Olisiko tietoa löytyykö sidestä vesipuistoa, hotellissamme on pari liukumäkeä, mutta onko isompaa vesipuistoa?
Onko Sidessä vesipuistoa?
14
124
Vastaukset
- jsjrkgjrkfkfjr
Mihin hotelliin olette menossa, milloin?., me olemme menossa toukokuussa sun city huoneistohotelliin
- sinnesiis
Corolla hotelliin ja 2.5 lähtö.
- jsjrkgjrkfkfjr
meillä on lähtö 23.5. Kun palaatte, niin tule kertoileen kokemuksia paikasta tänne ja hintatasosta? Mimmosella porukalla olette menossa? Meitä on 5 henkeä, puolihoito toki otettiin valmiksi, niin tarvii joka ruokailua miettiä. Oletteko viikon vai kaksi?
- sinnesiis
Meitä lähdössä 2 aikuista ja 3, 13 vuotiaat. Allinclusive meillä, ja viikkon verran lomaillaan. Oltiin myös -13 ja -14 toukokuussa sidessä ja ollaan tykätty.
- jsjrkgijrkfkfjr
Minkä hintaista sielä mahtaa olla? Olisko jtn hinta esim laittaa? Itse olen käynyt joskus 1996 viimeksi turkissa,ni olis kiva vähä tietää. Onko lämmin ollu? Mitä omatoimi retkiä suosittelette?
- sinnesiis
Retkillä ei olla käyty, että en osaa suositella. Toukokuussa on ollut ihan hyvät ilmat, ei liian kuuma.. elokuussa käytiin alanyassa, ja oli liian kuuma liikkua missään. Hinnoista voisin sanoa esim. manavgatissa waikiki (vaatekauppa) noin puolet halvempaa kuin suomessa, ja laatuun ollut ihan tyytyväinen. Basaari alueilla riippuu kuinka jaksaa tinkiä.
- 2aik.4muksua
Kohta menossa sideen. Oliko sitä vesipuistoa sidessä? Meidän hotellissa vain 2 liukumäkeä.
- jaan1970
just googlettelin, niin mä en ainakaan löytänyt vesipuistoa sidestä, antalyassa taitanee lähin olla
- ankkuri2
Haluaisin kans tietää Sun Citystä, varattu sinne pari viikkoa keskikesällä. Laittakaa infoa, kun kotiudutte
- jsjrkgjrkfkfjr
itte olemme kanssa etsineet tietoa ja kommentteja hotellista, mutta aika vähän on löytynyt.
- sanzi
Moi
Tää on Belekissä eihän tonne hirvee matka olisi..
Troy Aqua Park ja delfinaario
Troy Aqua Park on Belekin suurin vesipuisto, jonka yhteydessä sijaitsee näytöksiä järjestävä delfinaario. Pääsylippu Troy-vesipuistoon maksaa noin 20 euroa aikuiselta ja 10 euroa lapselta. Delfinaarion pääsyliput on ostettava erikseen.
Delfinaariossa on myös mahdollisuus päästä uimaan delfiinien kanssa. - hoitaja-vesimies
Side on varsin peni paikka, varsinaista vesipuistoa ei siellä ole. Belek taitaa olla lähin. Kaunis, rauhallinen pikkukaupunki, Manavgat lisävetonaulana lähellä. Itse menen taas toukokuussa! =)
- jjfjfjfie
uppia
- mettekuorikoski
onko siellä ylipäätään mitään kivaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk336701Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin203314Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521440Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_201362Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281326PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1791300- 1401171
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport461100- 39956
- 145850