Italehti on konkurssin partaalla

tiedoksianto

Iltalehti ilmoitti konkurssiajosta
Budjettiin jäi niin paha alijäämää, että konsernia päätettiin muuttaa. Vielä ei ole tietoa mikä koalitio on kyseessä, mutta asia ratkeaa jo tällä viikolla.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittää.paska

Toivottavasti kyseinen paskalehti, ja vielä paskempi ilta-sanomat lopetetaan. PAskan syöttäminen kansalle alkaa riittämään jo. Tissi- ja perseuutiset on jo nähty.

• Tasan samaa mieltä. He kai kuvittelivat, että meitä kiinnostaa joku Kardashianin perse päivästä toiseen. Samat hyvästit IS:lle.

• Bror-Erik

Ilta-Sanomat edustaa edelleen 108 vuotta vanhaa nuorsuomalaista vihaa
      ja ylimielisyyttä ensimmäisten eduskuntavaalien ajalta.Nyt siihen on lisänsä tuonut
      demarimyrkyn nielleet toimittajat ja kiihkeän valikoiva otsikointi.-Historiaa lehtien
      kirjoittelusta v. 1907 vaalien alla voi jokainen lukea kansalliskirjasto.fi sivuilta.
      -Sieltä löytyy kymmenien sanomalehtien ropakantaa puolesta ja vastaan,asiasta
      riippuen.Metkaa on verrata niitä tänpäiväseen,kannatta tutustua.

• elovena-eeva

Kotouttaminen / kotiuttaminen sana on saanut kumman selityksen. Nykyään se tarkoitta, että suomeen tulleet yritetään sopeuttaa oman kansansa ja heimonsa tavoille suomessa. Eikös se ole ennemmin sitä että -> Kotoutetaan ne kyläilijät täältä sinne afrikan mantereelle takaisin. Heidän piti viipyä vain hetki.

Kun olin sairaalassa minut KOTIUTETTIIN Siis kotiin, päästettiin pois. Lähdin sinne mistä olin tullut KOTIIN

Kauan sitten Aboriginaalit siirrettin reservaattiin. Myös amerikan alkuperäiskansat on saman kohtalon kokeneet. Kohta on meidän vuoro.

Odotan tuleeko mitään muutyosta uuden eduskunnan lakialoitteiden kautta, meille suomalisille helpotusta somali diktatuuriin. Kansan edustajien pitäisi edustaa kansaa....

Olen valmis elämään ilman sitä monikulttuuria kunhan vain heidät KOTIUTETAAN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56