Mikähän rähinä oli pääsiäisen aikaan paikallisessa ravintolassa olikohan romanit taas asialla. Ihme kun ei ole kunnon järjestysmiestä vaan rollaattorilla kulkeva järjestysnainen. Lisää Kyyjärvelle vaan romaneja maahanmuuttajia yleinen järjestys ja turvallisuus lisääntyy.
ravintola Kyyjärvellä
37
534
Vastaukset
- Mitesmuuten
Kyyjärvellähän alkaa juuri järjestysmiekurssi. Ano itsekin sinne.
- rasisti63
Ei kiinnosta mielummin olen juhlimassa semmosessa ravintolassa missä on kunnon järjestysmiehet.
- 56987
Eiköhän tuohonkin pitäisi alkoholitarkastajan puuttua. Sama kun ei olisi järjestyksen valvojaa ollenkaan
- 543298
Oon kyllä samaa mieltä kyllä asiakkaiden turvallisuus tärkein. Jos ei ole varaa kunnon järjestysmieheen kannattas laittaa ovet kiinni. Olishan tietysti hienoa että Kyyjärvellä edes yksi ravintola olis.
- Paikallinen
Nythän se olis myynnissä. Siittä vain jatkamaan. Taikka laittaa tontinomistajan omin sanoin "leipomo" siihen
- pölökki
Kannattaisikohan se ravintola siirtää saunakylälle.
- Mökkiläinen46
On jo ollu kauan myynnissä eikä löydy jatkajaa. On aika vaikeaa näin taantuman aikaan ravintolayrittäminen..
- jameson12
Liikenneympyrän putsaukseen löytyy ihmisiä vähintään se 10 kappaletta. Paikkakunnan ainoaan ravintolaan ei vaan mistään oikeaa turvamiestä.. Säästetään säästetään.. Mutta säästetäänkö ravintolassa annoksissakin? Nim. Liikaa lantrinkia
Mutta ei pidä valittaa, muuten tietty suku perustaa paikalle pian sivuliikkeen kahvilalleen. Terassit kyllä löytyy, mutta mahdollista ei ole kuumana kesä päivänäkään saada huurteista tuopillista. Missä bisnes?- Paikallinen
Ei ole yksinkertaisesti varaa pitää viikolla auki. Ja nykyinen portsari pieksee mennentullen isojen kylien salisanterit.
- jameson12
Paikallinen kirjoitti:
Ei ole yksinkertaisesti varaa pitää viikolla auki. Ja nykyinen portsari pieksee mennentullen isojen kylien salisanterit.
Pääsiäisen tapahtumista kuullen, ei taida piekseä mennentullen. Poistuu itse enemmin paikalta.
Tilanne oli tietääkseni ollu uhkaava. Ei asiakkaiden homma ole itseään puolustaa. - Kaikkikaikkikaikki
Vielähän tähän "yhden suvun " yrittäjä listaan "osaa mitä vaan"
Piha-ja kiinteistöhuolto/ jätevesijärjestelmät/sadevesijärjestelmät/rakennustarvikekauppa/puutarhakasvit ja suunnittelu/piharakentaminen ja maisemointi/siivouspalvelut/konevuokraus/tilataideteokset/kaivinkonetyöt/sopisi hyvin" ravintolapalvelut "kahvila- ja matkahuolto palveluiden lisäksi. - kjhgfd
Paikallinen kirjoitti:
Oletko sinä se portsari? Isojen kaupunkien salijantterit saattaa olla sen verran sivistyneempää väkeä, ettei niitä kiinnosta missään junttiravintoloissa tapella. Ja jos tulosta haluaa, niin ei ne harrastukset oikein toisiaankaan tue.
- Gunnariiiiii666
Siellä HAI MERTSI HUUSI! siinä oli tappelut.. niin ja 1 sivullista kuristi... käsi oli povarissa heti niinku siellä joku mutka olis :D :D haha käy kohta kun perhossa ja mannet lähtee muualle joko hyvällä tai pahalla..
- Ruotsiinvaan
Vieläkö Manneja on,eikö ne kaikki muuttaneet Ruotsiin kun Somaleita alkoi tulla Suomeen,niin tuumasivat etteivät ala Somaleita elättämään?
- int78
Itse tilanteessa paikalla olleena voin sanoa, että ei ollut mikään mukava tilanne. Koko paikka meni sekaisin. Miten aikasempi kommentoija sanoi, uhkaavaa ja ei ollut mikään turvallinen olo.
