On melko karseaa seurattavaa

hoitotakuut

kun jonkun päässä naksahtaa ja homma heittää pahasti yli.

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joko-sulla-naksahtaa

On se

• k-kk

Alotukses toi mieleen kerrostalon pihan, siel yksnäinen seisoja ,muita ympärillä.
      Huomasin et se yksnäinen oli pikkasen ,pyhän henken sipasema ,eli ei täys päinen.
      Toiset päästeli selkäkeikka nauruja ja yllytti tätä onnetonta kaikenlaisiin temppuihin, kyselivät älyttömiä ja toinen paranti touhujaan ku sika juoksuaan.
      Pahinta oli kun tää osattomaks jäänyt nauroi mukana ja kuvitteli olevansa yksi heistä.
      Silloin mulla oli valta ja voima lopettaa se touhu , nyt olen vanha ja vallaton.

• Eikö se ole aina ollut niin, että yksinkertaista ja tyhmää pari viisaampana itseään pitävää yllyttää kehuen ja naureskellen. Siitäkös tämä innostui ja luuli olevansa hyvinkin fiksu ja suosittu. Näin mä muistan jo kouluajoilta, joitain oli silminnähden helppo vedättää. Taisivat olla heikkolahjaisia joilla ei oikein polla säteillyt.

• Olenhuomannut

On melko karseaa seurattavaa
      kun jonkun päässä naksahtaa ja homma heittää pahasti yli....

....Etenkin jos/kun se näkyy myös palstoilla.

• Jos naksahtaa, sitten lääkitään, jos ei auta, lisätään lääkitystä. Jos ei vieläkään auta, muutetaan lääkitystä, ne entiset jätetään varmuuden vuoks sinne pohjalle.

:D

• hmp.f

Se on oikeasti todella ahdistavaa kun mieli sairastaa, ja mua vähän oksettaa ajatus että sitä käytetään ilkeilynä täällä.
      Nähdä kun toisen mieli menettää todellisuuden tajun ja otteen, pirstaloituu. Miettiä toisen oven takana että miten sen selität että tulet ambulanssimiesten kanssa sisään. Nähdä toisen katsetta kun se ei meinaa uskoa sun petosta.
      Tai saada soiton että toinen on vatsahuuhtelussa, itsemurha-yrityksen takia.
      Leiki. Ihan millä vaan, mutta älä leiki toisen mielellä.

• Eihän se mikään ilkeilyn aihe oikeesti ookaan, tää alotus on niin kökkö, että mulle tulee mieleen ylläpidon omat sekoilut.

• köökkö
        minttupuu kirjoitti:

Eihän se mikään ilkeilyn aihe oikeesti ookaan, tää alotus on niin kökkö, että mulle tulee mieleen ylläpidon omat sekoilut.

Kerrankin jotain myönnytystä ylläpidon puolelta. Osaisivat myöntää kautta rantain palstojen alaspäinajon mutta eivät.

• bessie-

Jaa no, oletan että karsea tarkoittaa jotenkin epämiellyttävää?

Olen toista mieltä. Esimerkiksi täällä homma heittää pahasti yli niin yleisesti ja niin monella ja niin monella tavalla että sen seuraaminen voi olla muutakin kuin karseaa. Inspiroivaa, hauskaa, ärsyttävää, myötätuntoa herättävää, jne. .
      Lopulta kyllä aika kyllästyttävää. Kun siellä täällä naksahtelee kellä missäkin kohtaa rattaiden hampaita niin kyllä tehot menee.

• ent.siivoojaparka

Minusta on aina mielenkiintoista seurata luonnonvoimien jylläämistä.
      Viime päivinä palsta on ollut kuin yllättävä pyörremyrsky olisi pyhältänyt seudun yli nostaen ilmaan kaiken keveän irtaimen pyöritellen ja riepotellen sitä leikkisästi.
      Siinä nousi lentoon pyörimään hyyssikät, partyteltta, rantapyyhkeet, lasten irralliset leikkivälineet, se repi mennessään kukkaistutuksia, kuivaa ruohoa, hiekkaa, nosti ilmaan vesipatsaan. Kaikki satoi sitten takaisin alas eri paikkoihin. Taitaa osa kevyemmästä roihnasta olla vielä leijailemassa alaspäin...

