Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
En kestä katsoa
122
2409
Vastaukset
- Anonyymi
Häntä kohdellaan hyvin yhden toimesta minua ei ja se johtuu siitä että se yksi on hänestä kiinnostunut.
- Anonyymi
No aika paljon on ollut valinnanvaraa joo. Mutta minä päätän. Rumia miehiä ei ole ollut koskaan seo varma. Enkä ota edelleenkään
- Anonyymi
Ei ollut sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sulle
Ei " se" vastannutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei " se" vastannutkaan.
Joo ei ruman miehen kans viiti ees txtaa🤫
- Anonyymi
Onko sulla mies näköä sitten kuinka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tääkin provo tärkee varmaan selvittää, no facetime for all just
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta nainen...no mut mukava kun tekstaat. Toki oot komea mut ei se ole se syy miks oon kaivannut sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta nainen...no mut mukava kun tekstaat. Toki oot komea mut ei se ole se syy miks oon kaivannut sua.
Mies esiintyy nyt muka naisena!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla mies näköä sitten kuinka?
Ihan karmeen näköne, ilman lisättyjä naamareita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuodesta toiseen näin
Ulkonäkö rapistuu aina, mutta aito yhteys ja yhdessä koetut hetket pysyy 😌
Tokihan toinen voi olla todella vetävä, mutta usein siihen vaikuttaa myös ne tunteet mitä kokee toista kohtaan- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen esitys ei ole normaalijärkisen mielestä kovin kaksinen
- Anonyymi
Sanoisin että kaunis naisvartalo on kaunis missit,mallit ym. Mutta ihan tavallinen synnyttänyt perusnainen ei. Miehen vartalo taas miellyttää vaikka ei hunksi olekkaan, esim. oma mieheni on ihan tavallinen ja mielestäni oikein jäntevä ja kaunis itsestäni ei voi sanoa samaa, vaikken mikään varsinainen läski . Kai luonto sen on näin järjestänyt turvatakseen lajin säilymisen .
- Anonyymi
Ja pinnallisen ihmisen näköjään 🙄
- Anonyymi
Tee sitten hänestä omasi.
- Anonyymi
Yritetään. /sivusta
- Anonyymi
Sivusta lukija
Nappaa ympäristön myönteinen huomio ja erotu muiden joukossa ja maalaisjärkeä mukaan. Hymyile ja se ei vaadi suuria ponnisteluja mutta sen vaikutus on suuri. Hymyilevää on helppo lähestyä ja vaikea vastustaa sekä keskustelun aloittaminen on mutkatonta. Kun ollaan joukossa niin puhutaan ja katsotaan silmiin ja ollaan toisista kiinnostuneita. Suhtaudu ihmisiin avoimesti äläkä selän takana pa.kaa puhu.
Ole rehellinen ja puhu totta ja sinusta ollaan kiinnostuneita ja sinuun opitaan luottamaan. Puhu siististi. Älä kiroile vaikka kuinka tekisi välillä mieli lausua pari toksistasanaa. Raju kielenkäyttö ei tee ihmisestä yhtään parempaa tai suositumpaa vaikka niin monesti luullaan.
Hyvien tupatapojen hallitsija saa väistämättä aikaan mukavia reaktioita ympäristössään ja pääsy joukkoon on taattu. Paatuneintakin mieltä lämmittää toisinaan kun huomataan.- Anonyymi
” Älä kiroile vaikka kuinka tekisi välillä mieli lausua pari toksistasanaa. Raju kielenkäyttö ei tee ihmisestä yhtään parempaa tai suositumpaa vaikka niin monesti luullaan.” Se vähän riippuu joistain taustatekijöistä ja backstooreista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Älä kiroile vaikka kuinka tekisi välillä mieli lausua pari toksistasanaa. Raju kielenkäyttö ei tee ihmisestä yhtään parempaa tai suositumpaa vaikka niin monesti luullaan.” Se vähän riippuu joistain taustatekijöistä ja backstooreista
Sano ettet ole näin vähä-älyinen?
- Anonyymi
Sä olet neuvoinesi valetta täynnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päktoorei st a vidut....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päktoorei st a vidut....
Sitä säät mitä tiläät
- Anonyymi
Älä lähde sieltä. Olet minulle se tärkein siellä.
