Kiinnostaisi millaista työ on? onko homma aivan perseestä, verrattuna muihin kuljetus puolen hommiin? palkka, työajat yms? kaikki info otetaan ilomielin vastaan. (paitsi tietämättömien perse naamojen suun rääpiminen)
Vaihtolava-auton kuljettaja
2
1652
Vastaukset
- fghfgh
PS. kertokaa toki "hyviä" kuljetus puolen hommia jos niitä tiedätte
- Kovvoohommoo
Riippuu paljon,että mistä lava otetaan päälle ja minkä se viedään.Piki ja sorapinnalta yleensä ihan mukavia otella kyytiin.Jos taas ajetaan esim.Perunoita tai muita juureksia,niin joskus vedetään autoa Traktorilla pitkin peltoja ja rämmitään savessa,niin että kumisaapas haukkaa kuraa.Päivien pituus on 1-24tuntia päivässä riippuen mitä ajaa ja palkka on se mitä kyseisen ajon Tessi kertoo.Palkasta en osaa sanoa muuta kun itse olen omistaja kuljettaja ja ajelen maatalouden tuotteita eli rämmin savessa tämän tästä.Jokainen kuljetus on mukavaa kun maisemat vaihtuu ja ei ole kahta samanlaista päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3601937Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751304Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1341167
- 841043
- 90926
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118824- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746