varoitus varo elisa-saunalahti huijaa laajakaista liittymäsopimuksissa vaikka niissä on 28pv palautusoikeus.minulle kävi niin. palautin ennen 14pv laitteen eli reitittimen takaisin .kuitenkin minulle tuli 31euron lasku viikon päästä.sopimusta tehtäessä kysyin puhelinmyyjältä että minä otan liittymän kokeeksi jos se ei maksa mitään tähän hän ei vastannu mitään, näin ymmärsin että se on ilmainen palautusoikeuteen nähden. miten kukaan voi tehdä tällaista asiakkaille myyjä tietää varmasti säännöt mutta he eivät sano sitä asiakkaille. toivon että et mene samaan retkuun heidän kanssaan.kun asiakas ottaa laitteen käyttöön siitä lasketaan arvonalennuksena laitteelle käyttöönotosta 30 prosenttia sen hinnasta. vakka laitteella on palautus oikeus he maksattavat kierästi ja uskon laittomasti laitteesta koekäyttäjällä. minulla on soneran nettiyhteys jossa myös tv viihdepaketti.suosittelen kaikille lämpimästi se on luotettava. ja edullinen 24kk sopimuksella turha sekaantua tällaisiin elisa saunalahden liittymiin..ja vempaimiin ..varo varo...
huijausta pimeää rahastusta
varoitus
1
190
Vastaukset
No höh! Jos sinulla on Soneran laajakaista, niin mihin tarvitset sitten toista laajakaistaa? Edes kokeeksi!? Tosin harmi, jos kokeilusi tuotti ikävän lopputuloksen.
Meillä on Elisa Viihde, ollut jo vuosia ja ollaan tosi tyytyväisiä. TV-juttujen lisäksi siinä on ihan riittävä määrä langallisia ja langattomia nettiyhteyksiä. Kännyssäni on Saunalahden mobiililaajakaista. Eipä ole ollut ongelmia toimivuuden, laskutusten eikä minkään muunkaan kanssa. Ehkä siksi, että ollaan pysytty niin kauan entisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****735071- 1323517
- 982295
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e201925Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put2291728Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851517Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.251387A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem261367- 371335
- 141259