- Anonyymi
Voi olla liian vaikeaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla liian vaikeaa
Se on niin vaikeaa mitä itse siitä teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on niin vaikeaa mitä itse siitä teet.
Epävarmuus, pelko, huoli, tunteet, muiden kateus, oma kateus repii
- Anonyymi
Tärkein, mikä on ihmiselle tärkeintä? Tärkeintä on se, minkä itse kokee itselleen hyödylliseksi, mikäli tuntee ettei joku asia ole häntä varten. Joillakin ihmisille tärkeintä on raha, siitäkin kuplasta herätessään järkevä ymmärtää, että ei olisi kannattanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkein, mikä on ihmiselle tärkeintä? Tärkeintä on se, minkä itse kokee itselleen hyödylliseksi, mikäli tuntee ettei joku asia ole häntä varten. Joillakin ihmisille tärkeintä on raha, siitäkin kuplasta herätessään järkevä ymmärtää, että ei olisi kannattanut.
Tosi hyvä kommentti!
- Anonyymi
Pelkään toisten kateutta. Silloin usein väistyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko monologimies esimerkiksi sitä, että no kun musta tuntuis hyvältä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eli sinusta lähtevää epävarmuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko monologimies esimerkiksi sitä, että no kun musta tuntuis hyvältä?
Monologimies:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minulle hän on tärkeä ihminen elämässä. Varmaan siksi, että saa minut tuntemaan erilaisia tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eli sinusta lähtevää epävarmuutta.
Olet tuottanut sitä
- Anonyymi
Miksi en saisi jos vertaa mitä toimen teki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tuottanut sitä
Jos sinä olet epävarma, niin se kertoo sinun omista epävarmuuksista. Sillä moni muu on tarpeeksi itsevarmoja kohtaamaan toisen. Älä nosta häntä jalustalle.
Minäkin olen epävarma hänestä, mutta en syytä siitä häntä. Syytän omia epävarmuuksiani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä olet epävarma, niin se kertoo sinun omista epävarmuuksista. Sillä moni muu on tarpeeksi itsevarmoja kohtaamaan toisen. Älä nosta häntä jalustalle.
Minäkin olen epävarma hänestä, mutta en syytä siitä häntä. Syytän omia epävarmuuksiani.Syytän kyllä häntä siitä mitä sanoi ja miten nyt osoittaa katseilla tunteensa.
Eikö sitä tule mielestäsi ristiriita ja epävarmuus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytän kyllä häntä siitä mitä sanoi ja miten nyt osoittaa katseilla tunteensa.
Eikö sitä tule mielestäsi ristiriita ja epävarmuus?Etkö voi kysyä suoraan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö voi kysyä suoraan?
En todellakaan voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tärkeintä on se minkä kokee itselleen hyödylliseksi..." Olen erimieltä. Tuohan olisi todella itsekäs lähtökohta. Olisiko kuitenkin tärkeintä se, että omien päämäärien saavuttaminen ei ole ristiriidassa muiden kanssa? On ymmärrettävä milloin oma toiminta on vahingollista muille. Keinoja kaihtamaton päämäärätietoisuus ei ole pidemmän päälle edes ihmisen itsensä etu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään toisten kateutta. Silloin usein väistyn
Erikoinen tulkinta tilanteesta tää kateus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen tulkinta tilanteesta tää kateus
Mitä erikoista siinä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytän kyllä häntä siitä mitä sanoi ja miten nyt osoittaa katseilla tunteensa.
Eikö sitä tule mielestäsi ristiriita ja epävarmuus?Sinulla on oikeus olla epävarma ja arka. Sun ei tarvi ottaa vastuuta toisten ristiriitaisista viesteistä. Moni tunne varoittaa meitä syystä jolloin on hyvä olla varovainen. Kehon reaktiot ovat alitajunnan viestejä tilanteesta ns.turvaverkkomme. Sitä ei voi kukaan huijata. Luota vain ja ainoastaan itseesi. Sinun ei tarvi tehdä mitään mikä ei aidosti tunnu hyvältä.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tärkeintä on se minkä kokee itselleen hyödylliseksi..." Olen erimieltä. Tuohan olisi todella itsekäs lähtökohta. Olisiko kuitenkin tärkeintä se, että omien päämäärien saavuttaminen ei ole ristiriidassa muiden kanssa? On ymmärrettävä milloin oma toiminta on vahingollista muille. Keinoja kaihtamaton päämäärätietoisuus ei ole pidemmän päälle edes ihmisen itsensä etu.
