puiston "hylkiö"?

vaatekaappipeikko

Olen tällönen 20v nainen joka käy puistoissa päivittäin koirani kanssa.
Mutta nyt olen vähän aikaa saanut kuulla pukeutumisestani puistossa ja pitkän aikaa porukka on katsellut mun perään ja hihittäneet.

Eli perus maiharit (korkeat on suunnilleen tohon polveen asti ja matalat on yli nilkan) tai tennarit tai muut kivat kengät
punk/rock/anime /sarjakuva vaate tyyli suunnilleen,tiukat niitti housut/löysät roikkuvat housut/mekkoja/hameita ja lauhemmilla keleillä nahkatakki ja sit pakkasella aikä pitkä huopatakki.
huppareita ja kaulus paitoja tulee kans kulutettua.
paljon ja isoja kaulakoruja,sormuksia,lävistyksiä korvissa ja kielessä, pitkähköt kynnet.
Meikkinä yleensä perus meikkivoide,ripsiväri(kavereilta tullessa pidennykset) luomiväriä (kavereilta tullessa vähän räväkämmät) ja punasta huulipunaa.

lähen kotoa, mennään puistoon ja sieltä himaan mutta jos lenkeille meen niin perus lenkkarit,collarit, huppari,pipo ja kuulokkeet.

Koirani kanssa käydään tokossa ja peltojälkeä.

Tosi inhottava kun yrittää tutustua muihin puistossa kävijöihin ja sit kun kommentoi esim.
mitä nappula ruokaa syöttää koiralle niin keskustelu loppuu heti mun kommentin jälkeen ja kaikki kattoo mua ja jatkaa keskenään omia keskusteluista. Ok.

Olen ostanut koiralleni paljon erinlaisia kaulapantoja ja valjaita joita käytämme päivittäin
olen myös tästä "joka päivä eri panta/valjas " hommasta kuullut kitinää. Vaikka ikinä ei olla nasta pannalla puistossa,vaihdan nailon pannan portilla. Aina!

Huoh.

Onko muilla ollut tällästä?

Olisi kiva tietää teidän pukeutumista puistossa ja onko kukaan kommentoinut pukeutunistasi?
Ja miten te pukeudutte puistoon? Normi vaatteet vai jokku lenkkivaatteet

24

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavaleidi

      Tavisporukka taitaa pelätä vähän sinua. Kuvailemasi ulkonäon perusteella et sulaudu harmaaseen massaan. Monella ei ole kykyä nähdä ulkoasun ohi, sitä että siellä on ihan tavallinen nuori sisällä.
      Eli jos haluat juttua koirapuistossa, niin pistät löysät collegevaatteet, irrotat lävistykset, pistät sormikkaat peittämään kynnet ja sitaiset päähän huivin tai laitat löysän pipon. Tämä olkoon naamioitumisasu koirapuistoon.
      Tai sitten käyt koirapuistossa omana itsenäsi, mutta koiran niittipanta kannattaa kyllä laittaa tavalliseen. Ja kestät katseet. Mitäs noista.

      • vastekaappipeikko

        Olemme menneet leikkien jälkeen kanssa puistoon,eli perus collarit,huppari,juoksu lenkkarit ja pipo päässä.
        ei ole yhtään vaikutusta Vaikka puistossa olisi kukka paljon ihmisiä.
        käymme pitkillä lenkeillä aamulla ja illalla.


    • niin-niin-niin

      En ihmettele minkä takia keräät katseita.

