukset
- iburofein
En halua puuttua negatiivisessa mielessä asioihisi. Eli, jos kirjoitat totta eli tarvitset ko. lääkettä särkyjen takia, niin varaa aika lääkärille ja kerro lääkärille, että mitä suunnittelet. Tuskin haluat jäädä jommassa kummassa tullissa kiinni huumeiden halussapidosta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849