Petri Neittaanmäki (kesk) sopeutumiseläke.

ihmetyttää

Mihin noin nuoren ja terveen miehen on täytynyt sopeutua että tarvii siihen eläkkeen?

21

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opelius

      Eija-Riitta Korhola avautuu Helsingin Sanomissa, ettei asetu eduskuntavaaleissa ehdolle, koska hänellä ei ole siihen omien sanojensa mukaan taloudellisesti varaa. Näin puhuu siis nainen, joka nostaa 8 500 euroa kuukaudessa europarlamentista niin sanottua siirtymäkorvausta, Marin kirjoitti blogissaan lauantaina.

      Marin ihmetteli Korholan kommenttia, jona mukaan ”tavalliselle ihmiselle (vaaleihin) osallistumisesta on tullut vaikeaa”.

      – Onko kukaan kertonut Korholalle, ettei tavallinen ihminen saa 8 500 euroa kuukaudessa tekemättä mitään, eikä valtaosa tavallisista ihmisistä voi edes haaveilla tällaisesta kuukausiansiosta, vaikka tekisi koko ikänsä töitä, Marin kirjoitti.

      Korhola korostaa, että siirtymäkorvaus on käytännössä ansiosidonnainen irtisanomissuoja.

      –Siirtymäkorvaus on fakta. Minä en sitä keksinyt. Se tulee EU:sta minulle Suomeen, jonne maksan siitä verot. En tiennyt siitä etukäteen mutta se oli helpotus: verojen jälkeen saan sen avulla maksettua vaalivelkani, edes tuhatta euroa ei jää yli. Mutta olen kiitollinen, Korhola kirjoittaa.

      Kuule ne on niitä joita me elätämme, ja mitä ovat saanneet aikaan? 100 miljardia velkaa.

    • opelius

      Siihen et joutuisi herämään klo. 5.30 ja 5 päivänä viikossa siihen näiden pitäisi sopeutua plus et on ne työajat jotka eduskunnasta puuttuu.

      • xdfffgg

        Ja työntää löylykauhan perseeseen teille apinat


      • opelius
        xdfffgg kirjoitti:

        Ja työntää löylykauhan perseeseen teille apinat

        No oi sinä keputollo, lölykauhalla tehdään mitä? Sitä ei pidä työntää perseesesi

        vaan?


      • zdxfgggh

        Työnnä löylykauha perseeseen tollo


      • jdbd

        Ai rakkaani saapunut sulosoinnullaan ilahduttamaan meitä lukijoita.Kerro lisää siitä löylykauhasta <3 Osaat sen niin hyvin...pusi,pusi.....<3


      • xxfgghj

        Työnnä löylykauha perseeseen hönö


      • kxnsha
        xxfgghj kirjoitti:

        Työnnä löylykauha perseeseen hönö

        Pusi,pusi kulti <3 <3 <3


      • xdfggh

        Painu hiihtari Hannu saunan taakse ja lopeta ittes luuseri


      • hgcrghj

        Oi kun mukavaa kun sun juttus vaan paranee...Oon niin onnellinen sun jutuistas että suukkoja voisin antaa...Mutukkani <3........Asiasta kolmanteen paljastit olevasi Laukaalainen kun näköjään tunnet kyseisen Hannun mikä minä en todellakaan ole.Mutta kultasein <3 Jatka vaan näitä mukavia kirjoituksiasi,niitä on niin mukava lukea =)


    • Näkökikkeli

      Tässä on vähän väärinkäsitystä, nämä "sopeutumiseläkkeet" on tarkoitettu pitämään toistaitoiset puolipoliitikot pois normaali-ihmisten jaloista.

      • xdfgggh

        Siis Laukaassa asuu juuri näitä toistaitosia ruumissäkkejä hyi saatana


      • jbdgevk
        xdfgggh kirjoitti:

        Siis Laukaassa asuu juuri näitä toistaitosia ruumissäkkejä hyi saatana

        Ihguu muru......lataa viel vaan lisää tuota tekstiäs =D


      • xdfggh

        Pasko alles saatanan hönö


      • kdbdj
        xdfggh kirjoitti:

        Pasko alles saatanan hönö

        PUSUUUUU <3 <3 <3.....Mutukkani,muruseni,rakkaani,kirjoittele lisää vaan kaunista tekstiäsi.Olet niin luova ja osaava tuossa kirjoitustyylissäsi.Ole ylpeä itsestäsi SUUKKOJAAAA <3 <3<3


    • xxxccgghhhh

      Koko laukaa on täysi vitsi

      • guhjko

        No...mutta....missä se iki ihana löylykauha on ??....Odottelin niin juttua jälleen siitä.Oon nyt todella pettynyt kun et kirjoitellut ihgusta löylykauhasta...


    • zdddffg

      Lataamoon joutaa koko kylä

      • jsbdhiwj

        I love you,you love me...one two three pleace kiss me <3 <3 <3


      • opelius

        Tai koko suomi, eli mites irwin vainaa aikoinaan lauloi? Tulkaa nähkää kokekaa..........


      • opelius

        Suomen suurin sirkus käytännössä? Eli 200 apinaa........Eli eikös pitäisi palkita näitä apinoita banaa..............


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe