Olisko joku noista sopiva ensimmäiseksi airsoft aseeksi?
Specna Arms M4A1
CYMA AK-74M
DBoys KAC PDW
Kaikki kolme ovat täysmetallisia.
Millainen akku ja laturi kannattaisi hankkia? (veikkaan, että pakkauksen mukana tulevat ovat surkeita). 11V, 9V vai 8V?
Ensimmäinen ase ja muuta
TuplaW
5
110
Vastaukset
- TuplaW
Neljänneksi vaihtoehdoksi löysin G&G CM16 Carbine
Mitäs mieltä olette siitä? - niksutin11
Osta specna. Saat helposti vaihdettua jousen, (kysy kokeneemmilta apua) ja pn täyttä metallia ei heilu tai mtn. Osta specna, halvalla hyvää.
- VedeAirsofts
Osta cyma ak se on erittäin hyvä ja monet ovat kehuneet sitä suosittelen. =)
- ööötääontä
Mikä tahansa noista on ihan hyvä pl. Cm16
- Airsoft_prö
Tuo Cyma Ak tai m4 siinä ak:ssa on ihan hyvät sisukset (omasta mielestä paremmat kuin tuossa m4) mutta omapa on päätöksesi. mutta tuolla m4:sella on ehkä parempi aloittelijalle, itse aloitin M4 ja sitten hankin ak:n.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111