Tuo on ihan viisaasti sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö voi kysyä suoraan?
Sinulla on ilmeiseti kokemus, että mikä tahansa mistä mies palstalla yksinään pälpättää voisi liittyä sinuun ja olla selittävä tekijä, miksei naista kuulu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan voi
Ole sitten hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän tämän palstan voikin sulkea!
Täällä sitä nimittää löytyy roppakaupalla, itsekkyyttä, negativista käyttäytymistä muita kohtaan jne. Anonyymi kirjoitti:
Näin se on!
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se tietysti raha on tärkeä, olis vaan saanut tehdä töitä rauhas, ilman valehtelevaa häirikköä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sä häviät ihan varmasti,ehkä tärkeimmän asian elämässäsi jos tolleen heti luovuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monologimies:)
Eli mikä tahansa huomio käy sinulle miespuolinen aloittaja?
- Anonyymi
Lähde vain ja kaias pois, ihmis elämän tuhoaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luota minuun...Pidän lupaukseni
- Anonyymi
Pidätkö ap häntä omanasi vaikka tuskin on?
- Anonyymi
Aamulähetyksesi universaalista apsta on siis jälleen alkanut
- Anonyymi
Tuos on kyllä kyseessä sairaalloinen pakkomielle! Ollut ilmeisesti ainakin kymmenen vuotta!
- Anonyymi
Elää harhoissa tuo ap, siks onki vaarallinen kiusaamilleen ihmisille! Luulee olevansa koko maailman valtias! Ei mitään moraalia! Ammatti kiusaaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elää harhoissa tuo ap, siks onki vaarallinen kiusaamilleen ihmisille! Luulee olevansa koko maailman valtias! Ei mitään moraalia! Ammatti kiusaaja!
Kirjoittelet vähän hätääntyneen oloisena lisää sälää omaan kommenttiisi, onko kaikki hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuos on kyllä kyseessä sairaalloinen pakkomielle! Ollut ilmeisesti ainakin kymmenen vuotta!
No sinusta sen uskon että olet täällä viihtynyt niinkin kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistäpä palsta kiinni niin loppuu ne harhat saman tien.
- Anonyymi
Puhu vaikka skeidaa siitä eukosta? Niin jotku tekee, tsemppiä
- Anonyymi
Pillu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillu
Tämä ei ole tavaran markkinapaikka. Mene torille myymään sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu olla antifeministinen itsensä maan rakoon alentanut nainen, joka häröilee pumpintuskaisen miehen kanssa netissä?
- Anonyymi
onhan hänestä juu ja on varmaa siis kopastaan terveitäki siinä jonossa että sielt vaa valitsemaa parempaa pakkiparia ittelee
- Anonyymi
Varattuja kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattuja kaikki
no sit ne ei varmaa haluu sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattuja kaikki
Ei ole kaikki vaikka niin on sulle vakuuttavasti kerrottu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kaikki vaikka niin on sulle vakuuttavasti kerrottu
Juurikin näin. Sivu
- Anonyymi
Haluaisin vaan sen yhden parin. Oli sitten kropastasn terve tai ei.
- Anonyymi
Pillu
- Anonyymi
Jotenkin tosi sytyttävä ajatus jos mun tulevasta miehestä on muutkin kiinnostuneita ja antaa hänelle hyvää oikeenlaista huomioo….Ja silti hän valitsisi olla mun oma…❤️🔥 Olishan mullakin ottajia. Kuljen tuolla ja käännän päitä. Tiedän sen, että olen omallailla ”näyttävä”. Tulen olemaan lojaali mun miehelle jos toivottavasti semmonen joskus sit on… Annan hänelle kaikkeni ja kehun minkä kerkeän …❤️🔥
- Anonyymi
Ai olen myöskin ap! Okei! Mies!
