Mihin noin nuoren ja terveen miehen on täytynyt sopeutua että tarvii siihen eläkkeen?
Petri Neittaanmäki (kesk) sopeutumiseläke.
21
302
Vastaukset
- opelius
Eija-Riitta Korhola avautuu Helsingin Sanomissa, ettei asetu eduskuntavaaleissa ehdolle, koska hänellä ei ole siihen omien sanojensa mukaan taloudellisesti varaa. Näin puhuu siis nainen, joka nostaa 8 500 euroa kuukaudessa europarlamentista niin sanottua siirtymäkorvausta, Marin kirjoitti blogissaan lauantaina.
Marin ihmetteli Korholan kommenttia, jona mukaan ”tavalliselle ihmiselle (vaaleihin) osallistumisesta on tullut vaikeaa”.
– Onko kukaan kertonut Korholalle, ettei tavallinen ihminen saa 8 500 euroa kuukaudessa tekemättä mitään, eikä valtaosa tavallisista ihmisistä voi edes haaveilla tällaisesta kuukausiansiosta, vaikka tekisi koko ikänsä töitä, Marin kirjoitti.
Korhola korostaa, että siirtymäkorvaus on käytännössä ansiosidonnainen irtisanomissuoja.
–Siirtymäkorvaus on fakta. Minä en sitä keksinyt. Se tulee EU:sta minulle Suomeen, jonne maksan siitä verot. En tiennyt siitä etukäteen mutta se oli helpotus: verojen jälkeen saan sen avulla maksettua vaalivelkani, edes tuhatta euroa ei jää yli. Mutta olen kiitollinen, Korhola kirjoittaa.
Kuule ne on niitä joita me elätämme, ja mitä ovat saanneet aikaan? 100 miljardia velkaa. - opelius
Siihen et joutuisi herämään klo. 5.30 ja 5 päivänä viikossa siihen näiden pitäisi sopeutua plus et on ne työajat jotka eduskunnasta puuttuu.
- xdfffgg
Ja työntää löylykauhan perseeseen teille apinat
- opelius
xdfffgg kirjoitti:
Ja työntää löylykauhan perseeseen teille apinat
No oi sinä keputollo, lölykauhalla tehdään mitä? Sitä ei pidä työntää perseesesi
vaan? - zdxfgggh
Työnnä löylykauha perseeseen tollo
- jdbd
Ai rakkaani saapunut sulosoinnullaan ilahduttamaan meitä lukijoita.Kerro lisää siitä löylykauhasta <3 Osaat sen niin hyvin...pusi,pusi.....<3
- xxfgghj
Työnnä löylykauha perseeseen hönö
- kxnsha
xxfgghj kirjoitti:
Työnnä löylykauha perseeseen hönö
Pusi,pusi kulti <3 <3 <3
- xdfggh
Painu hiihtari Hannu saunan taakse ja lopeta ittes luuseri
- hgcrghj
Oi kun mukavaa kun sun juttus vaan paranee...Oon niin onnellinen sun jutuistas että suukkoja voisin antaa...Mutukkani <3........Asiasta kolmanteen paljastit olevasi Laukaalainen kun näköjään tunnet kyseisen Hannun mikä minä en todellakaan ole.Mutta kultasein <3 Jatka vaan näitä mukavia kirjoituksiasi,niitä on niin mukava lukea =)
- Näkökikkeli
Tässä on vähän väärinkäsitystä, nämä "sopeutumiseläkkeet" on tarkoitettu pitämään toistaitoiset puolipoliitikot pois normaali-ihmisten jaloista.
- xdfgggh
Siis Laukaassa asuu juuri näitä toistaitosia ruumissäkkejä hyi saatana
- jbdgevk
xdfgggh kirjoitti:
Siis Laukaassa asuu juuri näitä toistaitosia ruumissäkkejä hyi saatana
Ihguu muru......lataa viel vaan lisää tuota tekstiäs =D
- xdfggh
Pasko alles saatanan hönö
- kdbdj
xdfggh kirjoitti:
Pasko alles saatanan hönö
PUSUUUUU <3 <3 <3.....Mutukkani,muruseni,rakkaani,kirjoittele lisää vaan kaunista tekstiäsi.Olet niin luova ja osaava tuossa kirjoitustyylissäsi.Ole ylpeä itsestäsi SUUKKOJAAAA <3 <3<3
- xxxccgghhhh
Koko laukaa on täysi vitsi
- guhjko
No...mutta....missä se iki ihana löylykauha on ??....Odottelin niin juttua jälleen siitä.Oon nyt todella pettynyt kun et kirjoitellut ihgusta löylykauhasta...
- zdddffg
Lataamoon joutaa koko kylä
- jsbdhiwj
I love you,you love me...one two three pleace kiss me <3 <3 <3
- opelius
Tai koko suomi, eli mites irwin vainaa aikoinaan lauloi? Tulkaa nähkää kokekaa..........
- opelius
Suomen suurin sirkus käytännössä? Eli 200 apinaa........Eli eikös pitäisi palkita näitä apinoita banaa..............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057