Aiomme vuokrata päiväksi auton Alcudiasta, mitä kohdetta suosittelette, kun vain yksi päivä on käytössä? Palmaan on tarkoitus mennä bussilla, joten joku muu must see-kohde. Mukana on kyllä lapsia, mutta ei ole varsinainen lapsiperhekohde hakusessa, mielellään vaikka joku luontokohde.
Autolla päiväretkelle Alcudiasta
2
255
Vastaukset
- Alcudia
Koko itä rannikko on täynnä pieniä viehättäviä kyliä (Portocolom,Cala Dor,Porto Petro,Cala Figueras ja jos haluaa jonkun "nähtävyyden " nähdä niin silloin suosittelen Porto Cristossa sijaisevia Tippukiviluolia (cuevas del Drach). Jos pidätte luonnosta Alcudiassa sijaitsee Sa Albufera luonnonpuisto.
- Huevoscongas
Tramuntana vuoristo läpi ja motaria takas Alcudiaan tai toisinpäin. Andtratxista lähtee tai päättyy, keskenkin pääsee pois, Sollerin kohdilta tai Valdemosan nurkilta. Reitillä mahtavasti nähtävää, Soller, Deija, Port de soller, Valdemosa ja espanjan kaunein kylä Fornalux. Uimavehkeet mukaan ja pulahdus Sa Calobrassa,tie sinne on sellainen että lapset taatusti tykkäävät. Uimarantahan näyttäytyy elokuvassa pilvikartasto. Päivässä tuon ehtii käydä läpi ja pysähdellä ehtii melkein joka mutkassa. Joka vuosi käydään ajamassa tuo reitti läpi ja ipanat tykkää, ja vielä enemmän kun on avoauto alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882