Miksi vastaukset ovat lähinnä pelkkiä linkkejä

keskustelija2

Minua kummastuttaa se, miksi kysymyksiin tällä palstalla vastataan lähes täysin pelkästään laittamalla linkki. Osaako kukaan vastata vaikkapa tähän kysymykseeni ilman linkin laittoa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilinkkejäkiitos

      Jep, olen huomannut saman. Itse jos kysyn täällä jotain, niin odotan tosiaan ihmisten omia kommentteja ja kokemuksia enkä mitään linkkejä. Kyllähän googlettamalla löytää netissä jo olevan tiedon, mutta tällaisella keskustelupalstalla odottaisi jotain uutta. Osa linkkaajista tosin taitaa olla virolaisia yrittäjiä, jotka yrittävät mainostaa palvelujaan.

    • linkittäjä

      Ei mutu tietoa, jokaisella oma mieltymys ja maku - faktaa ei fiktota

      • mutua

        Itse ainakin olen kiinnostunut juuri tuosta mutu tiedosta ja omista kokemuksista, kun tällaisella keskustelupalstalla jotain kysyn. Faktat haetaan ihan muualta. Linkit ohitan sujuvasti, eli ei ne minulle ongelma ole.


    • Kindlasti

      Linkkejä siksi, että monet eivät tiedä itse mitään taikka eivät ole edes käynneet ko. kohteessa. Linkitkin tietty ovat joillekin hyödyllisiä, koska kaikki eivät osaa etsiä tietoa.
      Minua kyllä riepoo, että täällä matkailupalstoilla on sellaisia, jotka eivät tiedä mistään mitään ja silti neuvovat, joskus jopa ihan hengenvaarallisia ohjeita jakaen mm. malarialääkitykseen liittyen (ei nyt koske Tallinnaa tai Viroa) malaria-alueille matkustettaessa. Tälläisessä kohdassa virallinen tieto linkin kautta on kaikista paras.
      Sitten on nämä jotka ovat joskus käynneet jollain pakettimatkalla ja jakavat viisauksiaan sellaisista asioista, joita ei ole ollut enään vuosiin jne. Siinäkin viimeisin virallinen tieto linkkinä on paikallaan.
      Minunkaan tietoni Virosta eivät ole varmaan kaikin kohdin enään luotettavaa, vaikka olenkin joskus Virossa asunut useamman vuoden ja matkustanut jo aikoinaan Tallinnaan Neuvostoliiton aikana.

    • kylläpojatosaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe