-Niin olen tullu siihen johtopäätökseen, että te olette murhaajien ja tappajien parhaita kavereita.
-Öööh si si si si sinä olet väärässä.
-Enpä muuten ole!
Asianajajalle piruiltiin
3
169
Vastaukset
- meissi
tyhmää kuka tollasta kirjoittaa niin minusta on hiuj´kan sairas
- MrJuha82outolintu
Meinaakko, että oli liian törkeä vitsi??
En tarkoittanu mitään pahaa.
Monasti tulee itelle ristiriitaisia ajatuksia asianajajista.
Poden aspergerin syndroomaa, mutta se ei ole sama kuin mielenterveydellinen häiriö.
Aspergeriin liittyy hulvaton ja outo huumori ja me voimme olla hieman pelottaviakin paikoin.
Mutta emme oo vaarallisia tietääkseni.
En ainakaa minä, vaikka oon kuullu, että aspergeritkin ovat tehneet aika paljon tappoja/murhia koko maailman historiassa. MrJuha82outolintu kirjoitti:
Meinaakko, että oli liian törkeä vitsi??
En tarkoittanu mitään pahaa.
Monasti tulee itelle ristiriitaisia ajatuksia asianajajista.
Poden aspergerin syndroomaa, mutta se ei ole sama kuin mielenterveydellinen häiriö.
Aspergeriin liittyy hulvaton ja outo huumori ja me voimme olla hieman pelottaviakin paikoin.
Mutta emme oo vaarallisia tietääkseni.
En ainakaa minä, vaikka oon kuullu, että aspergeritkin ovat tehneet aika paljon tappoja/murhia koko maailman historiassa.No en niin tiedä siitä törkeydestä, vaan tuskinpa edes on olemassa asinajajaa, jolla olisi ADHD.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759