Onkohan sinulla kaikki hyvin?

Anonyymi-ap

Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...

37

1429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sellaista mietit? Somepäivityksienkö takia?

• Anonyymi

Jotkut luulee et some on yhtä kuin totuus kaikessa. Noloa.

• Anonyymi

On kaikki hyvin, älä huolehdi ☺️
      T: nuorempi nainen

• Anonyymi

Hyvä kuulla. En tosin tiedä onko hän minua nuorempi tai vanhempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla. En tosin tiedä onko hän minua nuorempi tai vanhempi.

Miksi et kysynyt suoraa.n katsoit vaan? Tule tänään kysymään eri paikkaan..

• Anonyymi

Miehekkeitä molemmat! Taas leikkivät naisina!

• Anonyymi

Kaikki on paremmin kuin hyvin ainakin mulla.

• Anonyymi

Hyvä kuulla.

• Anonyymi

Ei ole kaikki hyvin.

• Anonyymi

Mitä on sattunut?

• Anonyymi

On aika vetämätön olo 😞 en tiedä mitä susta pitäis ajatella. Olen pettynyt

• Anonyymi

Pettynyt mihin?

• Anonyymi

Vaistosi on oikeassa,ei ole kaikki hyvin,ahdistaa ja verenpaine nousee.

• Anonyymi

Voi ei, miksi näin?

• Anonyymi

Alakulo painaa päälle, kun näe häntä.

• Anonyymi

En saanut edes pientä hetkeä tänäänkään hänen seurassaan. Miltä se nyt tuntuu? Surkealta....

• Anonyymi

Näitkö häntä eilen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitkö häntä eilen?

En. Tänään tervehdin kaukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Tänään tervehdin kaukaa.

Olitko autolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko autolla?

Seisoin paikallani.

• Anonyymi

I can smell some rapid tension on the air

• Anonyymi

O' sweet mama panties off und hail to smarties !!!

• Anonyymi

Sinulla ei ole kaikki hyvin koska tänne kirjoittelet!

• Anonyymi

Juu ja monikaan ei edes käsitä, miten monella tapaa tuo.

• Anonyymi

Eikö kannatas kysyyy suoraa

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nyt tiiän mikä paikkakunta oon

Ivalo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tiiän mikä paikkakunta oon

Ivalo

Oletko Olavi?

• Anonyymi

Ei minulla mitään hätää ole. Asiat on juuri niin kuin olen itse toivonut.
      Vain sinä puutut.

• Anonyymi

"Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa."
      Miten sekaisin sinä olet? Tämä on keskustelupalsta enkä voi tietää oletko sinä tuossa kysymässä vai joku muu.

• Anonyymi

jos mulle, kyllä, valoisa jakso alkamassa, syksy tuo paljon hyvää, kaivattuun talouteen myös ja mukavia työjuttuja. Onkin kyllä ollut tosi heikko kevät, ja oikeastaan vuosi. Paljon hyvääkin, ja hyviä muutoksia, vaikka ne ovat aina rankkoja. eikö jaksaisi tuota "painostavaa negatiivisuutta" yhtään. tullut materiaalivoittojakin, tosin niistä rangaistu oikein kunnolla. ja jotain tulossa, kiva juttu 🙂 väsynyt, välillä tosi loppu, elämä Voittaa, raskas voitto tappion kautta. odotellaan jo tasaisempaa aikaa 🙂 Aamuisin olen jo välillä nukkunut jopa klo 7.00! tosin kiskovat "takaisin" ja samoin muutama muu juttu mutta kyllä ne siitä palautuu omiin tapoihin. nuo "iskut" on pahoja.

• Anonyymi

luin jutun ja kuulostaa oudolle, hyvä niin ei ole liian tunnistettava tai jaa Tietoa. Mutta hyvin voidaan, masennuslääkkeitä mietin jo keväällä mutta jaksettu ilman, luonto ja arki auttaa, ja tieto että talouteen tulee sitä niin sanottua hyvää. ei liikaa mutta saa hoidettua asioita ja voi tehdä kohtuudella töitä, eli ei vaikka 3 työtä 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luin jutun ja kuulostaa oudolle, hyvä niin ei ole liian tunnistettava tai jaa Tietoa. Mutta hyvin voidaan, masennuslääkkeitä mietin jo keväällä mutta jaksettu ilman, luonto ja arki auttaa, ja tieto että talouteen tulee sitä niin sanottua hyvää. ei liikaa mutta saa hoidettua asioita ja voi tehdä kohtuudella töitä, eli ei vaikka 3 työtä 🙂

niin paljon tapahtunut tässä ettei enää muista edes sitä hermosärkyä jaloissa ja sitä etten selkäkivuilta istunut 2 kk puolituntia pidempään 🙂 autoreissut piti nousta kävelemään, ja muu, mutta huh, siitä selvittiin 🙂 vielä viimeistellään ja sitten toivon mukaan on tasaista 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin paljon tapahtunut tässä ettei enää muista edes sitä hermosärkyä jaloissa ja sitä etten selkäkivuilta istunut 2 kk puolituntia pidempään 🙂 autoreissut piti nousta kävelemään, ja muu, mutta huh, siitä selvittiin 🙂 vielä viimeistellään ja sitten toivon mukaan on tasaista 🙂

se alkoi jo syksyllä, mutta talvi oli melkoista. kesällä sitten hierottu vielä päätä kun pään lihakset ja niska jumittunut, mikä alkoi alkuvuodesta ja viime kesänä. hui, toivon mukaan on nyt hoidettu pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se alkoi jo syksyllä, mutta talvi oli melkoista. kesällä sitten hierottu vielä päätä kun pään lihakset ja niska jumittunut, mikä alkoi alkuvuodesta ja viime kesänä. hui, toivon mukaan on nyt hoidettu pois.

harmillista tullut kiloja takaisin pitää lisätä jumppaa 🙂 nuudeli ja kävely, kiloja lähti 10 kg, muutamassa kuukaudessa.

• Anonyymi

joutuvat korvaamaan viime vuoden ja paljon muuta, mitä on tapahtunut ja yhteydet katkotaan väkisin, ihan hengen vaaran ja väkivaltaisuuden vuoksi. harmi ettei näin tehty jo vuosia sitten.

• Anonyymi

Miksi tämän keskellä pitäisi vielä kunnossa olla. Levottomuus ja kurjuus tekee nyt työtään. En kysy mistä se tulee tai minne menee. Kun on keskellä siirtymiä ja muutosta haluaa yli kaiken. Epäterveitä olleet vain omat reaktiot tähän myllerrykseen. Saattavat jopa koitua kohtaloksi kun ajatus katkeaa pahimmoilleen milloin ei pitäisi. On siis karsittava elämää. Tämä on nyt vaan katsottava loppuun asti jotta vapautuisi kaikesta vieraasta sisällään. Kuten sairaus käytävä läpi toipuakseen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      25
      3313
    2. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      62
      2645
    3. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      194
      2591
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      76
      1197
    5. Kulta en jaksa tätä palstaa

Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      17
      1080
    6. Haukio ja Niinistö

Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1072
    7. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      156
      978
    8. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      190
      939
    9. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      165
      879
    10. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      113
      854
    Aihe