- Anonyymi
Taidat todella ajatella että tämä apn (joka on edelleen mies) kukistaminen lisää viehätysvoimaasi ja laskeutuu suoraan vaakakuppiin
- Anonyymi
Jätä kuitenkin hänen vaimo rauhaan! Ja todellakin kannatta kysyä siltä mieheltä, kummiskin hänellä on vaimo ja perhe......! Yksin et voi noita asioita päättää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taiat olla se mustasusi! Olet ihan fiksu käytöksinen ihminen naapureita kohtaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taiat olla se mustasusi! Olet ihan fiksu käytöksinen ihminen naapureita kohtaan!
Taitaa susimies naapureillasi olla aivan päinvastainen näkemys asiasta
- Anonyymi
Jaa, ikävä juttu ap. Mä en ole kateellinen, kun toivon kaivattuni olevan onnellinen elämässään vaikka ei minua haluaisikaan. Ei olla pitkään aikaan edes nähty ja hän tietää, että kunnioitan hänen vapauttaan ja välitän hänestä vaikka ei nähtäis. Hän on jo kokenut myrkyllisiä suhteita joten voin vain rukoilla, että hän osaa sellaiset tunnistaa nytkin.
- Anonyymi
Onko ap sun vintissä kaikki järjestyksessä? Taiat puhuu miehestä, joka on varattu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ap sun vintissä kaikki järjestyksessä? Taiat puhuu miehestä, joka on varattu!
Sinulla ei mitään muuta tarinaa enää olekaan kuin palsta tähän paranoiaan, mikään muu ei lyö läpi eikä tämäkään. Niinhän te narsistit aina teette että palaatte jankkaamaan samaa, mikä on ollut omiaan antamaan kaikista ala-asteluvan🤣
- Anonyymi
Tuntuuhan se ikävältä. Itsekin haluaisin tanssia ihastuksen kanssa, mutta häntä on just vaikein lähestyä tunteiden takia. Muilla ei oo niin väliä, vaikka näen kyllä katseet. En kyllä tiedä, näenkö häntäkään enää, joten varmaan pakko kiinnostua muista. - mies
- Anonyymi
Aivan vapaasti
- Anonyymi
Olet kyllä lapsen asteella vanha ukko, tollanen käytös on kuvottavaa, ymmärrätkö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä lapsen asteella vanha ukko, tollanen käytös on kuvottavaa, ymmärrätkö!
Ymmärrän. Mut kun yhteen on ihastunut, niin muut eivät vaan juurikaan kiinnosta. Kai se sitten on muista naisista kuvottavaa, mutta jos olisivat kiinnostuneita, niin osaisivat lähestyä itsekin. - mies
- Anonyymi
Olen pahoillani puolestasi. Kuulostaa kauhealta lapsuudelta, mutta toivottavasti olosi helpottaa ajan kanssa. - mies
- Anonyymi
No eikä ole
- Anonyymi
No aika monta on nytkin. Mihin helvettiin mä sua
- Anonyymi
En edes huomaisi, jos joku muu olisi kiinnostunut minusta.
Toivon kiinnostusta vain häneltä, kaivatulta mieheltä. - Anonyymi
Jos kateus kahlitsee ja estää elämästä.
Syy löytyy korvien välistä. - Anonyymi
A mies on mun joten unohda.
- Anonyymi
Ollaan kyllä tässä viime aikoina oltu läheisissä tekemisissä. Ihan hyvä sängyssä.
- Anonyymi
Itse en edes halua seinäruusua.
