mikä vaippa on suositus pikku vauvalle libero vai pampers vai muumi vai pirkka
vauvan vaipat
4
167
Vastaukset
- jhdgtr
Ei tuosta varmasti ple mitään suositusta, kuka nyt tykkää mistäkin. Esim. meillä hoikilla pienikokoisilla tytöillä libero tai pampers oli parempi kuin esim. Muumin vaipat.
- ripelo
Eipähän sitä oo suositeltu, sitä käyttää mikä parhaiten toimii. Meillä se oli libero.
- isäpappa
Itse ostin jopa Lidlin vaippoja. Oikeestaan hyvä vaan, ettei vaipat ole "liian hyviä", jolloin niihin voi ihan mielellään lasketella.
Housuvaipat oli mielestäni ärsyttäviä. Siellä kun on kakat, niin aika inhottavaa niitä on riisuskella. Joka maanantai tosin oli pakko sellaisetkin riisua muksulta, kun äitinsä puki lapselle aina sellaisia.
Jos nyt itse saisin päättää, niin kestovaipat, mutta kun lapsen äiti ei sellaisia suostunut harkitsemaankaan, niin en sitten viitsinyt itsekään vuoden ikäiselle enää satsia ostamaan.- Mfmfn
Housuvaipat kannattaa riisua kakan tullessa niin, että repäisee vaipan rikki kummastakin reunasta. Sitten sen pois ottaminen ei ole yhtään sen kummoisempi kuin tavallistenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 61873
- 47819
- 47752
- 40731
- 39698