Vinkkinä kaikille, jotka hakevat opiskelemaan journalistiikkaa ja viestintää Tampereen yliopistoon! Journalistiikan ja viestinnän ainejärjestö myy omaa itseopiskelupakettia, jonka hinta on huomattavasti järkevämpi kuin vaikka Eximian vastaava(joka maksaa 150€ eli yli 100€ enemmän)
"Tampereen yliopiston journalistiikan ja viestinnän ainejärjestö Vostok tarjoaa kattavaa itseopiskelupakettia huokeaan 20€ hintaan!
Pakettiin kuuluu tiivistelmät kaikista pääsykoemateriaaleista (Mediayhteiskunta -kirja ja 4 artikkelia), harjoitustehtäviä sekä vinkkejä valintakokeeseen ja siihen valmistautumiseen. Materiaalit ovat tehneet journalistiikan ja viestinnän opiskelijat.
Sanottua materiaaleista (Vostokin valmennuspäivään osallistuneiden kommentteja):
”Tajusin, mitä artikkeleissa haettiin takaa ja käsitteet avautuivat.”
”Valintakoekirjallisuuden selostus selkeytti vaikeitakin asioita.”
”Tiivistelmien tekoon oli selvästi nähty vaivaa!”
Paketti maksaa 20€, ja sen saa sähköpostiin yhtenä tiedostona, kun maksu on suoritettu. Jos haluat tilata itseopiskelumateriaalin, laita sähköposti osoitteeseen [email protected] , niin sinulle lähetetään maksuohjeet."
Journalistiikan ja viestinnän itseopiskelupaketti
Vostokki
4
1611
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
miten saisin tähän henkilöön yhteyden, koska yritin lähettää sähköpostiviestiä mutta se ei enää toimi eikä ole enää käytössä? - Anonyymi
Tai miten saisin tilattua itseopiskelupaketin?
Tietääkö joku vielä onko tänä vuonna journalistiikasta valmennuskurssia, koska etsin kaikkialta googlesta, mutta en löytänyt. Olisin kiitollinen, jos joku vastaisi jotakin!! - Anonyymi
Nyt ei ole mikään enää niin kuin oli kuusi vuotta sitten!
- Anonyymi
Okei, mutta tietääkö joku että järjestetäänkö tänä vuonna valmennuskurssia journalistiikasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026