Mutta siinä on kyllä jotain häikkää.
Käyttis on Ubuntu tulostin on Hp ENVY 5530. Mutta se ei suostu tulostamaan pöytäkoneella mitään. Sitä nimen omaan haluaisin käyttää. Aina tulee teksti, että "ENVY 5530 -series AVG-51 työt hylätään." Olen kokeillut kirjottaa läpparillä se on myös ubuntu ja se kyllä onnistuu.
Siis mitä koneelleni on tapahtunut? Mitä voin tehdä?
Minäkin ostin Hpe:n
6
155
Vastaukset
- Jarjari
Ubuntuun itsellä käytössä Canonin perus yhdistelmätulostin ja ongelmia ei ole ilmennyt... HP on aina kuitenkin HP, Helvetin Paskaa.
hplip tms. paketti varmaan asennettu?
Varmaan löytyy /var/log kansion alta jotain tulostamiseen liittyvää logia, että mikä se vika tarkalleen on.- M-Karvahattu
Tähän ei ilmeisesti tarvitse kuitenkaan internet yhteyksiä kun sekin löytyy vissiin jo Ubuntusta valmiina?
M-Karvahattu kirjoitti:
Tähän ei ilmeisesti tarvitse kuitenkaan internet yhteyksiä kun sekin löytyy vissiin jo Ubuntusta valmiina?
Ei tulostamiseen tarvitse Internet yhteyksiä. hplip on Ubuntussa valmiina ja sen saa asennettua ilman Internetyhteyksiä mikäli Ubuntun main repository on ladattuna. En ole varma onko tuo asennus DVD:llä tai CD:llä.
- Ohoh-hp
Pitääpä kysyä koska mulla on juuri tuo sama tulostin. Käyttis on Uuntu 12,04.
Aina kun laitan virran päälle tietokoneeseen ja kaikkiin muihinkin laitteisiin samasta katkaisiasta lyö se virran päälle myös tietokoneeseen (pöytäkone) jos en ole katkaissut virtaa tulstomesta edellisellä kerralla.
Lisäksi aika usein käy niin, ettei monitooriin tule yhtään mitään edes tekstiä. Sitten vaan pitää käynnistää väkisin.
Kokeilin irroittaa johdot ja silloin ei ollut ongelmaa. - Ohoh-hp
Pieni lisäys.
Tietokone on myös HP niin kuin tulostinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1552725
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501411- 681370
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3091241The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911