Nerf aseet

Moi onko kenelläkään nerf aseita semmoisia muovisia aseita missä on vaahtomuovi ammuksia itse tykkään niistä niillä on kiva olla sotaa säännot on samanlaiset kuin airsoftissa
6434
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Mulla on Strongarm, 2 Stryfeä, ja paljon muita myös Rapidstrike CS-18. Ehkä myyn vanhat.

Äänestä

Tietääko joku et on double parrel shotgun hyvä se jossa on pitempi piippu

Äänestä

Ok. Mul on trio ex 3,strongarm,retaliator,stryfe,longshot ja paras ase rhino fire

Äänestä

Kyllä löytyy ja onkohan suomessa mitään "nerf tapahtumaa"?

Äänestä
  • Ei taida olla

Äänestä

Minulta löytyy tällä hetkellä Alpha Trooper, Triad, Strongarm, Retaliator, Firestrike, Demolisher ja Doublestrike.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

nerf kirjoitti:

Moi onko kenelläkään nerf aseita semmoisia muovisia aseita missä on vaahtomuovi ammuksia itse tykkään niistä niillä on kiva olla sotaa säännot on samanlaiset kuin airsoftissa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu