-Niin olen tullu siihen johtopäätökseen, että te olette murhaajien ja tappajien parhaita kavereita.
-Öööh si si si si sinä olet väärässä.
-Enpä muuten ole!
Asianajajalle piruiltiin
3
240
Vastaukset
- meissi
tyhmää kuka tollasta kirjoittaa niin minusta on hiuj´kan sairas
- MrJuha82outolintu
Meinaakko, että oli liian törkeä vitsi??
En tarkoittanu mitään pahaa.
Monasti tulee itelle ristiriitaisia ajatuksia asianajajista.
Poden aspergerin syndroomaa, mutta se ei ole sama kuin mielenterveydellinen häiriö.
Aspergeriin liittyy hulvaton ja outo huumori ja me voimme olla hieman pelottaviakin paikoin.
Mutta emme oo vaarallisia tietääkseni.
En ainakaa minä, vaikka oon kuullu, että aspergeritkin ovat tehneet aika paljon tappoja/murhia koko maailman historiassa. MrJuha82outolintu kirjoitti:
Meinaakko, että oli liian törkeä vitsi??
En tarkoittanu mitään pahaa.
Monasti tulee itelle ristiriitaisia ajatuksia asianajajista.
Poden aspergerin syndroomaa, mutta se ei ole sama kuin mielenterveydellinen häiriö.
Aspergeriin liittyy hulvaton ja outo huumori ja me voimme olla hieman pelottaviakin paikoin.
Mutta emme oo vaarallisia tietääkseni.
En ainakaa minä, vaikka oon kuullu, että aspergeritkin ovat tehneet aika paljon tappoja/murhia koko maailman historiassa.No en niin tiedä siitä törkeydestä, vaan tuskinpa edes on olemassa asinajajaa, jolla olisi ADHD.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604796Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362189Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti551843- 1911822
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2871452Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071172
- 651124