Ongelma windowsin kanssa

Epätoivo

Ongelmana on se että käynnistäessäni koneen Windows ei käynnisty. Ruutuun ilmestyy teksti että
system32\config\system tiedosto on vahingoittunut tai puuttuu
ja teksti myös käskee yrittämään windowsin korjausasennusta...

No tätä olen yrittänyt, mutta silloin ruutuun tulee teksti ettei asennus löytänyt mitään massamuistiaseman ajuria....Sitten olen koittanut laittaa ajureja(painamalla F6 asennuksen alussa) laittamalla ne levykkeeltä.Ajureista en ole edes ihan varma, mutta luulisin, että olen oikeita kokeillut(disketeiltä joissa lukee Promise 376/378 Driver ja Via SATA RAID Driver)Käsittääkseni tämä Promise olisi oikea koska olen tarkastanut BIOSista että SATA on valittuna(emolevyni on MSI K8T NEO-FIS2R)(minkäänlaisia muutoksia BIOSiin en ole tehnyt)


Näillä Promise 376/378 Driver levyllä olleilla ajureilla en ole kuitenkaan saanut konetta löytämään kiintolevyä(kiintolevyni on maxtor DiamondMax 9 SerialATA 160 GB)
Kun taas toisella disketillä olleilla ajureilla olen onnistunut kiintolevyn löytämään, mutta tällöin varsinaiseen korjausasennukseen/asennukseen ryhtyessä ruutuun tulee virheilmoitus, jossa virheen aiheuttajaksi ilmenee kyseinen ohjain (viamraid.sys) Oletan siis että olen asentanut ajurit väärin(virheilmoitus käskee asentamaan uudestaan/poistamaan viimeksi asennetut ohjelmat..)

Eli yhteenvetona voin sanoa etten ole päässyt puusta pitkälle..
Toivoisin että saisin apua.

2

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peelo

      Vuosisadan vitsi! Pisteet sulle huippu postauksesta! Buahahaa *reps*

    • ksym

      OOT IHAN PEELO KUN KÄYTÄT WINDOWSIA!
      SULLE ON HAUSKA NAURAA
      OOT IHAN LUUSERI AAAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe