Voiko uroskoiralle antaa jonkin hormonilääkityksen tuohon narttukoirien juoksuajan ajaksi. Meillä on ajokoirauros sisäkoirana ja en kestä kohta minuuttiakaan tuota ulvomista sisällä. Koira ei syö, eikä nuku. On todella rasittava. Ulkona ei meinaa pysyä hihnassa ja on todella vaikeasti hallittava.
Olen nainen ja minun voimillani ei tuota koiraa hallita jos kiima-aikainen narttukoira tulee vastaan. Koira on puolentoista vuoden ikäinen.
Urosajokoiran hormonilääkitys
4
1258
Vastaukset
- Aju
Yksi vaihtoehto on salvaminen, jälkeenpäin tietysti pentujen saanti ei onnistu ellei ole siemeniä pantu pakkaseen, oma uros on myös sekaisin narttujen kiiman aikaan, ei pelaa metsässä ollenkaan, hävitänkin nartut pois ja siirryn uroskoiriin kokonaan.
- kkknn
Onko koira metsästyskäytössä? Suosittelen kouluttamista hihnassa kävelyyn. Minäkin olen nainen ja omistan kaksi naaras ja yhden uros ajokoiran ja kävelytän niitä yhtä aikaa. Pyörälenkit saavat hyvin koiran energiat purettua. Meillä on tosiaan leikkaamattomia kaikki koirat ja asuvat sisällä, juoksu aikana uros on kaksi viikkoa hoidossa ja muuten koirat on eri huoneissa, onnistunut hyvin tämä järjestely, ei ole vinkumista eikä muutakaan riehumista. Liikuntaa lisää ja koulutusta näin äkkiseltään. voihan sen koiran myös leikata, jos ei pentuja halua teettää. Ajokoirat kun ovat tosi aktiivisia koiria ja tarvitsevat paljon liikuntaa, mutta ne saa kyllä koulutettua hyvinkin tottelevaiseksi.
- eijaksa
Kyllä se koira saa liikkua. Ainakin kolme kertaa käytän lenkillä . Näyttää vaan olevan kova halu päästä narttujen perään ja pelottaakin lähteä nyt jos niitä narttuja vastaan tulee.
Hihnassa on oppinut olemaan jo pennusta saakka. On kovin jukuripäinen ja ärhäkkä ollut jo pienestä pitäen, ystävällinen kylläkin ja tykkää ihmisistä. Voi olla että ei osata kouluttaa sitä tai suoraan sanottuna annetaan periksi välillä.
Noo pitää viedä se lääkäriin jos se aina alkaa olla noin "kamala" kun juoksuaikaisia narttuja on lähellä.
Vaikuttaako tuo salvaminen koiran metsästysintoon? Itse en metsästä, mies kylläkin.
- asdasdasdasda
Tardak -niminen hormonipiikki eläinlääkäristä on mahdollinen. Sen vaikutus on n. puoli vuotta -> mutta jokainen koira reagoi tavallaan. Onneksi kuitenkin jos ongelmia ilmenee, niin puolen vuoden jälkeen vaikutus lakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391