Kuinka voin hakea jälkikäteen matkakorvauksia, millä kaavakeilla?? Olisi 2010 matkat vähentämättä. Mitä dokumenttia tarvisee liittää mukaan?
Matkavähennykset
2
62
Vastaukset
- katsovero.fi
oikaisuvaatimus
Hei nimimerkki Ehtiikö ja kiitos kysymyksestäsi !
Vuoden 2010 matkakuluja ehdit vielä hakea oikaisuvaatimuksella, aikaa on vuoden 2016 loppuun saakka! Voit täyttää oikaisuvaatimuslomakkeen, tässä linkki http://www.vero.fi/fi-FI/Syventavat_veroohjeet/Lomakkeet/Henkiloasiakkaiden_lomakkeet/Oikaisuvaatimus_verotuksen_oikaisulautak
Ilmoita lomakkeella vaatimuksesi ja vaatimuksesi perustelut. Kirjoita perusteluihin myös se, miten olet laskenut matkakuluvaatimuksen euromäärän. Voit liittää mukaan halutessasi myös vapaamuotoisen laskelman.
Toimita oikaisuvaatimus mihin tahansa verotoimistoon tai lähetä osoitteeseen: Verohallinto, PL 1010, 90101 OULU.
Ystävällisin terveisin Katja Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659