Hei! Olen tässä hiljattain ajatellut uuden kannettavan tietokoneen hankkimista ja nyt se olisi ajankohtaista. Ajattelin että ostaisin applen läppärin,koska muutkin laitteet ovat applen merkkisiä ja vain tietokone puuttuu... Kaipaisinkin nyt pientä apua. Kumpaa suosittelette: Macbook airia vaiko Macbook prota? Ja kannattaako minun ostaa se 4gigan vai 8gigan keskusmuistilla? Näytön koko täytyy ehdottomasti olla 13 tuumainen. Ja onko niitä muulla ram-muistilla kun 4gt?
Macbook pro 13" vai Macbook air 13"??
tietokoneostaja
2
164
Vastaukset
- 1stMacFinn
Käytöstäs se tietysti riippuu. Jos konetta kuljettaa paljon, Air on parempi. Mutta ei toki Pro mikään vaikea liikuteltava ole. Mulla on 17" MBP eikä sitäkään ole hyvän kassin kanssa vaikea liikuttaa.
Tuosta vertailemaan:
http://store.apple.com/fi/buy-mac/macbook-air
Nyt minä ottaisin Retina Pron.- tietokoneostaja
Joo olen itsekin miettinyt mbp retinaa.... luulen päätyväni siihen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711448
- 585459
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462717- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131851Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411460Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61406Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371379