vauvan vaipat

vaipatvauvalle

mikä vaippa on suositus pikku vauvalle libero vai pampers vai muumi vai pirkka

4

177

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhdgtr

Ei tuosta varmasti ple mitään suositusta, kuka nyt tykkää mistäkin. Esim. meillä hoikilla pienikokoisilla tytöillä libero tai pampers oli parempi kuin esim. Muumin vaipat.

• ripelo

Eipähän sitä oo suositeltu, sitä käyttää mikä parhaiten toimii. Meillä se oli libero.

• isäpappa

Itse ostin jopa Lidlin vaippoja. Oikeestaan hyvä vaan, ettei vaipat ole "liian hyviä", jolloin niihin voi ihan mielellään lasketella.

Housuvaipat oli mielestäni ärsyttäviä. Siellä kun on kakat, niin aika inhottavaa niitä on riisuskella. Joka maanantai tosin oli pakko sellaisetkin riisua muksulta, kun äitinsä puki lapselle aina sellaisia.

Jos nyt itse saisin päättää, niin kestovaipat, mutta kun lapsen äiti ei sellaisia suostunut harkitsemaankaan, niin en sitten viitsinyt itsekään vuoden ikäiselle enää satsia ostamaan.

• Mfmfn

Housuvaipat kannattaa riisua kakan tullessa niin, että repäisee vaipan rikki kummastakin reunasta. Sitten sen pois ottaminen ei ole yhtään sen kummoisempi kuin tavallistenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      393
      1546
    2. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1004
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      65
      991
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      134
      979
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      711
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    8. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      125
      662
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      624
    Aihe