pakara takareisi hieronta

hierojalle

Miten takareisi-pakara aluetta hierotaan ja sattuuko hieronta? Kertokaa pikaisesti

8

2998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä varsinkin istumatyössä pakarat ja takareidet ja rasittuvat menevät helposti jumiin.
      Periaatteessa samanlaista lihasta se on siellä kuin pohkeissa tai muuallakin kropassa.
      Omat asiakkaani usein pyytävätkin hieromaan juuri reidet sekä pakarat, siksi heille on luonnollista asettautua alasti hierontapöydälle (toki laita suuren pyyhkeen kehon suojaksi). Takareidet hieron niin, että tulen polvitaipeista ylöspäin aivan pakaranrajaan saakka pitkin vedoin, itse pakaran rajan hieron venyttävin liikkein sivusuunnassa ja pakarat hieron reiluin ottein alhaalta ylös ja ajoittain myös "pyörivin" liikkein pakaravaosta ulospäin. Varsinaisesti pakarassa harvoin on kipukohtia, mutta jos siellä on sellaista niin tulkitsen sen alkavaksi iskias-vaivaksi. Toki takareisissä on kipupisteitä yhtälailla kuin muuallakin kehossa, mutta usein ne saa muutaman hierontakerran jälkeen helpottumaan.

• triggerpistehieronta

Mene triggerpistehierontaan.

Ei satu eikä ole jälkisärkyä.

3 kertaa yleensä riittä tavallisen hieronnan 10 kerran sijaan ja olet kunnossa.

• hierojalle

Kiitos. Pitääkö pikkuhousut riisua? Minulla on todettu puoli vuotta sitten sheurmanin tauti. Voisiko tämä liittyä siihen? Voisiko kyseessä olla si nivel paikoiltaa? Miten si nivel laitetaan paikoilleen? Sattuuko laittaminen? Missä kipu tuntuu jos kyseessä on si nivel ongelma?

• hierojalle

Voisiko joku vastata pikaisesti?

• hierottumies

housut saa pitää jalassa. En ole kyllä itse kysynyt hierojalta, voiko ottaa housut pois, kun kerta pyyhkeitä kasaa siihen gluteus maximuksen päälle.. sama kai se olla ilman housuja, olen ajatellut, mutta en ole kysynyt aiheesta. Tiedä sitten, miten he suhtautuisivat sellaiseen kysymykseen.

Yksi hieroja meinasi unohtaa hieroa pakaroita, vaikka sanoin heti alussa, että jalat kummaltakin puolen ja pakarat hierottaisiin. Piti ihan muistuttaa aiheesta..

• mistäs-löysit-hierojan

Pikkuhousut saat kyllä pitää jalassasi, tietenkin niitä on vedettävä syrjään, kun pakarat hierotaan. Jos sun pitää olla ilkosen alasti pöydällä, niin alkaisi ihmetyttämään tuo käsite hieroja.

• hierojalle

Voisitteko vastata noihin kysymyksiini?

• EivätEhkäTiedäSiitäSI
        hierojalle kirjoitti:

Voisitteko vastata noihin kysymyksiini?

Veikkaanpa, etteivät täällä päivystävät "hierojat" ole koskaan kuulleetkaan si-nivelestä, eikä heillä siten ole edes mitään käsitystä, missä päin se saattaisi sijaita. Si-nivelen tunnustelu onnistuu hyvin, vaikka pitäisitkin pikkuhousut jalassa, ja itse asiassa saat pitää myös rintsikat ja jumpperinkin päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe