Hei. nainen 40-50v Elätkö yksinäisenä ja huomaamattoma avioliitossasi, kaipaatko ystävää
jolle kertoa luottamuksellisesti kipeitäkin asioita. Tunnetko itsesi yksinäiseksi liitossasasi, eikö
miehesi huomaa sinua, jos tunnistit itsesi, kirjoita samanhenkiselle miehelle, joka tuntee samoin.
Mies etsii
13
53
Vastaukset
- metsäkukkia
Hei!
Kiinnostuin ilmoituksestasi, sillä elän juuri tilanteessa, mistä kerroit. Haluaisin mielelläni jatkaa kirjoittelua kanssasi, jos sinuakin kiinnostaa. Hei. laitatko e-mail osoiteesi, että voin vastata sinulle.
T.kalemoMoikka. Mulla menee kaikki päin jotain ja haluan asiallista juttu kaveria.
- hehkeä
Moi.. olisi kivaa tietää enemmän sinusta..
Moikka.Olen laittanut viestiä mutta varmaan mennyt väärään osoitteeseen.Mutta olisi kiva saada juttu kaveria
Moikka.Olen laittanut viestiä mutta varmaan mennyt väärään osoitteeseen.Mutta olisi kiva saada asiallista juttu seuraa
- ihannaurattaa
Sinulla onkin kinkkiset paikat kun miehesi ei huomaa sinua. Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368