      • väliäkönoilla

        no niin, no niin, lapset, olisikohan jo aika kasvaa aikuiseksi......ei aikuisten ihmisten pitäis enää pilkata/kiusata/nokitella ketään jonkun pukeutumisen perusteella......
        sellainen kuuluu enemmän kyllä teiniikäisille nuorille ja - lapsille. Kyllä on harvinaisen lapsellista porukkaa siellä puistossa, jossa käyt ja aikuisia ihmisiä vielä. Mitä hittoa se teille kuuluu, miten ap pukeutuu, eikö tuo aikuisen ihmisen oma asia, kunhan pukeutuu asiallisesti niin kuin ihmiset yleensä.....?!!!!
        Kyllähän nuorilla on erilaisia pukeutumistyylejä ja jotkut voi olla ns. silmiin pistäviä, mutta ei tuon pitäisi olla niin outo ja ihmeellinen asia, kun sitä näkee teiniikäisillä nuorilla jonkun verran yleensä, ei sillä, että sinä ap olet ns. teinin kengissä enää.......idiootit......porukka siellä puistossa, missä käyt, käyttäytyy kuin pahaiset yläasteikäíset, että syrjitään jotakuta pukeutumisen perusteella, hehhehheh.......;)))
        eikö tuo nyt ole se ja sama, miten sitä puistoon mennessä pukeutuu, kunhan pukeutuu yleensäkin asiallisesti, ei kai nyt koirapuistoon ja yleensäkään koiralenkille tarvi mitään hienoja vaatteita päälle laittaa ja tukkaakin vielä oikein föönata, ite olen joskus käyttänyt koiraani kalsareissa/pitkiksissä kusella, ni siihen verrattuna sinä, ap kyllä pukeudut mun mielestä ihan asiallisesti.......))
        Ei kai siellä puistossa nyt mitään saakelin muotishowta ollakaan pitämässä......
        ei hyvää päivää sentään, miten tampiota porukkaa siellä sinun puistossasi, ap käy, ei kyllä täällä puistossa, missä minä käyn, ainakaan koiranomistajat tarkkaile toisten puistossa kävijöiden pukeutumisia, itse olen joskus mennyt pitkiksissä sinnekin enkä välitä kyllä ite juuri vitun vertaa, mitä muut koiranomistajat ja ihmiset mun pukeutumisesta ajattelee, ei nyt helevetti yhteen koirapuistoon pidä pukeutua ns. hienosti ihan ku johonki hemmetin muotishowhun.......sanoppa, ap niille seuraavan kerran siellä puistossa, että muotishowta ootte tänne tullu pitämään ja käske niitten samalla kasvamaan aikuiseksi, eikö sinne puistoon ole tarkoitus tulla koiria juoksuttamaan eikä tarkkailemaan, miten muut pukeutuu niinku jossai muotishow`ssa, olkoonkin, että joku nuori ihminen sitten pukeutuisikin persoonallisesti ja silmiinpistävästi, ei pitäisi olla uusi asia nykyään, kun sen tietää, että nuorilla on erilaisia tyylejä pukeutua ja meikata tai sitten on kyllä aika tampio ihminen, jos on.......;))))
        Aloittaja, älä välitä tuollasista tapiirin pökäleistä, eikö niillä muuta mietittävää löydy kuin sinun pukeutumisen kummastelu, hohhoijaa......)))


    • taasnäitä

      "Koirakansa" on niin syvällä usein omassa jutussaan. En yleistä että kaikki ovat! Mutta useimmat kyllä. Valitettavasti tämän kansan pukeutuminen löytyy lähempää osastoa stadium kuin cybershop ja siksi ehkä he vähättelevät sinua, ihankuin olisit muka huonompi koiran omistaja koska sinulla on persoonallinen vaatetus. Ehkä heillä on mielikuva että olet ottanut koiran vain ego kysymyksenä en tiiä. Mutta tsemppiä! Helpommalla tietysti pääset kun meet lenkkikamoissa puistoonkin, ne on myös mukavammat päällä! :) Ja kyllä ne niitäkin kattoo pitkään ketkä menee esim laitettuina ja kesällä minishorteissa ja kireässä topissa pidennykset heiluen chihuhahuansa kanssa sinne puistoon. :D Kaikki jotka on erilaisia tai erinäkösiä on tämän koirakansan mukaan huonoja koiraihmisiä. JA näinhän ei ole missään nimessä.

    • nauraitsekin

      No, toisaalta ymmärrän hymyilit, koirapuistoon yleensä laitetaan ulkoiluhousut joita vasten voi kuratassut hyppiä, ei hameita. Toisaalta taas, tuntuu että sinulla on huono itsetunto, kun pahoitat mielesi, eli olet epävarma itsestäsi.

      ps. olen itse mennyt valkoisessa hameessa koirapuistoon, ensimmäisen koiran hypättyä, naureskeltiin muiden kanssa, että "kuka on niin tyhmä, että valkoisen hameen puistoon pistää", vastaus "minä, jee". Hame ei sitten enää ole käytössä, ei lähtenyt puhtaan valkoisesta tassujen jäljet.

      • uyfvu

        Kloritilla lähtee jäljet täysin valkoisesta.


      • vaatekaappipeikko

        No siis mä meen koirapuistoon samoissa vaatteissa missä esim käynyt kaupoilla,koulussa,töissä,kaverilla,kotona.

        Lenkkien jälkeen käyn kans koirapuistossa lenkki tamineissa.

        valkoista en kamalasti käytä.mitä pari paitaa ja musta valkoiset housut löytyy :D

        En mä usko että mulla olisi huono itsetunto,tai onhan se laskenut kun koiraa arvostellaan kusipäästä holtittomaksi kesken lenkkien ja sit kun yrittää tutustua kanssa puistoilijoihin niin sitten näytetään keskisormea ja nauretaan.

        Kait jos sä muutat uudelle paikkakunnalle ja meet sit puistoon ja kukaan ei huomioi sua vaikka yrität tutustua heihin.

        Jos koirani ei olisi näin sosiaalinen niin emme menisi koko koirapuistoon,mutta se tarvii joka päivästä sosialistautinista.


      • Tuulareissa

        Menen puistoon aina lenkkitamineissa, eli tähän vuodenaikaan se tarkoittaa tuulareita. Ehkäpä keskustelu kannattaa aloittaa henkilön kanssa, jonka koiran kanssa oma koirasi leikkii. Itsekin voisin tällaisen henkilön kanssa vaihtaa muutaman sanasen. Jos haluat keskustelua, kannattaa olla kiinnostunut muitten koirista ja kysellä niistä jotain. Tai avata keskustelu kaikkia koskevasta aiheesta. Vaikka punkeista ja niiden torjunnasta (kesällä). Mut eiköhän ne tutut tule helpommin noista harrastuksista, jotka mainitsit.


    • asdasdasdasda

      Höh, mä tulisin mielelläni heti juttelemaan sulle! :D mä tykkään tollasesta ''erilaisesta'' tyylistä, kovasti vaikka oma tyylini on täysin olematon ja karmea. En jaksa nähdä vaivaa. Kiva että joku jaksaa.

    • asdasdasdasda

      Äläkä nyt turhaan ainakaan omaa tyyliäsi muuta - edes sinne koirapuistoon josset halua. Tyypit on vaan päättäny vihata sua jostain syystä, eikä siinä vaatteiden vaihdot auta. Ne tunnistaa sut silti.

      Voi olla, että et ole heidän mielestään vaan tarpeeksi ''cool'', eikä vaatteilla ole tekemistä asian kanssa yhtään loppujenlopuksi.

    • Namiroma

      Se on niin tätä !!! Kuule , mene puistoon just sellaisessa asussa kuin itsestä tuntuu.Jos jollain on herneitä siitä nenässä , kehoita hankkimaan oma elämä . Arvostelijat ovat juuri niitä kuppikuntia mitä on jokaisessa paikassa, missä ihmisiä kokoontuu.Pidä lippu korkealla !! Tsemppiä Sinulle !!!

    • Älä välitä, suurin osa ihmisistä on kateellisia kun ei ite uskalla pukeutua räikeästi..Joka paikassa tuota on varsinkin lasten urheiluharrastus piireissä, äidit kilpailevat kenellä siisteimmät kuteet..Nii joo tässäkin tapauksessa kai kyse myös miten lapsen kanssa pukeudutaan ;)

    • Havainnoitsia

      Etkö ole jo vähän liian vanha pukeutumaan tuollalailla?

    • Johannastin

      Jokainen saa pukeutua miten haluaa ja miten on vain itsellä parhain olo. Se on mielen köyhyyttä jos jollakulla on jotakin vaatteita kohtaan ja täysin lapsellista.
      Onneksi koirat eivät tule tsekkaamaan kuteita ja tee sen jälkeen ystävystymistä, sen takia meillä varmaankin on nuo ikuiset ystävämme.

    • pooollla

      Tuota noin. Itsehän ulkonäöstäsi päätät. Jos laittaudut erikoisen näköiseksi, on turha ihmetellä negatiivista palautetta. Oma valintasihan se on, mitä itket?

      • everyonesownbusiness

        mitä ite siinä itket?!!!!! Mitä se sinun vaginaasi kaivaa, miten joku pukeutuu, eiköhän se ole jokaisen oma asia eikä sitä nyt kuulu muitten mielipidettä kysyä, kunhan pukeutuu noin yleensä asian mukaan, idiootti!!!!!!


    • ettätuota

      Miksi ees välität moisesta? Itellä kiinnostaa yhtä paljo ku kilo paskaa mitä muut koirapuiston kävijät musta aattelee..Kunhan sessellä on kivaa

    • scatmanz

      Onpas hölmöä porukkaa puistossa. Lopeta käynti kokonaan tuollaisten kanssa ja pidä koiraasi vapaana muualla. Itseäni ei kiinnosta pätkän vertaa muut koirat tai koiran omistajat. Hyvät kaverit joilla koira on asia erikseen tietenkin. Muut plääh! Ei jaksa sosialisoida turhaan. Tehköön mitä haluaa. Ihmisiä on erilaisia itse olen tämän kaltainen ja joku muu ehkä nauttii kun saa hengailla dogi henkisten kanssa.

      • tervetuloavaan

        Niin, eli kun koiran omistaja on herkkänahkainen niin kannattaa koirakin pitää pois kavereittensa luona. Yleensä koirapuistossa pääsee juttelemaan jos itse haluaa, on niitäkin jotka menevät kauemmas muista puhelin kourassa, pysyvät erossa muista, mutta kulkevat silti päivittäin, sentään ajattelevat koiraansa eivät itseään. Ja tiedätkö mitä, vähän me koirista puhutaankaan vaan päivän polttavista asioista.


    • jdgjkä

      Ne on vaan kateellisia. Sulla on oikeus pukeutuu just silleen kun halua kun noudatat järjestyssääntöjä eli et ole alasti. Sun asia vaikka vaihtaisit koiran pantaa tunnin välein. Jätä tollanen porukka omaan arvoonsa.

    • 23WuhWuh23

      Voisin myös sanoa, että älä välitä mitä muut ajattelee. Läheisessä koirapuistossakin käy välillä ihmisiä, ketkä keskittyvät enemmän toisten nälvimiseen/keskustelemiseen, kuin omien koirien seuraamiseen. Monesti ne ovatkin niitä, keiden koirat ovat ensimmäisenä ärisemässä tai hyppimässä toisten selkään.

      Mä pidän ihan normaaleja vaatteita, sillä en koe mielihalua pukeutua sporttisesti tai mitenkään sen kummemin ketään/mitään varten. Mulle se on koirapuisto, johon vien koirani juoksemaan/tutustumaan muihin koiriin. Tennarit, farkut ja huppari/rotsi/muu. Vähän rähjänen olemus, mutta ei ihmisiä ole haitannut lainkaan. Tulevat juttelemaan ja vanhatkin rouvat ovat olleet mielissään, kun keskustelua ollaan koirien telmimisen keskellä saatu aikaiseksi.

      Itsehän tykkään olla mukana välillä, enkä vain seinäruusuna, joten kamppeet päälle minkä likaantumiset ei haittaa. Ei sitä koskaan tiedä, jos vaikka jonkun koira innostuu merkkailemaan lahkeita tai liukastuu mutaan tai pahimmillaan paskaan. :)

      Jos asuisin sielläpäin, niin varmasti tulisin tutustumaan.

    • maalaishömppä

      Ite laitan kontion suapikkaat, verkkarit ja tuulitakin. Eli olen ku mikäki maalaisjuntti puistossa. En ole muutenkaan muodin orja, aivan sama mitä ihmiset musta ajattelee. Meidän pusitossa kun muutenki käy kouluttamattomia rakkeja jotka kusee jaloille ja hyppii päälle kurasin tassuin ni en tod mene pyhävaatteissa koirapuistoon.

      • maalta00000

        mikäs maalaisissa on vikana. ettet vain itse ole myös maalaisjuntti, joka on muuttanut kaupunkiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe