Ongelma windowsin kanssa

Epätoivo

Ongelmana on se että käynnistäessäni koneen Windows ei käynnisty. Ruutuun ilmestyy teksti että
system32\config\system tiedosto on vahingoittunut tai puuttuu
ja teksti myös käskee yrittämään windowsin korjausasennusta...

No tätä olen yrittänyt, mutta silloin ruutuun tulee teksti ettei asennus löytänyt mitään massamuistiaseman ajuria....Sitten olen koittanut laittaa ajureja(painamalla F6 asennuksen alussa) laittamalla ne levykkeeltä.Ajureista en ole edes ihan varma, mutta luulisin, että olen oikeita kokeillut(disketeiltä joissa lukee Promise 376/378 Driver ja Via SATA RAID Driver)Käsittääkseni tämä Promise olisi oikea koska olen tarkastanut BIOSista että SATA on valittuna(emolevyni on MSI K8T NEO-FIS2R)(minkäänlaisia muutoksia BIOSiin en ole tehnyt)

Näillä Promise 376/378 Driver levyllä olleilla ajureilla en ole kuitenkaan saanut konetta löytämään kiintolevyä(kiintolevyni on maxtor DiamondMax 9 SerialATA 160 GB)
Kun taas toisella disketillä olleilla ajureilla olen onnistunut kiintolevyn löytämään, mutta tällöin varsinaiseen korjausasennukseen/asennukseen ryhtyessä ruutuun tulee virheilmoitus, jossa virheen aiheuttajaksi ilmenee kyseinen ohjain (viamraid.sys) Oletan siis että olen asentanut ajurit väärin(virheilmoitus käskee asentamaan uudestaan/poistamaan viimeksi asennetut ohjelmat..)

Eli yhteenvetona voin sanoa etten ole päässyt puusta pitkälle..
Toivoisin että saisin apua.

2

1170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peelo

Vuosisadan vitsi! Pisteet sulle huippu postauksesta! Buahahaa *reps*

• ksym

OOT IHAN PEELO KUN KÄYTÄT WINDOWSIA!
      SULLE ON HAUSKA NAURAA
      OOT IHAN LUUSERI AAAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      66
      5201
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      129
      3787
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      48
      3194
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2267
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      450
      1974
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      77
      1678
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1375
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      64