Tiesittekö...

MinäköJuuMies

Olen erittäin hyvä jopa täydellinen.

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakrattaa

Vainiin.

• Koko ajan paranee, kun lopulta on täydellinen pitää kuolla pois.

• eppu2

Se on hyvä, että on itsetunto kohdallaan, silloin jää turha ruikuttaminenkin vähemmälle.
      Pieni kasvun vara, ei kuitenkaan ole pahitteeksi.

• Niin määkin oon.

• tramboline

Höttösaloitus oli jo. Vai kumpi oli ensin, muna vai kana?

• Mää vastaan et kukko.

• ent.siivoojaparka

Menen aloittajasta vielä ohi. Minä se olen täydellinen kaikessa pahuudessanikin.

• rosaliiin

Niinkö meinaat,
      älä unohda,
      "haaveet on hauraita, totuus on terästä"

• MinäköJuuMies

Lauoinko siis kiellettyjä totuuksia eli terästä. Mielikuvitukseni portit ovat auki yötä päivää, mutta siihen laatikkoon ei kuulu katteeton haaveileminen. Meikäläisen peukalot eivät ole ohjelmoidut hupi pyörittämiseen. Sohvasirkus¨pellet¨ ovat oma sarjansa.

• Uhoilu on mielestäni aina haurasta katteetonta haaveilua vain, höpö höpö löpinää.

Mutta ehkä edessäni on nyt poikkeus, mielikuvitusta pursuava ohjelmoija. Onnea.

• MinäköJuuMies
        rosaliiin kirjoitti:

Uhoilu on mielestäni aina haurasta katteetonta haaveilua vain, höpö höpö löpinää.

Mutta ehkä edessäni on nyt poikkeus, mielikuvitusta pursuava ohjelmoija. Onnea.

Vaikka itsekin sen tunnustan, olen todellakin poikkeus urosmaailmassa. Ei, minussa ei ole uhoa, vain tervettä itsekuria ja tuntoa.

• de-meter

No enpä tiennyt. Nyt tiedän. Ja näkyypä teitä olevan muitakin. .))

• MinäköJuuMies

Mitä! Onko täällä minuakin parempia :D Enpä olisi jaksanut uskoa.

• MikäAuttaaOnnetonta

Voi kamalaa. Osanottoni. On varmasti todella raskasta viettää elämänsä kaikkien meidän epätäydellisen joukossa.

Tunnetko ylemmyyttä, vai ärsyynnytkö vain? Mikä auttaa sinua jaksamaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5077
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3322
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3069
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2298
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1797
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1550
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1474
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1149
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1109
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1077
    Aihe