Lahkotko ?

kennäkee

Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.
Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä.
Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä.
Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen.
Hedelmistä te siis tunnette heidät.
Ei jokainen, joka sanoo minulle: Herra, Herra, pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
Monet sanovat minulle sinä päivänä: Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rikasantaaliiastaanvähän

      Jokaiselle aukeaa taivas sitäkautten, kuin on köyhän rovon kuvaus, se on ainut ja oikea tie ja turhat höpötykset sikseen, koska jokaisen on itse kulettava tämä tie omakohtaisesti piste ja tämä on taivaan tosi.

    • Mitä tässäkin maassa on muita, kuin uskon lahkoja?

      Mitä on Luterilaisuus, tai Helluntalaisuus ja muut näiden sisaret, ellei lahkoja, vai voiko joku teistä näyttää, että apostolit perustivat näitä aikoinaan?

      Erotkaa näistä lahkoista, ja nähkää, että nekin ovat lahkoja, joitka syrjäyttivät Jumalan seurakunan aikoinaan, alkaessaan laatimaan omia suunntelmiaa, omaen sydämen halujensa mukaan.

      Herätkää!

      • kennäkee

        Tie taivaaseen vie Jeesuksen, ei välikäsien kautta.

        Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.
        Se, joka menee portista, on lampaiden paimen.
        Hänelle vartija avaa portin, ja lampaat kuuntelevat hänen ääntään. Hän kutsuu lampaitaan nimeltä ja vie ne laitumelle.
        Laskettuaan ulos kaikki lampaansa hän kulkee niiden edellä, ja lampaat seuraavat häntä, koska ne tuntevat hänen äänensä.
        Vierasta ne eivät lähde seuraamaan vaan karkaavat hänen luotaan, sillä ne eivät tunne vieraan ääntä."
        Jeesus esitti heille tämän vertauksen, mutta he eivät ymmärtäneet, mitä hän puheellaan tarkoitti.
        Siksi Jeesus jatkoi: Totisesti, totisesti: minä olen lampaiden portti.
        Ne, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat kaikki olleet varkaita ja rosvoja, eivätkä lampaat ole kuunnelleet heitä.
        Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
        Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän.
        Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta.
        Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman,
        koska palkkapaimen ei välitä lampaista.
        Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut,
        niin kuin Isä tuntee minut ja minä Isän. Minä panen henkeni alttiiksi lampaiden puolesta.
        Minulla on myös muita lampaita, sellaisia, jotka eivät ole tästä tarhasta, ja niitäkin minun tulee paimentaa. Ne kuulevat minun ääneni, ja niin on oleva yksi lauma ja yksi paimen


      • Kyllä se minun mielestäni on jokaiselle uskovalle huomattavasti parempi kuulua johonkin terveoppiseen uskonyhteisöön kuin olla oman onnensa seppä. Yksinyrittäjistä kasvaa kovin helposti niitä ainoan oikean totuuden julistajia, jotka kehittävät mitä merkillisimpiä oppeja jonkin yksittäisen Raamatunjakeen perusteella.


      • Tipale kirjoitti:

        Kyllä se minun mielestäni on jokaiselle uskovalle huomattavasti parempi kuulua johonkin terveoppiseen uskonyhteisöön kuin olla oman onnensa seppä. Yksinyrittäjistä kasvaa kovin helposti niitä ainoan oikean totuuden julistajia, jotka kehittävät mitä merkillisimpiä oppeja jonkin yksittäisen Raamatunjakeen perusteella.

        Je missäköhän se sinun terveoppinen yhteisösi on?

        Luterilaisuus, joka sinuaa huorintekoa, ja korottaa naista Herran tahdon vastaisesti, ja eksyttää ihmiset kumartamaan maailmaa?

        Vai hurmahenkiset Helluntalkaiset, sekö sinun terveoppinen yhteisösi on?

        Ei sellaisia mainitsemiasi terveopisia yhetisöjä ole tässä pimeässä ajassa, joka oli ennustettu tulevaksi.

        On raskasta lukea teidän tekohurskaiden puheita terveestä opista, kun terveoppi on teille tuntematon asia, asia jota te ette siedä, sillä maallisia te olette ja vaheen alla tomitte ja sen puolesta puhutte.

        Herätkää jo näkemään, mitä aikaa me elämme.

        Eivät ihmiset teitä voi pelastaa, vaan oikea usko Herraan ja Jumalaan.


      • mikko.ainasoja kirjoitti:

        Je missäköhän se sinun terveoppinen yhteisösi on?

        Luterilaisuus, joka sinuaa huorintekoa, ja korottaa naista Herran tahdon vastaisesti, ja eksyttää ihmiset kumartamaan maailmaa?

        Vai hurmahenkiset Helluntalkaiset, sekö sinun terveoppinen yhteisösi on?

        Ei sellaisia mainitsemiasi terveopisia yhetisöjä ole tässä pimeässä ajassa, joka oli ennustettu tulevaksi.

        On raskasta lukea teidän tekohurskaiden puheita terveestä opista, kun terveoppi on teille tuntematon asia, asia jota te ette siedä, sillä maallisia te olette ja vaheen alla tomitte ja sen puolesta puhutte.

        Herätkää jo näkemään, mitä aikaa me elämme.

        Eivät ihmiset teitä voi pelastaa, vaan oikea usko Herraan ja Jumalaan.

        "Herätkää jo näkemään, mitä aikaa me elämme."

        Mutta voimmeko edes herätä, jos Mikko on ainoa, joka totuuden tuntee?


    • Lapiopelipuntareissa

      Lähtökohtahan on se olkoot lahkoista tai pakanasta lähtöisi,
      .
      -KUNHAN KÄYTTÄYTYY KÖYHÄN ROVON ANTAJAN TAVOIN,
      on hänellä tie taivaaseen valmis,
      vain harvat tämän siunauksellisen elämän elävät maanpäällä.
      eihän sanota millä sanoilla ja mielellä portista käydään, teot ratkaisevat.

      • Näilläeväilläkuletaan

        Tämän takia raamattukin vesittää itse itsensä, turha puhevouhotus pois, mutta tämähän on meidän jokaisen omakohtainen asia ymmärtää tämä Aamen.


      • Hommatlaitettavahaisemaa

        Ei maalinenkaan rikkaus ole taivaaseen pääsyn esteenä, kun on muita kanssaihmisiä eristävä ja niinsanottua kaikkensa antavaa, jollakinhan pitää olla hallinta touhuissa.


    • Pyhäpuvutsikseen-ns

      Kutsututhan eivät kerkeä pyhäpuvuissaan taivaan juhliin, koska heillä on kiire harrastaa omiaan kiireitä, tästä syystä juhlien järestäjä kutsuu juhliinsa oman harkintansa mukaan satunnaisesti valiten, on aika hyvä tempaus ja tämä on totta joo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4810
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      52
      3227
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2442
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2016
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1622
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1227
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1145
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1131
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1118
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1106
    Aihe