"... Äidille soitettiin ja ihmeteltiin, eikö lapsi tulekaan tänään kouluun. Puhelu sai äidin hätääntymään, koska hän oli vain hetkeä aiemmin saattanut lapsensa koulubussiin. Pian soitti myös tytär, joka on hiljattain aloittanut koulunkäynnin vaikean sairauden jälkeen. Tyttö oli jäänyt yksin lukittuun koulubussiin, jonka piti jättää hänet kyydistä koulun pysäkillä.
- Soitin kuljettajalle, mutta numeroon ei saatu yhteyttä. Soitin myös kuljetusten järjestäjälle, hänkään ei vastannut ...
- ... Auto on pitkä ja takaosa on hämärä, en nähnyt sinne, kertoo bussia kuljettanut Tapani Saxlin."
Näitä on niin nähty. Eikö työnsä osaavaa ihmistä ole korvaamaan tätäkin?
9-vuotias tyttö unohtui lukittuun koulubussiin
Miksitaas
2
144
Vastaukset 2
- Varikolla
Kyllä bussissa on ihan helppo olla kuskia piilossa, jos haluaa. :D
- Äitiminäkin
Minkähän vuoksi lapset änkeävät aina bussin takaosaan, vaikka tilaa on edessäkin. En tiedä, onko syytä ihan nimellä syyttää bussikuskia, joka varmasti ei ole tehnyt tällaista tahallaan. Jos 9-vuotias ei osaa itse lähteä bussista, niin kannattaa ehdottomasti istua näköpaikalla, Varmaan tämä on kuljettajallekin ikävä asia, mutta onneksi mitään vakavempaa ei sattunut ja kiva kun lapsella oli kännykkä mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711104
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12949En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 67606
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23604- 133596
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35509- 29505
- 72486
- 18484
- 40457
- 24439