Kaaosmagia tuntuu olevan aika POP

282828282828

Useampikin POP/Rock-henkilö ja bändi on tunnustautunut avoimesti kaaosmagian harrastajaksi (mm. Marilyn Manson, Die Antwoord, Aphex Twin ja RHCP:n Flea).

Avoimimmin tällä hetkellä Die Antwoord, jonka videot ovat suoraan loitsuja: https://www.youtube.com/watch?v=uMK0prafzw0 ja uuden Donker Mag-levyn kannessakin näkyy kaaostähti.

19

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lastentarhako

      Ketään kaaosmagiasta kiinnostunutta ei taida olla palstalla?

    • 145643534435434345

      Ovatkohan IOT-jäseniä.

      • 282828282828

        Ajatus mihin tahansa järjestöön/kirkkoon tai muuhun dogmaattiseen järjestelmään sitoutuneesta kaaosmaagista on ainakin minulle oksymoroni.


    • wholic

      Artisti saa varmasti kaaoksesta paljon irti. Die Antwoord uusi tuttavuus. Hauskaa tavaraa.

    • 2828282828

      Onko nyt tosiaan niin ettei täällä ole yhtäkään todellista vakavasti otetettavaa maagia koko vitun sivustolla? Tarviisin neuvoa. Oon tehnyt tätä luonnostani koko ikäni ja se toimii. Vasta vanhempana kiitos netin olen oppinut, että tämä on "kaaosmagiaa". Oon vahingossa tuhonnut ihmisiä, saanut työpaikkoja ja rahaa. En tunne kuin yhden samanlaisen ihmisen. Pari kertaa ampunut itteäni jalkaan tällä. Olenko mä joku vitun dugba?

    • chaordinen

      Olen käyttänyt alitajuntani voimaa jo paljon ennen kuin aloin pyöriä piireissä ja hyödyntää kykyjäni tietoisesti. Yhden olen tappanut magiallani, tosin vahingossa, ja silloin en vielä näistä käytännoön asioista tiennyt mitään, kuvittelin, että vain muutama oikea noita/maagi Suomessa pystyy sellaiseen.

      En ole koskaan ajatellut, että se olisi kaaosmagiaa. Vain alitajunnan telepaattista voimaa jolla saadaan asiat voimasuhteiden rajoissa toteutumaan tahtomallani tavalla. Nykyisin käytän tätä kykyä lähes päivittäin. Koska luonnonlaki eli voimasuhteet rajoittaa toteutusta, rakkausjutuissa se ei ole toiminut, sexijutuissa sen sijaan kyllä.

      • 2828282828

        Ok. Sama. Vahingossa tapoin yhden aikanaan ja sitten olenkin pysytellyt aiheesta erossa yli 10 vuotta. Nyt kuitenkin taas aktivoitunut. Sivuvaikutuksena törmään numeroon "13" ylen määrin (jopa tähän viestiin bottikysymys on mitä on 13 13). Näkemyksesi "magian" luonteesta on kovin lähellä omaani.

        Eli mitä osaat sanoa tuosta toistuvasta numerosta? Keskustelen mielelläni kanssai magiasta jos vastauksesi on minkään arvoinen.


      • chaordinen

        No aluksi voisin kertoa jotain vaikkapa tekniikasta jota käytän. Vaivutan itseni ns. alfatilaan, eli "pilkkimisvaiheeseen", lähelle nukahtamisen rajaa, ja annan siinä tilassa tehtäviä alitajunnalleni hoidettavaksi. Tosin, useimmat antamani tehtävät on toimineet ihan normaalivalvetilassa. Se toimii parhaiten, kun päässä ns. "naksahtaa", eli suutun jostain. Silloin langetan kirouksen jossa annan kaksi vaihtoehtoa, esim. näin: >Joko lähdet tai kuolet, muuta vaihtoehtoa ei ole.< Aina on lähtenyt. En osaa varmuudella sanoa mitä numero 13 sinulle symboloi, mutta se voi olla jokin viesti alitajunnastasi joka ilmaisee myöntymystä tai oikeaa hetkeä johonkin mihin olet ryhtymässä.


      • 2828282828
        chaordinen kirjoitti:

        No aluksi voisin kertoa jotain vaikkapa tekniikasta jota käytän. Vaivutan itseni ns. alfatilaan, eli "pilkkimisvaiheeseen", lähelle nukahtamisen rajaa, ja annan siinä tilassa tehtäviä alitajunnalleni hoidettavaksi. Tosin, useimmat antamani tehtävät on toimineet ihan normaalivalvetilassa. Se toimii parhaiten, kun päässä ns. "naksahtaa", eli suutun jostain. Silloin langetan kirouksen jossa annan kaksi vaihtoehtoa, esim. näin: >Joko lähdet tai kuolet, muuta vaihtoehtoa ei ole.< Aina on lähtenyt. En osaa varmuudella sanoa mitä numero 13 sinulle symboloi, mutta se voi olla jokin viesti alitajunnastasi joka ilmaisee myöntymystä tai oikeaa hetkeä johonkin mihin olet ryhtymässä.

        Heihoi, minne katosit?


      • chaordinen

        Täällähän minä!


      • 2828282828
        chaordinen kirjoitti:

        Täällähän minä!

        Pescator asuu täällä.

        Zöh,. zöh. 1, 2, 3. Vittu kuuluuko?


      • 28282828
        2828282828 kirjoitti:

        Pescator asuu täällä.

        Zöh,. zöh. 1, 2, 3. Vittu kuuluuko?

        Scratch that. Ei hauskaa


    • 2828282828

      Piirrän "vevejä" eli graafisia symboleja, jotka muodossa tai toisessa sisältävät haluamani intention. Tämä vaatii toimiakseen inspiraation. Tein tämän nyt pitkästä akkaa kokeeksi ystävälleni ja hänen yrityksensä sai tyhjästä kansainvälisen sopimuksen. Aloin tehdä tätä 12-13-vuotiaana. Rankin loitsuni ja suurin menestykseni ikinä on ollut loitsun kohdistaminen itseeni, mutta sillä oli myös hintansa.

      Näkemykseni pähkinänkuoressa: ei ole olemassa mitään "yliluonnollista". Aivoissamme on enemmän neuronien välisiä kytkentöjä kuin Linnunradassa on tähtiä. Tämä on suunnaton määrä laskentatehoa. Emme kuitenkaan kykene hyödyntämään tätä koska Tietoinen tajuntamme on vain todellisen olemuksemme varjo. Todellinen olemuksemme ei käytä sanoja, mutta Tietoisuus on sanoja. Jos tietoisuutesi haluaa kommunikoida todellisen olemuksesi eli kokonaisuutesi kanssa tarvitset kielen ilman sanoja. Rituaali on kieli ilman sanoja. Jos toivot jotain se on kuin lamppu, joka valaisee huonetta. Jos teet rituaalin oikein tästä valosta tulee koherenttia. Ja koherentti valo leikkaa vaikka terästä. Käytät tiedostamattasi kaikkea kapasiteettiasi synnyttäen perhosefektin tavoin "myrskyjä" kuten kaaosteoriassa kerrotaan. Tämä on "magiaa".

      En ole koskaan ollut "piireissä" koska jokainen kohtaamani harrastaja yhtä lukuun ottamatta on ollut täysi pelle.

      Käytän rituaalia varoen koska Tietoisuudella on omatunto ja seurauksia ymmärtävä järki, mutta kokonaisuudella ei nähdäkseni ole kumpaakaan.

      PS Nyt laskutehtävänä 12 1.......

    • 28282828

      Täällä ei taida olla yhtäkään oikeaa maagia..?

      • Oikea_maagi

        Zimzalabim! Olet kana!


    • lilitu_

      Vieläkö, ketjun aloittaja, käyt täällä? Haluaisin kirjoittaa sinulle henkilökohtaisesti. Kuten sanoit, tämä on 14-vuotiaiden wiccahöpsöjen leikkikenttä, on paras puhua näistä asioista jossakin muualla. Voitko antaa sähköpostiosoitteesi?

      • 28282828

        Taas täällä. Mitä asiaa?


    • piiparopoopero

      Ahaa. Sen perusteella, mitä lueskelin, tuo kaaosmagia kuulostaa hyvin paljon, ellei oikeastaan täysin minun elämänkatsomukseltani. Olen myös esiintyvä laulaja, ja käytän magiaa ja lumouksia hyödyksi esiintyessäni.

      • Wizardo_Mällisauva

        No onneksi olkoon sinulle. Minä sen sijaan olen pelkkä surkea runkkari, aina vaan kyrpä kädessä ja pääsee spermat. Voi tätä kurjuutta, voi spermaisia kämmeniäni! Ei ole käsissäni eikä lihaisessa taikasauvassani mitään maagista. Heiluttelen taikasauvaani, vemputi vemputi vemp vemp vemp, ja sitten tulee sperma kuin taikaiskusta, siinä oli meikäläisen taikuus. Säälikää nyt edes vähän!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe