itsehillinnästä...

tuota noin... koittakaa ihmiset hillitä itsenne aluksi jos joku kiusaa... jos ei reagoi mitenkään siihen jos joku kiusaa niin se lopettaa aika pian yleensä... jossei lopeta niin sanokaa suoraan: et onpa sulla hauskaa etkö mitään parempaa tekemistä keksi.. tyyliin... mulla se auttaa aika paljon...

4

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löä

      ja missäs sä asut? kenties pikkupeikkojen satumaassa? kukaan, ei KUKAAN, lopeta tolla paskastaililla kiusaamista, korkeintaan pahentaa asiaa. turpaan ja onnee eikä ne enää uskalla yrittää mitää. toimii paremmin.

      • Mitä sil saavuttaa et hakkaa jonkun? EI YHTÄÄN MITÄÄN... se ainoastaan pahentaa asiaa...


      • Daniel Jackson
        Zealot kirjoitti:

        Mitä sil saavuttaa et hakkaa jonkun? EI YHTÄÄN MITÄÄN... se ainoastaan pahentaa asiaa...

        Voin itse sano omakohtaisesta kokemuksesta että välinpitämättömyys toimii. Minulla se toimi ainakin. Kiusaajat kiusasivat monta vuotta mutta sitten lopettivat kun en reagoinut mitenkään. Minulla kävi hyvin. Mutta luulenpa että voi käydä myös päinvastoin. Jos kiusaaja on ihan seko se voi hermostua ja kiusata vaan enemmän sen välinpitämättömyyden takia. Väkivalta lopettaa vittuilun sanonta pitää paikkansa. Kiusaamisen saa myös loppumaan väkivallalla mutta minusta välinpitämättömyys on parempi vaihtoehto.


    • mie

      Ei-fyysisen kiusaamisen, kuten haukkumisen, tapauksessa tuo mitä luultavimmin toimiikin. Tällaisen kiusaamisen tarkoitushan on aina saada kohde pahalle mielelle, eli vaikuttaa kohteen mielialaan. Mutta jos kohteesta näkyy ulospäin, ettei kiusaaminen vaikuta mitenkään, niin kiusaaja vain luultavasti turhautuu ja lopettaa yrittämisen turhana.

      Fyysinen väkivalta on asia erikseen. Väkivallan tarkoituksena on usein tuottaa vammoja tai ainakin fyysistä tuskaa. Fyysiseen väkivaltaan tepsii usein fyysinen väkivalta, jos vain rahkeet riittää. Jos ei riitä, niin fyysisen väkivallan kohdistaminen toiseen ihmiseen ilman ko. ihmisen lupaa on rikos nimeltä pahoinpitely, joten siitä kannattaa ilmoittaa poliisille, opettajille tms. viranomaisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe