Onkohan sinulla kaikki hyvin?

Anonyymi-ap

Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...

36

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi sellaista mietit? Somepäivityksienkö takia?

    • Anonyymi

      On kaikki hyvin, älä huolehdi ☺️
      T: nuorempi nainen

      • Anonyymi

        Hyvä kuulla. En tosin tiedä onko hän minua nuorempi tai vanhempi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla. En tosin tiedä onko hän minua nuorempi tai vanhempi.

        Miksi et kysynyt suoraa.n katsoit vaan? Tule tänään kysymään eri paikkaan..


    • Anonyymi

      Kaikki on paremmin kuin hyvin ainakin mulla.

      • Anonyymi

        Hyvä kuulla.


    • Anonyymi

      Ei ole kaikki hyvin.

      • Anonyymi

        Mitä on sattunut?


    • Anonyymi
      UUSI

      On aika vetämätön olo 😞 en tiedä mitä susta pitäis ajatella. Olen pettynyt

      • Anonyymi
        UUSI

        Pettynyt mihin?


    • Anonyymi
      UUSI

      Vaistosi on oikeassa,ei ole kaikki hyvin,ahdistaa ja verenpaine nousee.

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi ei, miksi näin?


    • Anonyymi
      UUSI

      Alakulo painaa päälle, kun näe häntä.

    • Anonyymi
      UUSI

      En saanut edes pientä hetkeä tänäänkään hänen seurassaan. Miltä se nyt tuntuu? Surkealta....

      • Anonyymi
        UUSI

        Näitkö häntä eilen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö häntä eilen?

        En. Tänään tervehdin kaukaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Tänään tervehdin kaukaa.

        Olitko autolla?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko autolla?

        Seisoin paikallani.


    • Anonyymi
      UUSI

      I can smell some rapid tension on the air

      • Anonyymi
        UUSI

        And some moron tryna still intrude, learn this englanti-lontoo also mr sensationist


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        And some moron tryna still intrude, learn this englanti-lontoo also mr sensationist

        O' sweet mama panties off und hail to smarties !!!


    • Anonyymi
      UUSI

      Sinulla ei ole kaikki hyvin koska tänne kirjoittelet!

      • Anonyymi
        UUSI

        Juu ja monikaan ei edes käsitä, miten monella tapaa tuo.


    • Anonyymi
      UUSI

      Eikö kannatas kysyyy suoraa

    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

        Nyt tiiän mikä paikkakunta oon

        Ivalo


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tiiän mikä paikkakunta oon

        Ivalo

        Oletko Olavi?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei minulla mitään hätää ole. Asiat on juuri niin kuin olen itse toivonut.
      Vain sinä puutut.

    • Anonyymi
      UUSI

      "Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa."
      Miten sekaisin sinä olet? Tämä on keskustelupalsta enkä voi tietää oletko sinä tuossa kysymässä vai joku muu.

    • Anonyymi
      UUSI

      jos mulle, kyllä, valoisa jakso alkamassa, syksy tuo paljon hyvää, kaivattuun talouteen myös ja mukavia työjuttuja. Onkin kyllä ollut tosi heikko kevät, ja oikeastaan vuosi. Paljon hyvääkin, ja hyviä muutoksia, vaikka ne ovat aina rankkoja. eikö jaksaisi tuota "painostavaa negatiivisuutta" yhtään. tullut materiaalivoittojakin, tosin niistä rangaistu oikein kunnolla. ja jotain tulossa, kiva juttu 🙂 väsynyt, välillä tosi loppu, elämä Voittaa, raskas voitto tappion kautta. odotellaan jo tasaisempaa aikaa 🙂 Aamuisin olen jo välillä nukkunut jopa klo 7.00! tosin kiskovat "takaisin" ja samoin muutama muu juttu mutta kyllä ne siitä palautuu omiin tapoihin. nuo "iskut" on pahoja.

      • Anonyymi
        UUSI

        luin jutun ja kuulostaa oudolle, hyvä niin ei ole liian tunnistettava tai jaa Tietoa. Mutta hyvin voidaan, masennuslääkkeitä mietin jo keväällä mutta jaksettu ilman, luonto ja arki auttaa, ja tieto että talouteen tulee sitä niin sanottua hyvää. ei liikaa mutta saa hoidettua asioita ja voi tehdä kohtuudella töitä, eli ei vaikka 3 työtä 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        luin jutun ja kuulostaa oudolle, hyvä niin ei ole liian tunnistettava tai jaa Tietoa. Mutta hyvin voidaan, masennuslääkkeitä mietin jo keväällä mutta jaksettu ilman, luonto ja arki auttaa, ja tieto että talouteen tulee sitä niin sanottua hyvää. ei liikaa mutta saa hoidettua asioita ja voi tehdä kohtuudella töitä, eli ei vaikka 3 työtä 🙂

        niin paljon tapahtunut tässä ettei enää muista edes sitä hermosärkyä jaloissa ja sitä etten selkäkivuilta istunut 2 kk puolituntia pidempään 🙂 autoreissut piti nousta kävelemään, ja muu, mutta huh, siitä selvittiin 🙂 vielä viimeistellään ja sitten toivon mukaan on tasaista 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin paljon tapahtunut tässä ettei enää muista edes sitä hermosärkyä jaloissa ja sitä etten selkäkivuilta istunut 2 kk puolituntia pidempään 🙂 autoreissut piti nousta kävelemään, ja muu, mutta huh, siitä selvittiin 🙂 vielä viimeistellään ja sitten toivon mukaan on tasaista 🙂

        se alkoi jo syksyllä, mutta talvi oli melkoista. kesällä sitten hierottu vielä päätä kun pään lihakset ja niska jumittunut, mikä alkoi alkuvuodesta ja viime kesänä. hui, toivon mukaan on nyt hoidettu pois.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        se alkoi jo syksyllä, mutta talvi oli melkoista. kesällä sitten hierottu vielä päätä kun pään lihakset ja niska jumittunut, mikä alkoi alkuvuodesta ja viime kesänä. hui, toivon mukaan on nyt hoidettu pois.

        harmillista tullut kiloja takaisin pitää lisätä jumppaa 🙂 nuudeli ja kävely, kiloja lähti 10 kg, muutamassa kuukaudessa.


    • Anonyymi
      UUSI

      joutuvat korvaamaan viime vuoden ja paljon muuta, mitä on tapahtunut ja yhteydet katkotaan väkisin, ihan hengen vaaran ja väkivaltaisuuden vuoksi. harmi ettei näin tehty jo vuosia sitten.

    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi tämän keskellä pitäisi vielä kunnossa olla. Levottomuus ja kurjuus tekee nyt työtään. En kysy mistä se tulee tai minne menee. Kun on keskellä siirtymiä ja muutosta haluaa yli kaiken. Epäterveitä olleet vain omat reaktiot tähän myllerrykseen. Saattavat jopa koitua kohtaloksi kun ajatus katkeaa pahimmoilleen milloin ei pitäisi. On siis karsittava elämää. Tämä on nyt vaan katsottava loppuun asti jotta vapautuisi kaikesta vieraasta sisällään. Kuten sairaus käytävä läpi toipuakseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      61
      2884
    2. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      93
      1070
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      20
      969
    4. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      9
      960
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      81
      800
    6. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      6
      788
    7. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      51
      781
    8. Kärpänen kutittelee

      Ja herättää. Hyvä että edes joku, kun päivä on jo pitkällä. 🌞🌻🍁☕😊
      Ikävä
      128
      739
    9. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      36
      720
    10. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      66
      714
    Aihe