Aihe

Mitä mieltä?

66666666666

Jos pojalla on valkoiset kengät? Vai tekeekö se hänestä ns homon tai vastaavaa

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkaislapsi

Joo mitä ihmettä :-----D miten ihmeessä perus _valkoiset_ kengät tekee ihmisestä homon näköisen?

• hiko

Jos on converset niin sitten tekee

• freeballerboy

Valkoset tennarit on ihan parhaat. Tai jos on muuten mustat tennarit/skeittikengät niin valkonen pohja sopii niihin parhaiten. Tosi hyvän näkösiä!

• 02tytsyyy

Ei mitää välii

• Nimimerkkkkki

En ole nuori mutta silti kiinnostaa tämäkin osuus.
      Ei vaatteet asiaan vaikuta onko joku homo vai ei ja jos onkin ei silläkään ole väliä.

• srtjhydgshjtyjhbg

Niin.. nykynuorisohan näyttää olevan, kaikesta huolimatta, hirveän homofoobista, koska kaverit päätävät heidän ajatuksistaan, elämästä ja ihan kaikesta. AKA ei osata ajatella itse eikä käyttää OMIA aivojaan. Ja vanhemmatkin, jotka olivat nuoria 70-80 luvulla, tuntuvat olevan jossain tynnyrissä kasvatettuja ja vieläkin siellä asuvia.
        Ja itse kysymykseen: vaatteet eivät tee kenestäkään mitään.

• Ylistaasvauhdissa

Pidäppä se turpa kiinni. Miksi peppukipeydet niin paljon, kun kaikki eivät ole edgy ateisteja niin kuin sinä?

• sanansäilä
        Ylistaasvauhdissa kirjoitti:

Pidäppä se turpa kiinni. Miksi peppukipeydet niin paljon, kun kaikki eivät ole edgy ateisteja niin kuin sinä?

Tais totuus taas sattua ja sanan säilä sivalsi syvältä.

• ugottabekiddinme

joo tosissaan ne on ne kengät jotka ihmisestä homon tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29520
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20732
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14054
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10831
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7971