Olisko joku noista sopiva ensimmäiseksi airsoft aseeksi?
Specna Arms M4A1
CYMA AK-74M
DBoys KAC PDW
Kaikki kolme ovat täysmetallisia.
Millainen akku ja laturi kannattaisi hankkia? (veikkaan, että pakkauksen mukana tulevat ovat surkeita). 11V, 9V vai 8V?
Ensimmäinen ase ja muuta
TuplaW
5
152
Vastaukset
- TuplaW
Neljänneksi vaihtoehdoksi löysin G&G CM16 Carbine
Mitäs mieltä olette siitä? - niksutin11
Osta specna. Saat helposti vaihdettua jousen, (kysy kokeneemmilta apua) ja pn täyttä metallia ei heilu tai mtn. Osta specna, halvalla hyvää.
- VedeAirsofts
Osta cyma ak se on erittäin hyvä ja monet ovat kehuneet sitä suosittelen. =)
- ööötääontä
Mikä tahansa noista on ihan hyvä pl. Cm16
- Airsoft_prö
Tuo Cyma Ak tai m4 siinä ak:ssa on ihan hyvät sisukset (omasta mielestä paremmat kuin tuossa m4) mutta omapa on päätöksesi. mutta tuolla m4:sella on ehkä parempi aloittelijalle, itse aloitin M4 ja sitten hankin ak:n.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949