itse kun olen 12v poika haluaisin tietää kasvaako jalkani vielä kun se on nytten sitä 46-47 kokoa?
Vastaukset 4
- näin.kävi.mulle.nyt20w
Voi kasvaa jopa 18 vuotiaaseen saakka
- Isotjalat
Kaikkihan on mahdollista, mutta epätodennäköistä. Et kertonut muita tarkeitä tietoja itsestäsi. murrosikäsi vaiheista ja miten on pituuskasvusi edennyt. Geenit ovat myös tärkeitä eli miten isäsi on kasvanut. Toki kyllä löytyy myös yli 50 numeroisia jalkoja.
geeniperimä tärkein ratkaiseva tekijä. Miten tiellä lähisuvussa miesten jalat yleensä? esim isä, veljesi jne...onko heillä kuinka suuri jalan koko?
- knnfkkhehfjkehfhfjk
Eipä tuo onneksi ole pojilla paha jos jalat on isot, mutta kun on nainen ja jalka on vaikka 43 niin pitäs siihen korkkaritkin tunkea, joo. En sinuna häpeilisi koko asiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1621467Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271091- 71937
- 55930
- 58928
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120731Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717