MMORPG

Niina

Tahtoisin kysyä että tietääkö kukaan hyvää nettiropea, samantyylistä kuin Ultima Online.
Tahtoisin pelata jotakin missä tarkoituksena ei ole pelkästään tappaa toisia tai taistella jotakin vastaan, vaan pelissä olisi myös ammatteja ja muuta, niinkuin uo:ssa.
Grafiikalla ei niin ole väliä, saa olla uudempikin peli. Jos tiedätte jonkun sen tyylisen pelin niin ehdotelkaapa. Peli voi olla joko maksuton tai maksullinen, ei väliä.

Kiitos.

19

3400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peelo

      Mut se on kyl todella uus, ja 3D-graffat löytyy, joten ei se nyt UO:n tapanen oo, mutta ei oo pakko mitään ökkiäisii listii jollei haluu ja silti pystyy nauttimaan pelikokemuksesta.

    • Odottava

      Tammikuussahan rantautuu Suomeen tuo World Of Warcraft. kk. maksu taitaa olla 10€, mutta karsiipa samalla kaikki asiattomat palaajat pois. Sitä tässä odottelen kuin kuuta nousevaa.

      • ...

        asiattomat... taijat ite olla yks asiaton pallo pää. se kuukaus maksu sydeemi on vaa pelkkää RAHASTUSTA!!!


    • Jarkko Niemi

      mites olisi aivan oikea RolePlaying Intense MUD.
      http://www.harshlands.net

      Se on peli mitä ei peelot tykkää pelata, kun pitää pysyä roolissa. Myös roolihahmon ulkonäkökin pitää miettiä ja hahmot hyväksyttää ennenkuin pääsee pelaamaan - myrkkyä peeloille.

      • seppo

        myrkkyy oot ite tainnu saaha ku noi kuivaa pelii harrastat :D


      • Nimetön
        seppo kirjoitti:

        myrkkyy oot ite tainnu saaha ku noi kuivaa pelii harrastat :D

        Seppo onkin juuri edellä mainittu peelo, joka ei teidä roolipeleistä mitään. Yleensä MMORPG tai RPG nimimerkillä varustettuja pelejä tietokoneelle, PS, ynnä muu viihde-elektroniikkaan liittyvät "roolipelit" ovat epäonnistuneita kyhäelmiä, sillä ne ovat liian ahtaita siihen mitä oikea roolipelaaminen on. Ottakaa selvää mitä roolipelaaminen on ennen kuin väitättä WoWia, Ultima Onlinea, Knight Onlinea tai muita MMORPG pelejä, Final Fantasy tai Baldurs Gate tyylisiä juttuja roolipeleiksi.

        Itse pelaan Anarchy Onlinea ja World of Warcraftia ja ne eivät ole roolipelejä. Ne ovat vain ajanvietettä tietokoneella.


    • pörri

      joo mää tiedän yhden pelin joka maksaa sata euroo!!! Mä en haluais vaivata sua mut sä anoit ettei oo väliä vaikka maksaaki joten tässä maksamista!!!!!!
      terv.opokopokolohöröhöröhöröhö

    • pleijeri

      Kokeiles R.O.S.E Online peliä, itse ainakin jäin heti koukkuun, ja mikä parasta se on vielä ilmainen! -toistaiseksi joten äkkiä kun vielä ehtii !

      www.roseon.com

      • =VJ=

        Mulla ois sellanen ongelma kun yritän rekisteröityy tuohon kyseiseen peliin niin se valittaa tälläistä WRONG APPROACH.

        mitä pitäs tehdä?


      • onkelmamies
        =VJ= kirjoitti:

        Mulla ois sellanen ongelma kun yritän rekisteröityy tuohon kyseiseen peliin niin se valittaa tälläistä WRONG APPROACH.

        mitä pitäs tehdä?

        mulla toi rose lagaa aika pirusti ja en tiiä mistä johtuu ku se ei oo muilla pelaajilla


      • imuri_007
        onkelmamies kirjoitti:

        mulla toi rose lagaa aika pirusti ja en tiiä mistä johtuu ku se ei oo muilla pelaajilla

        minä taas en pääse sisään rose onlineen siinä lukee server exceedet ja sitten pitää painaa vaan ok.
        ps: se toimi vielä edellisenä päivänä


      • Nuqqumatti
        imuri_007 kirjoitti:

        minä taas en pääse sisään rose onlineen siinä lukee server exceedet ja sitten pitää painaa vaan ok.
        ps: se toimi vielä edellisenä päivänä

        Sit ku sulla on kaikki servut exceeded niin mee käynnistämään peli uudestaan ja kato päivitykset uudestaan itse kun rose on itse katsonut ne. Mulla ainaki näkyy tuon jälkeen osa servuista toimivana.
        Ja peli on betafree versiossa.


      • pagboy
        imuri_007 kirjoitti:

        minä taas en pääse sisään rose onlineen siinä lukee server exceedet ja sitten pitää painaa vaan ok.
        ps: se toimi vielä edellisenä päivänä

        siel on niin paljon pelaajia,et ne sulkee ne vähäks aikaa ja avaa sit ku pelaajat vähenee.tai jotain....mä en pääse sinne iltaisin


      • <3<3<3
        =VJ= kirjoitti:

        Mulla ois sellanen ongelma kun yritän rekisteröityy tuohon kyseiseen peliin niin se valittaa tälläistä WRONG APPROACH.

        mitä pitäs tehdä?

        no enpä tiiä!!=) =) =) =)


      • Nimetön
        <3<3<3 kirjoitti:

        no enpä tiiä!!=) =) =) =)

        en miekkääääääääääääää...... :P

        =VJ=


    • Hopy

      Erittäin hyvä verkko peli ikään ja sukupuoleen katsomatta on Pristontale

      http://eng.pristontale.com/

      Peli on kaikenlisäksi ilmainen lvl 1-39 ja hahmoja voi ROSEn tapaan olla useita :)

      Paras Suomalaisserveri siellä on Migal(Lunar)

    • noob

      käy:www.roseon.com.siel on vitun hyvä peli!!

    • Nimetön

      Miten roseen saa id:een? kun se valittaa wrong aproach. Eikös se tarkoita väärää lähestymistapaa. Jos jollakulla on ollut sama ongelma ja siihen ratkaisu tai ehdotus niin sanokaa äkkiä!

      • sae2

        Mulla on rose online pelissä sellanen ongelma:

        -Vistalla se rupes yhtäkkiä toimimaan kun rupesin kokeilemaan peliä pitkästä aikaa. Eilen peli toimi moitteettomasti ja nyt se lyö että ei vastaa, sama ongelma mikä tuli toisella koneella joka on xp.

        mitäs pitäs tehdä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe