Ilmaisten parkkipaikkojen määrä on nopeasti saatava vähemmäksi, nyt on havaittu, että keskustassa käyvät työntekijät ovat parkkeeranneet Linnalle, Rautatieasemalle ja vanhalle perunatehtaalle kiertääkseen pikkumaksua, jos on varaa käydä töissä on näköjään varaa myös kävellä sinne kengät kurassa viisi minuuttia. Museovirasto ja Vr vastustavat parkkipaikkojensa maksullisuutta. Hämeenlinnan tulee kieltää junien pysähtyminen kaupunkiin ja linnalle keväällä tulevilta luokkaretkeläisiltä pitää koota 300 euroa/bussi pysäköintimaksuja. Veronmaksajien piikkiin ei enää voi parkkeerata. Muuten me kaikki maksamme pysäköinnistämme, jota kukaan ei käytä.
Museovirasto ja VR kehityksen jarrut
8
<50
Vastaukset
- Verovirkailija
Kaurialan K-kaupan parkkis on ollut aika hyvä siitä lähtien, kun Saaristenkadun hiekkaparkki suljettiin. Oikeastaan aika vastaava matka töihin.
- hanna-vastaa
miten vaalien jälkeen kok.dem autoja on sairaalan oven edessä paljon sakotetaanko niitä. kysyn vaan
- Jaska1952
Sakotetaan lain kirjaimen mukaan. Onko epäselvyyttä.
- kirittää
4.min en usko tuohon hanna
- intendenttejä
Museoviraston voi lopettaa. Valtiolta rahan tuhlausta tuollaisen organisaation ylläpito. Ääneni menee henkilölle, joka lupaa lopettaa turhan viraston. Kulttuuriperinnön vaaliminen voidaan hoitaa ministeriöissäkin.
- ratavartija
VR:llä ei ole parkkipaikkoja Hämeenlinnassa. Ne parkkipaikat on Liikenneviraston maalla. Olis kiva jos Hra/Rva Yhlannerot korjaisi virheen.
- PieniTulo
Vitun pilkunviilaaja, saatana, eihän vr.llä ole rautateitäkään Hämeenlinnassa vittu.
- HyväKunTiesit
Ei oo niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214