- Anonyymi
Jos olisit se tietty ihminen niin en ole kiinnostunut kuin vain sinusta, en välitä muista. Ne ei aiheuta minussa samoja viboja mitä sinä aiheutat minulle kun ahmin sua silmilläni. Näen sinussa kaiken pienenkin yksityiskohdan. Ja tunnen kokoajan että ihan kuin olisit lähelläni kaiken aikaa. Kuvittelen että asut jopa naapurissa kun en oo nähnyt kuka siellä asustelee. Tärisen ja ajattelen kaikkea dirty juttuja sinusta vaikka yritän etten ajattele mutta väkisin ne vaan tulee mieleen. Joku lauloi jossain " lovemachinesta" sellaiseksi tunnen Sinun lähelläsi, no ei lähelläsi kun en oo koskaan ollut mutta kyl sä tiedät mitä mä tarkoitan jos nyt olisit hän. Näin tällä kertaa totuuksia pukkaa. ❤️❤️🔥
Jos olet hän, kaivattuni niin ymmärrän täysin mistä puhut 🥰 Koen minäkin sen kaiken, kuin olisimme yhteydessä kokoajan. Tunnen läsnäolosi ja energiasi. Ei meitä mikään voi erottaa. Näin on tarkoitettu ja tähtiin kirjoitettu ❤️🔥
Kaivattuni on tosin kyllä ollut niin lähellä minua kuin lähelle voi päästä ja tietää missä asun, joten silleen ehkä nyt menee ohi, vaik ihanasti koemme samalla tavalla kaivattujamme kohtaan
- Anonyymi
Se että on haluttu ei tee mistään yhtään sen helpompaa. Moni kokee ylentyvänsä omissa silmissään jos on haluttu. Minun silmissäni ihailijani on se joka kokee arvonnousun. En minä itse. Elää minulle jos haluaa minua...joten alan tuntea itseni riittämättömäksi tällaiselle huomiolle. Ja haluttomampi näyttäytyä sopivalta kaikessa vaatimattomuudessaan. Loppujen lopuksi saattaa käydä niin että kaikki hajaantuvat teilleen huomatessaan asetelman...
Voisiko asia ratketa sillä, että myöntäisit olevasi kaiken sen rakkauden, hoivan ja hellyyden arvoinen ja ottaisit sen vastaan tietäen että ansaitset sen?
Mielelläni kuulisin sinulta, miten toivoisit, että ratkaisisimme tämän tilanteen? Sitä kovasti toivon.
Jos olet kaivattuni niin toivoisin, että voisimme kasvotusten jutella tästä...keskustelumme ovat aina olleet hyvin lämpimiä ja myötätuntoisia joten uskon kyllä että kaikki saadaan järjestymään. Kirjoittamalla vaikeampaa...
En odota kaivatultani mitään supermiehen kykyjä tai että olisi mitenkään täydellinen. Odotan uskollisuutta ja lojaaliutta sillä itsekin olen hänelle. Oon tyytyväinen hyvin pieniin ja arkisiin juttuihin. Ehkä minäkään täydellinen ole. Päähän potkittu yh. Ihmisiä vaan ollaan.
- Anonyymi
Et voi kyllä lähteä nyt!! Et varmana jätä minua TAAS pulaan!!!
Oletko mies vai nainen? Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi
Ei ole miehiä ja naisia on vain henkilöitä. Ei saa tuijottaa sukupuolta. Jos ihailee jotain se on henkilöpalvontaa. Ei hyvä.
- Anonyymi
Mies ja kirjoittaa antille eli a miehelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tällä naisena esiintyvällä miehellä tuntuu olevan kyl näitä tukahdutettuja tunteita
Anonyymi kirjoitti:
Minä kirjoitan A naiselle ja J miehelle
- Anonyymi
Aika ironista että miehiä sanoo rumaksi henkilöt jotka joutuu maalaamaan itse naamansa toisen näköiseksi joka päivä että kehtaa viedä edes roskapussin. Sentin kerros pakkelia ja kittiä koloissa.
- Anonyymi
( niinPAsk*JAuhanJISTA ! d ) SEURAAvaksi tutustumME lyhyesti (Rooman )Katolisen Kirkon(=RKK )OPPIin; sen OPINkappaleet ja OPEtukset tässä seuraavassa http://www.kotipetripaavola.com/Katolinen_kirkko.html tutkimuksessa suoria lainauksia (Rooman )Katolisesta Katekismuksesta:
1. RKK tuo Jumalan Sanan RINNALLE IHMISten PERINNEsäännöt, joilla IHMISET aina kumoavat Jumalan Sanan( Jh.1; 1.Jh.2:6); JESHUAn MUKAAN perinnäis-sääntöjen noudattaminen turhaa "Jumalan palvelemista": RKK ON RÖYHKEÄ opissaan.. käskee uskoa kaiken minkä (Rooman Katolinen )Kirkko opettaa; RKK
ei ole Kristuksen SeuraAJAkunta.. uskontojen sekoittuessa keskenään kristilliset ja pakana-käsitteet SEKOITETTIIN(=BABYLON): RKK:sta tuli mysteeriuskonto - RKKn "evankeliumi" on MUUta..
