Kävin jokin aika sitten suorittamassa työturvallisuuskortin, kun muuten ei ole asiaa muutaman asiakkaan toimipisteeseen.
En ollenkaan väitä, etteikö turvalisuus olisi tärkeä asia, mutta voi vittu mitä paskaa se koulutus on!!!!!!!
Kouluttaja oli ihan hyvä, mutta se jostain keskukselta tullut materiaali ja kokeet oli ihan täyttä skeidaa. Materiaalin laatu oli surkeaa amis tasoa ja koe mukaan lukien täynnä vierheitä.
Pisteenä tälle paskalle oli se kellon tuijottaminen, ettei vaan homma lopu minuuttiakaan ennen kun se kahdenksan tuntia tulee täyteen. Kouluttaja kertoi, että kouluttajaoikeuksia viedää mitä ihmeellisimmillä syillä ja tuo minuuttiaikataulu on erittäin tarkkaan vahdittua ja valvottua. Just joo, eli aikataulua kytätään ja kouluttajat on peloissaan, mutta sisältö on kuulemma ollut vuosia samaa paskaa.
Kaiken lisäksi tämä turvakeskus joka on korttileikin takana saa tähän hommaan jotain tukea valtiolta tms. miljoonia euroja. Hei oikeesti, eli hukataan kaikille kallista työaikaa paskaan sisältöön ja samaan aikaa tähän paskaan laitetaan miljoonia kun ihmisiä kamppailee sankoin joukoin siitä, että saisivat edes leipää pöytään.
Työturvallisuuskortti
2
1339
Vastaukset
- jäbäturuuust
Tietäätkö kukaan että tuli- työturvallisuus kortin kursseille pääseminen on muuttunut, kursseille pääsee vain ne joilla on näyttää työnantajan vaatimus?
Tässä jää pahaan paitsioon ne työttömät joilla on kortit vanhentuneet, eikä kursseille pääse. Rakennus ja metallipuoli kärsii. Ei kortteja voimassa ei tartte töitäkään hakea. - Anonyymi
Tietääkseni tuo työturvallisuus koulutus on kestoltaan 4 tuntia. Mistä muuten tiedät, että ko. yritys saa miljoonien tuet valtiolta? Minä en tiedä, eikö se mulle kuulukaan. Itse aion osallistua kurssille, koska pidän tuota helpoimpana vaihtoehtona, kuin mennä jonnekin ulkoiseen koulutus paikkaan, jossa on muitakin saman kortin suorittaja. No, makunsa kullakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1935700- 1005029
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?954572Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182774Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412748- 442257
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian332205Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381961- 931949
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121841