Hei. nainen 40-50v Elätkö yksinäisenä ja huomaamattoma avioliitossasi, kaipaatko ystävää
jolle kertoa luottamuksellisesti kipeitäkin asioita. Tunnetko itsesi yksinäiseksi liitossasasi, eikö
miehesi huomaa sinua, jos tunnistit itsesi, kirjoita samanhenkiselle miehelle, joka tuntee samoin.
Mies etsii
13
76
Vastaukset
- metsäkukkia
Hei!
Kiinnostuin ilmoituksestasi, sillä elän juuri tilanteessa, mistä kerroit. Haluaisin mielelläni jatkaa kirjoittelua kanssasi, jos sinuakin kiinnostaa. Hei. laitatko e-mail osoiteesi, että voin vastata sinulle.
T.kalemoMoikka. Mulla menee kaikki päin jotain ja haluan asiallista juttu kaveria.
- hehkeä
Moi.. olisi kivaa tietää enemmän sinusta..
Moikka.Olen laittanut viestiä mutta varmaan mennyt väärään osoitteeseen.Mutta olisi kiva saada juttu kaveria
Moikka.Olen laittanut viestiä mutta varmaan mennyt väärään osoitteeseen.Mutta olisi kiva saada asiallista juttu seuraa
- ihannaurattaa
Sinulla onkin kinkkiset paikat kun miehesi ei huomaa sinua. Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063118Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2311949- 1361849
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois571843Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961225
- 611155
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841154- 591137
- 67972