Oikeesti tänne sitä tullaa itkemää aina et ku on padka elämä:'(mut oikeesti kukaan muu ei voi auttaa teitä kuvaa te itse! Joten jos on paska olla nii voi puhua asiasta ja jos sua hakataa kotona nii kerro poliisille jne. Oikeesti:)
TEHKÄÄ ELÄMÄLLE JOTAI
4
<50
Vastaukset
- kannustaja
Tai sit voit helpottaa muiden ihmisten elämiä päättämällä luuseri-elämänne! :)
- Hertta345
No joo mutta... Ethän sinä voi tietää mikä tilanne on ja kuinka paha se on. Ei välttämättä ole niin helppoa mennä kertomaa poliisille
- voih
Mun elämän tarkoitus ois just saada itteni kuosiin jos ei ois nettiä mulla ei ois muuta elämää tää on mun elämä dna kiitos näkemiin just niinku sanotaan eläkää siellä räkäsillä penkeillä ja nautikaa en oo tullu niitä penkeijä räkimään oon vaan just sellanen mikä tee meistä mitään itsestään selvää tekin ne kyneleet oote keränny niinku mekin sillä samaalla tavalla mutta mietin mikä mussa vikana tehkää huvikseen artisteja sillä jokainen tekee sen mös ulkona kun sisällä sillä on helpompi itkee et no miks mun on palkka tällänen ei mun ooo tarkoitus tehä niitä kyyneleitä mun on tarkoitus olla oma itteni tälläinen oon piste ..... elmä on =I
- sashamaria
Aloittaja, asiat ei ole aina niin yksinkertaisia. Kukaan ei pakota sua lukemaan näitä kirjoituksia täällä? Tämä paikka on sitä varten, että tänne voi kirjoittaa ja jakaa tuntemuksiaan ja pyytää apua jos sitä tarvitsee? Kaikilla ei ole henkilöä jolle puhua kun menee huonosti, mitä väärää on silloin etsiä netistä jotakuta joka kuuntelee?
Ja nimimerkillä "kannustaja" kirjoittanut: Ole kiltti ja mieti ennen kuin kirjoitat jotain tuollaista. Jollekkin se voi oikeasti olla viimeinen pisara ja tuskin sinäkään haluat tietää, että kannustit jotakuta oikeasti tappamaan itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408