2. (AAVE-)Maria:
Raamatun opetus Mirjamista on erilainen kuin RKKn.. Maria ei ole ikuinen neitsyt, sillä Raamatun mukaan JESHUAn syntymän jälkeen Mirjam synnytti lisää lapsia Josefille. Marialla ei mitään osuutta Lunastuksessa, eikä ole Välittäjä, sillä Yksi ON VäliMIES ihmisen ja Jumalan välillä, JESHUA Messias. Raamattu opettaa että JESHUA ON Ainoa Välittäjä ja Sovittaja. Maria ei osallistu Lunastustyöhön, sillä HerraJHVH JESHUA Yksin kuoli ristillä ja Sovitti syntimme, ilman kenenkään ihmisen apua tai osallisuutta..
Raamattu ei opeta että Maria "otettiin Taivaaseen ruumineen ja sieluineen" eikä.. että "Mariasta tuli täysin Jeesuksen kaltainen"; Maria on ihminen, mutta JESHUA ON Jumalan Poika JA Jumala.
RKKn MUKAan "Marialla pelastava virka - esirukous jonka kautta Maria tuo pelastuksen lahjat" ..että "Maria suostui Poikansa lunastustyöhön, siksi Maria katoliselle Välittäjätär": RKKn opetus Mariasta on TOISTA(=MUU )"evankeliumia"; harhaoppia.. "Maria välittää heidät Jumalalle" - TÄMÄn HARHA-LUULOn takia ..siihen uskovat EIVÄT OLE Pelastettuja, sillä Pelastuneilla ON vain Yksi AINOA Välittäjä HerraJHVH JESHUA Messias.
3. paavi:
Raamatusta ei löydy opetusta, että Pietari olisi Rooman piispa ja KOKO MAAILMAN-laajuisen seurakunnan päämies. Tämän VALHE-opetuksen päästessä valtaan, paavista tehtiin pian "Jumalan pojan viransijainen"( V I C a r I V s f I L I I D e I =666) Raamatusta ei löydy opetusta, että Pietari ja seuraajansa olisivat "Kristuksen sijaisia maan päällä":
ANTI-kristus tarkoittaa joko VASTAAN tai/ja SIJAAN - RKKn oppi paavista "Jumalan pojan viransijaisena" sopii paremmin ANTIkristukseen joka "Jeesuksen sijaisena" VASTUSTAA(=S*T*N VS. )Jumalan Sanan Totuutta ja eksyttää ihmisiä opillaan. Raamattu opettaa että SeuraAJAkunnan Päämies on Seurakunta-Ruumiin Pää Eli JESHUA HaMashiach.
Kukaan uskovaKAAN ihminen ei erehtymätön, vain Jumala erehtymätön ja täydellinen, mutta USKOVAkin ihminen vajavainen ja erehtyväinen. Raamatussa ei sellaista kohtaa että kirkon opetusvirka erehtymätön tai että kirkon opetus-viralla "erehtymättömyyden lahja"..
kaste:
RKK opettaa "lapsikasteen pelastavan"; tämä RKKn ensimmäinen pelastustie(& 2.:
KIIRASTULI ON S*T*Nan VALHE ! ). Babyloniassa ja muissakin pakanauskonnoissa "veden vihmonnan kautta ihminen puhdistuu synneistä ja saa uuden elämän" - tässä RKKn YLEISEN VAUVAn-kasteLUN juuret..
Raamattu opettaa että Kristuksen vanhurskauden tähden ja Lunastusuhrin kautta ihmiselle Tarjotaan syntien ANTEEKSIiantamus(=HaSLICHA)..luetaan niiden hyväksi, jotka Jumalan Armo(=HaCHESED)-vaikutuksen kautta tekevät parannuksen ja vastaanOTTAVAT JESHUAn elämänsä Herraksi ja Vapahtajaksi.
ehtoollinen:
Egyptissä palvottiin aurinkoa.. alttareilla pyöreitä AURINGONmuotoisia vohveleita; Egyptin pappi rukoili happamattomien pikku vohveleiden yläpuolella TEHDEN ne PYHIKSI.. edusti auringonjumalan ruumista ja keskellä alkukirjaimet IHS (Isis, Horus, Seb.. Egyptin kolminaisuus - RKKn ehtoollisleivässä kirjaimet IHS). ..muuttuneen aurinkojumala Osiriksen lihaksi ja ..kansa söi jumalansa.. muistuttaa lähes täysin RKKn oppia, jossa pappi muuttaa(= IHMIS-TEKO) ehtoollisleivän "Jeesuksen ruumiiksi"..
