Tahtoisin kysyä että tietääkö kukaan hyvää nettiropea, samantyylistä kuin Ultima Online.
Tahtoisin pelata jotakin missä tarkoituksena ei ole pelkästään tappaa toisia tai taistella jotakin vastaan, vaan pelissä olisi myös ammatteja ja muuta, niinkuin uo:ssa.
Grafiikalla ei niin ole väliä, saa olla uudempikin peli. Jos tiedätte jonkun sen tyylisen pelin niin ehdotelkaapa. Peli voi olla joko maksuton tai maksullinen, ei väliä.
Kiitos.
MMORPG
19
3418
Vastaukset
- Peelo
Mut se on kyl todella uus, ja 3D-graffat löytyy, joten ei se nyt UO:n tapanen oo, mutta ei oo pakko mitään ökkiäisii listii jollei haluu ja silti pystyy nauttimaan pelikokemuksesta.
- Odottava
Tammikuussahan rantautuu Suomeen tuo World Of Warcraft. kk. maksu taitaa olla 10€, mutta karsiipa samalla kaikki asiattomat palaajat pois. Sitä tässä odottelen kuin kuuta nousevaa.
- ...
asiattomat... taijat ite olla yks asiaton pallo pää. se kuukaus maksu sydeemi on vaa pelkkää RAHASTUSTA!!!
- Jarkko Niemi
mites olisi aivan oikea RolePlaying Intense MUD.
http://www.harshlands.net
Se on peli mitä ei peelot tykkää pelata, kun pitää pysyä roolissa. Myös roolihahmon ulkonäkökin pitää miettiä ja hahmot hyväksyttää ennenkuin pääsee pelaamaan - myrkkyä peeloille.- seppo
myrkkyy oot ite tainnu saaha ku noi kuivaa pelii harrastat :D
- Nimetön
seppo kirjoitti:
myrkkyy oot ite tainnu saaha ku noi kuivaa pelii harrastat :D
Seppo onkin juuri edellä mainittu peelo, joka ei teidä roolipeleistä mitään. Yleensä MMORPG tai RPG nimimerkillä varustettuja pelejä tietokoneelle, PS, ynnä muu viihde-elektroniikkaan liittyvät "roolipelit" ovat epäonnistuneita kyhäelmiä, sillä ne ovat liian ahtaita siihen mitä oikea roolipelaaminen on. Ottakaa selvää mitä roolipelaaminen on ennen kuin väitättä WoWia, Ultima Onlinea, Knight Onlinea tai muita MMORPG pelejä, Final Fantasy tai Baldurs Gate tyylisiä juttuja roolipeleiksi.
Itse pelaan Anarchy Onlinea ja World of Warcraftia ja ne eivät ole roolipelejä. Ne ovat vain ajanvietettä tietokoneella.
- pörri
joo mää tiedän yhden pelin joka maksaa sata euroo!!! Mä en haluais vaivata sua mut sä anoit ettei oo väliä vaikka maksaaki joten tässä maksamista!!!!!!
terv.opokopokolohöröhöröhöröhö - pleijeri
Kokeiles R.O.S.E Online peliä, itse ainakin jäin heti koukkuun, ja mikä parasta se on vielä ilmainen! -toistaiseksi joten äkkiä kun vielä ehtii !
www.roseon.com- =VJ=
Mulla ois sellanen ongelma kun yritän rekisteröityy tuohon kyseiseen peliin niin se valittaa tälläistä WRONG APPROACH.
mitä pitäs tehdä? - onkelmamies
=VJ= kirjoitti:
Mulla ois sellanen ongelma kun yritän rekisteröityy tuohon kyseiseen peliin niin se valittaa tälläistä WRONG APPROACH.
mitä pitäs tehdä?mulla toi rose lagaa aika pirusti ja en tiiä mistä johtuu ku se ei oo muilla pelaajilla
- imuri_007
onkelmamies kirjoitti:
mulla toi rose lagaa aika pirusti ja en tiiä mistä johtuu ku se ei oo muilla pelaajilla
minä taas en pääse sisään rose onlineen siinä lukee server exceedet ja sitten pitää painaa vaan ok.
ps: se toimi vielä edellisenä päivänä - Nuqqumatti
imuri_007 kirjoitti:
minä taas en pääse sisään rose onlineen siinä lukee server exceedet ja sitten pitää painaa vaan ok.
ps: se toimi vielä edellisenä päivänäSit ku sulla on kaikki servut exceeded niin mee käynnistämään peli uudestaan ja kato päivitykset uudestaan itse kun rose on itse katsonut ne. Mulla ainaki näkyy tuon jälkeen osa servuista toimivana.
Ja peli on betafree versiossa. - pagboy
imuri_007 kirjoitti:
ps: se toimi vielä edellisenä päivänäsiel on niin paljon pelaajia,et ne sulkee ne vähäks aikaa ja avaa sit ku pelaajat vähenee.tai jotain....mä en pääse sinne iltaisin
- <3<3<3
=VJ= kirjoitti:
mitä pitäs tehdä?no enpä tiiä!!=) =) =) =)
- Nimetön
<3<3<3 kirjoitti:
no enpä tiiä!!=) =) =) =)
en miekkääääääääääääää...... :P
=VJ=
- Hopy
Erittäin hyvä verkko peli ikään ja sukupuoleen katsomatta on Pristontale
http://eng.pristontale.com/
Peli on kaikenlisäksi ilmainen lvl 1-39 ja hahmoja voi ROSEn tapaan olla useita :)
Paras Suomalaisserveri siellä on Migal(Lunar) - noob
käy:www.roseon.com.siel on vitun hyvä peli!!
- Nimetön
Miten roseen saa id:een? kun se valittaa wrong aproach. Eikös se tarkoita väärää lähestymistapaa. Jos jollakulla on ollut sama ongelma ja siihen ratkaisu tai ehdotus niin sanokaa äkkiä!
- sae2
Mulla on rose online pelissä sellanen ongelma:
-Vistalla se rupes yhtäkkiä toimimaan kun rupesin kokeilemaan peliä pitkästä aikaa. Eilen peli toimi moitteettomasti ja nyt se lyö että ei vastaa, sama ongelma mikä tuli toisella koneella joka on xp.
mitäs pitäs tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100