Moi onko kenelläkään nerf aseita semmoisia muovisia aseita missä on vaahtomuovi ammuksia itse tykkään niistä niillä on kiva olla sotaa säännot on samanlaiset kuin airsoftissa
Nerf aseet
nerf
6
335
Vastaukset
Mulla on Strongarm, 2 Stryfeä, ja paljon muita myös Rapidstrike CS-18. Ehkä myyn vanhat.
- Nerftyyppi
Tietääko joku et on double parrel shotgun hyvä se jossa on pitempi piippu
- nerf
Ok. Mul on trio ex 3,strongarm,retaliator,stryfe,longshot ja paras ase rhino fire
- nerfkettu
Kyllä löytyy ja onkohan suomessa mitään "nerf tapahtumaa"?
- Demolisher_on_paras
Ei taida olla
- Demolisher_on_paras
Minulta löytyy tällä hetkellä Alpha Trooper, Triad, Strongarm, Retaliator, Firestrike, Demolisher ja Doublestrike.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849