• Mulle kävi ainakin eilen taas kerran niinkun usein ennenkin. Kävin illalla kattomassa, oisko tääl jotain kivaa. No ei tod.

Useempi ketju jotain ihme härdelliä.

• ent.siivoojaparka
        minttupuu kirjoitti:

Mulle kävi ainakin eilen taas kerran niinkun usein ennenkin. Kävin illalla kattomassa, oisko tääl jotain kivaa. No ei tod.

Ne on sitä kevyempää roihnaa, mikä on vielä leijailemassa alas. Se tulee kestämään vielä jonkun aikaa. Monta viikkoa sitten sattunut pyörremyskykin muistuttaa vielä käynnistään silloin tällöin vaikka ei mitään suurempaa tuhoa sanutkaan aikaan.

• ihanmikävaantiinainen
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Ne on sitä kevyempää roihnaa, mikä on vielä leijailemassa alas. Se tulee kestämään vielä jonkun aikaa. Monta viikkoa sitten sattunut pyörremyskykin muistuttaa vielä käynnistään silloin tällöin vaikka ei mitään suurempaa tuhoa sanutkaan aikaan.

eiks teillä todellakaan oo muuta kirjoittamista
        kun vatvoo eilistä päivää ja edellistä viikkoo
        on köyhäks käyny tänkin palstan antimet
        toisessa ketjussa kehutaan toinen toistaan
        toisella vatvotaan menneitä
        aapuva apuva...
        tää ei oo kellekkään henkilökohtaisesti
        vaan niinkun yleissilmäyksellä todettu asia.

• kande.miettii.ens
        ihanmikävaantiinainen kirjoitti:

eiks teillä todellakaan oo muuta kirjoittamista
        kun vatvoo eilistä päivää ja edellistä viikkoo
        on köyhäks käyny tänkin palstan antimet
        toisessa ketjussa kehutaan toinen toistaan
        toisella vatvotaan menneitä
        aapuva apuva...
        tää ei oo kellekkään henkilökohtaisesti
        vaan niinkun yleissilmäyksellä todettu asia.

Tuolla aloituksessasi joku ystäväsi kehui kuinka olet saanut vipinää palstaan, eikö se olekaan sulle mieleen ??

• kostoonsuloinentiinainen
        kande.miettii.ens kirjoitti:

Tuolla aloituksessasi joku ystäväsi kehui kuinka olet saanut vipinää palstaan, eikö se olekaan sulle mieleen ??

älä viitti aina
        siis onko täällä yli kuuskymppisiä
        vai jotain mää en haluu olla sun kaa pentuja.

• täysintervetiinainen

mää en löytäny tälle vielä paikkaa mutta tää sopii tähän
        älä raivostuta
        minua
        ja käske sitten rauhoittua
        sama kuin
        puukottaisit
        jotain ja käskisit
        olla vuotamatta
        verta.

• ettäsilleen
        minttupuu kirjoitti:

Mulle kävi ainakin eilen taas kerran niinkun usein ennenkin. Kävin illalla kattomassa, oisko tääl jotain kivaa. No ei tod.

Sama täällä.

• Ja sama sonta jatkuu.

• Täällä tuulee kovasti, pyöräilin miestä syöttämään meinasi tuuli viedä mukanaan. Tuulista on täälläkin, eiköhän asia ole kaluttu loppuun.

• ettäsilleen

Minäkin kävin lenkillä ja muutenkin ulkoilin. Hyvä kun tuulenpuuskien välillä pysyi pystyssä. Muuten kiva ilma, ei palellutkaan kun oli tarpeeksi vaatetta päällä.

Jonnijoutavaa löpinää palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4298
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      136
      2989
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2332
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      44
      2218
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1792
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1529
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe