Oireet :
Kone ei käynnisty oikein (jää pyörimään ennen kirjautumista).
Sitten otin nettitikun irti ja kone lähti liikkeelle.
Näyttää olevan niin että i macciin on tikku laitettava vasta
kirjautumisen jälkeen.
Outo vika i Mac : ssani
2
879
Vastaukset
- 1stMacFinn
Jää etsimään sitä nettitikun nettiä ja sehän ei aukea ennen käynnistymistä.
Miksi kukaan käyttää nettitikkuja kun MiFi-laitteetkin on olemassa, sitä en ymmärrä.
Ja miksi se iMac pitää sammuttaa ja sitten käynnistää? Mun Mac miniä ei sammuteta koskaan. Saati sitten tätä MBP:tä. - fdsafdsa
Mokkulat ovat aina sellaisia, että ongelmat ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Esimerkiksi Huawein-mokkuloista ja muista verkkotuotteista joku ammattilainen kirjoitti, että aivan sama onko firma (kuten toisinaan syytetään) jättänyt verkkolaitteisiinsa takaportteja Kiinan valtiolle, koska koodi on sellaista spaghettia ja tietoturva niin heikko, että niihin pääsee murtautumaan suoraan "etuovestakin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711438
- 585439
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462707- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131851Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441805Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut281524Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411450Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61406Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371369