Vast edes jätän vierailut kyyjärven paikalliseen tekemättä ja pysyttelen visusti naapurikunnassa. Ei ollut hauska reissu!
- paikallinen
Ja baarin emäntä suuttui kun soitettiin poliisille. Toki poliisiakaan ei kiinnostanut tulla paikalle.
- int78
Emännän oma suhtautuminen poliisien soittoon kertookin jo enemmän, että millä mallilla homma siellä muutenkin. Näin paljon kiinnostaa asiakkaiden yleinen turvallisuus ja vastuu. Taisi olla riehuja emännän tuttavia, kun ei edes haitannut vaikka kiinteistön omat huonekalut lenteli. Luulisi jokaisen yrittäjän arvostavan sen verran omaa yritystään, ettei tuollaista hyväksy.
- rasisti63
Emäntä pelkää lupien menetystä ja varmaan manneja aika törkeää touhua. On se kumma kun manneja ei kukaan pistä kuriin elävät yhteiskunnan varoilla huijaavat vanhuksia. Ei varmaan tuolla asenteella pyöri ravintola kauan Kyyjärvellä.
- kulmahousumies
Pitää puhua mustista kulmahousumiehistä, eikä manneista.
- tienari
hai sie mie puukolla kutkuttelen .hai taijat olla rasisti
- Grayu
Sellaista se on villissä lännessä. Tehkää jotain elämällenne, äkääkä jääkö mädäntymään tuollaisiin paikkoihin.
- 666-666
Kohta täällä ei oo baaria ennää ollenkaan :/ voi harmi! kaikki joutuu perhoon tai karstulaan lähtee painimahan :D parempi toki että siihen tulee pimeälle lahkolle omat insestin harjoitustilat..
- einari4567
Ihan hyvä ei Kyyjärvellä baaria tarvita kun ei kerran huolehdita asiakkaiden turvallisuudesta.
- paimentolainen67
Onkohan vappuna vielä auki kyyjärven ravintola. Onko elävää musiikkia hyvä meininki paljon vapaita naisia. Olis tarkotus lähteä jonnekin vappua viettämään eikä haittaa pikku rähinät.
- käspyykki
Pari kertaa piipahtaneena ihmettelin tokkopahan tuo hygieniapuolikaan on ihan ok. Rahat, pöydänpyyhkimiset ja muut seremoniat samoilla käsillä kuin syömiset..kertaakaan en nähnyt "käsipyykkiä"..huh huh
- hahahahhaaa
Se on kyllä semmonen sikala ettei sinne kannata mennä. Sen lisäks tappeluja aina välillä ja on siellä aineitakin vedetty ihan rennosti. Omistaja ei välitä muusta ku rahasta, lantraa paukkuja. Portsari kulkee rollalla....ja mahtaako olla vielä vakio 5e sisälle vaikka ois karaoke? :D :D
- jekkujee
Niin totta :D
- Jarmoi13
Asiallisen oloinen mesta!
- mikkihiiri77
Oliko vappuna rähinää? Entä lantrattua viinaa?
- ihmetyttää
taatusti molempia ja typerät vielä maksaa tommosesta... eikä lähikunnissa olis parempia paikkoja?
- räkälä
Oon kyllä ihan samaa mieltä on niitä parempiakin paikkoja joissa palvelu ym toimii.
- rikoo
mistäs minä tiedän
- Kaipaaja
Kaipuulla muistelen Linnankrouvin aikoja, siellä oli ilo ylimmillään, hyvä ruoka, loistava palvelu, musiikkia ja mukava meininki : )
- Eräeetu
Karstulassa asuu miesväki, sangen pieni munainen (:
Täällä kaikki raukat nimittelee ja haukkuu toisiaan ja sitten kun jossain tulee vastaan joku niin kyllä sitä sitten ollaan naaman edessä pelkkää hymyä. Se on aika raukkamaista.. meilläpäin ainakin on tapana että jos ei jostakin tykkää tai on hampaankolossa jotakin niin se sanotaan päin naamaa. - kyyjärveläinen
niin ne mannet vaan huijaa kaikkia minkä kerkeepi!
- Tuet
Näin on ja elelee leveästi tekemäti töitä.
- Huhujako
Pittääköhän huhut paikkaansa, että ny ois jatkaja tulossa baarille? Sielhä o kuulema joku nuor tyttöne töis joka ois ostamas paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374