Kokemuksia lomaromanssista

Lomaromanssi

Okei eli niinku otsikko kertoo ni kertokaas kokemuksia lomaromansseista. Missä maassa tapahtui? Minkä ikäinen olit? Jatkuuko vielä? Tunnelmia, kun lähdit takaisin kotiin ja jouduit jättämään romanssin? Kertokaa ihmeessä :)

8

194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhanaTurkki

      Turkissa olin ensimmäistä kertaa vuonna 1977 ja sen jälkeen en muualle ole matkustanut. Joka matkalla uutta romanssia pukkaa päälläni.

    • Jose1993

      Kreikka, vuonna 2013. Olin vanhempien ja siskon kanssa kahden viikon lomalla. Illalla lähdin kiertelee ja kävin muutamassa baarissa/ravintolassa. Yhdessä niistä oli suomalainen kundi kesätöissä,
      Oli mukava jutella ja kerroin vähän miten reissu oli sujunut. Kundi kaipasi selvästi suomalaista juttuseuraa ja ehdotti, että jos kiinnostaa, niin hän voisi lähteä seuraavana päivänä näyttämään lähialueen rantoja. Hänellä oli käytössä moottoripyörä. No seuraava päivänä lähdettiin ajelulle. Käytiin rannalla jos toisellakin.
      Mukavaa juttu-ja rantaseuraa hän oli. Pelailtiin, uitiin ja naurettiin, puhuttiin vakavia, puhuttiin urheilusta eli ihan normijuttuja jne. Illat kundi oli töissä.
      Yleensä en kundeja tapaile, mutta 9 päivän aikana tunteet tähän kaveriin toi minusta esille uusia puolia. Kaiken kaikkiaan hauskaa oli ja näki sellaisia paikkoja joihin ei olisi itse osannut mennä. Upeita rantoja, mukavia hetkiä,kokemuksia yms.
      Mutta se reissu oli yksi kokemus muiden joukossa ja se jäi siihen.
      Ei olla pahemmin enään pidetty yhteyttä, joskus se lähettelee viestei ja kuvia jne.

      Yleensä ottaen kannattaa olla aika varovaisia noiden lomaromanssisuhteiden kanssa, varsinkin paikallisten kanssa. Joskus ne voi päättyä aika ikävästi, ainakin mitä naisten osalta niistä olen kuullut.

      • IhanaTurkki

        Muuten, joka matkalla uutta sukupuolitautia pukkaa päälläni...


      • tper
        IhanaTurkki kirjoitti:

        Muuten, joka matkalla uutta sukupuolitautia pukkaa päälläni...

        Samoin mulla, monta tautia koettu, kun tuli paneskeltua ilman kortsua.


    • xoxoxoM

      Mä tapasin tammikuussa vuonna 2010 Thaimaassa paikallisen miehen jonka kanssa tapailtiin kahden viikon loman ajan, vietettiin joka ilta yhdessä, välillä myös päivisin. Olin hänen luonaan yötä ja olin tosi ihastunut!

      Kesäkuussa palasin samaiseen paikkaan vielä kuukaudeksi ja romanssi jatkui ja meillä oli tosi kivaa! Vieläkin ollaan yhteydessä facebookilla ja pari vuotta sitten viimeksi nähty, tosin ei enää romanttisessa mielessä kun mulla suomalainen mies mukana :)

    • Niin_kävi

      Lähdimme monta vuotta sitten kiertelemään Keski-Eurooppaa autolla, avio oli jo vähän päässyt väljähtymään. Siellä Tonavan rannoilla ja Unkarin kuumissa öissä kipinä löytyi uudelleen ja nyt vain on jo monet talvet odotettu aina kesää että päästään kokemaan samaa uudelleen. On tyttö niinkuin paprikaa, se polttaa kiihottaa. Paitsi ettei kysymys todellakaan ole enää mistään tyttösestä.

    • M-LN

      Käyn vuosittain Turkissa ja aina vähintään yksi lomaromanssi usein kyllä useampi lomaromanssa kahden tai kolmen viikon lomalla Alanyassa. Ennätys 11 lomaloromanssia kahden viikon matkalla.

      • nnnnnnnnn

        ei ne ole lomaromansseja, ne on panoja :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe