"... Äidille soitettiin ja ihmeteltiin, eikö lapsi tulekaan tänään kouluun. Puhelu sai äidin hätääntymään, koska hän oli vain hetkeä aiemmin saattanut lapsensa koulubussiin. Pian soitti myös tytär, joka on hiljattain aloittanut koulunkäynnin vaikean sairauden jälkeen. Tyttö oli jäänyt yksin lukittuun koulubussiin, jonka piti jättää hänet kyydistä koulun pysäkillä.
- Soitin kuljettajalle, mutta numeroon ei saatu yhteyttä. Soitin myös kuljetusten järjestäjälle, hänkään ei vastannut ...
- ... Auto on pitkä ja takaosa on hämärä, en nähnyt sinne, kertoo bussia kuljettanut Tapani Saxlin."
Näitä on niin nähty. Eikö työnsä osaavaa ihmistä ole korvaamaan tätäkin?
9-vuotias tyttö unohtui lukittuun koulubussiin
Miksitaas
2
137
Vastaukset
- Varikolla
Kyllä bussissa on ihan helppo olla kuskia piilossa, jos haluaa. :D
- Äitiminäkin
Minkähän vuoksi lapset änkeävät aina bussin takaosaan, vaikka tilaa on edessäkin. En tiedä, onko syytä ihan nimellä syyttää bussikuskia, joka varmasti ei ole tehnyt tällaista tahallaan. Jos 9-vuotias ei osaa itse lähteä bussista, niin kannattaa ehdottomasti istua näköpaikalla, Varmaan tämä on kuljettajallekin ikävä asia, mutta onneksi mitään vakavempaa ei sattunut ja kiva kun lapsella oli kännykkä mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726