kaveri on tilannut sieltä aina joskus kotiinkuljetuksella. pizza tulee nopeesti ja on hyvää, täytteitä on paljon, MUTTA: liian usein vääriä täytteitä ja viimeks 2 pizzaa kotiinkuljetettuna maksoi 27€ eikä kuittia oltu antamassakaa. ei tilaa sieltä enää IKINÄ!!!!! en suosittele mäkään, tonnikala ja oliivi on kaks ihan eri asiaa. matkaa pari kilsaa.
pizza-kebab star aulangontiellä huijaa!
8
2219
Vastaukset
- IhmeToimintaa
Joo saman oon huomannut. Tilasin just Quattron ja jeppe kaahas pihaan tosi nopeesti. Prkle, toi lihamakaroonilaatikkoa levitettynä jonkun valmispizzapohjan päälle ja pohja/lihamakaroonilaatikko oli ihan kylmää. Lidlin hintalappu oli vielä jäänyt makaronilaatikosta pohjaan kiinni...1.95€ ja mä maksoin koko hoidosta kotiin tuotuna 15 € ! Annoin 20€:n setelin ja kaveri vielä sanoi, että se on tasaraha eikä ollut kuulemma vaihtorahaa ja suditti Fordillaan meneen.
- entäverot
mä en osta,syö mistään Pizzerioista....,niistä kun ei saa edes kuittia !!!!
- hanuritakalasissa
kyllä se mulle ainakin kuittas keskari pystyssä kun sudittamalla pihasta lähti
- Luukultatoiselle
Uusavuttomat taas vinkuu täällä. Jotka ei osaa itse tehdä pitsaa, saatika mitään muutakaan ruokaa.
- Pahaveli
Ainoo pitzeria hlinnassa mistä hakenut pitsoja. Ja aina ollut hyviä.
- verot
älkää ilmoittako tätä kuititonta myyntiä missään nimessä verottajalle
- erf445
Ihan hyvä paikka. Olen hakenut muutaman kerran kebabeja eikä ole ollut valittamista
- KebabPizza2015
Täällä rasistit taas kirjoittaa. Hyvä kun tekee töitä. Mitä niillä kuiteilla, kukaan niitä kuitenkaan syö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832092Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4051933Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101370Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751347- 671273
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071005Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266967Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81952Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut254948- 131868