Vanhan Liiton PESACH ei ollut se tapahtuma, jossa Israelin kansa Vapautettiin Egyptin orjuudesta, vaan PESACH viettiin tämän Vapautumisen muistoksi..
myös Uudessa( HaBerith )Liitossa. Ehtoollisessa ei uhrata Jeesusta, koska JESHUA Golgatalla antoi kertakaikkisen uhrin. Ehtoollinen vietetään JESHUAn kuoleman MUISTOksi, jossa muistellaan ja julistetaan HerranJHVH kuolemaa. Ehtoollinen
ei ole syntien anteeksisaamisen sakramentti, koska syntien anteeksisaaminen tapahtui Golgatalla, jota ehtoollisella muistellaan HerranJHVH JESHUAn kunniaksi... JATKUU .. ja tämä( VALHEen )henki hyökkää rajusti niitä vastaan joilla on Kristuksen Henki. MOT .( AIVAN SAMOIN SUOLI24 "ylläpidossa" TEHTIIN MYÖS ALLAOLEVALLE KETJULLE KUN
http://keskustelu.suomi24.fi/t/18575185/tukholman-profetia-nyt-ajankohtainen-2-0 SIELLÄ OTIN ESILLE JESHUA MESSIAANISIA TUKEVAN SIVUSTON ARTIKKELIN -
MITÄ VOIMME TÄSTÄ PÄÄTELLÄ ? VIHAMIELINEN TAHO ON MIEHITTÄNYT SUOMI24-SIVUSTON "ylläpidon" JA SE VIHOLLINEN EI SUVAITSE JESHUA MESSIAANISIA, EIKÄ SITÄ ETTÄ Rooman Katolista Kirkkoa KRITISOIDAAN !- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Etkö vieläkään saanut pimpeli pompeli hengellistä herätystä palstamiehen kautta?
- Anonyymi
Honey
- Anonyymi
Ei mitään mies aina voit jakaa persettä 👍
- Anonyymi
Mä en kestä katsoa varattuja ja naimisissa olevia bimboja naisia joita tietyt miehet varatut itsekkin kuskaa ja seuraa päivittäin ja käyttää "kahvilla" millaisen moraalin tällaiset ihmiset omistaa vai omistaako millaistakaan. Nämä lortot yrittää joskus minuakin mutta sanon että ei kiitos menkää noiden vakiopanojenne seuraan takaisin minua ei kiinnosta kylän polkupyörät joilla kaikki polkee.
- Anonyymi
Työmaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työmaalla.
Näitä on ollut joka ikisellä työmaalla. Siellä on aika yksi nainen tai enemmän joka on miesten panopuu eikä koskaan ole ollut vielä niin että nainen olisi ollut sinkku.
- Anonyymi
Pieni vekotin miehellä 😂😂😂😂
Koen tärkeäksi, että "ystävä" pyytäisi anteeksi ja jättäisi minut rauhaan.
Asiat joista odotan "ystävältä" anteeksipyyntöä:
- että on hakeutunut elämääni ja lähelleni esittäen ystävää tarkoituksena hyötyä.
- Esittänyt ystävää jonka varjolla saanut mut avautumaan hänelle ja kertomaan luottamuksellisia asioita.
- kun luottamuksellisesti olen kertonut kaivatustani ja siitä miten kaipaan häntä ja miten haluaisin rakentaa yhteisen tulevaisuuden, "ystävä" on alkanut haluta kaivattuni itselleen ja kaivamaan tietoa hänestä, etsimään häntä eri alustoilta ja paikoista jotka liittyvät häneen. Hän on pyytänyt useasti nähdä hänen kuviaan kuin olisi obsessioitunut hänestä. Hän on ajellut päivittäin paikoissa joissa voisi häneen törmätä. Oletan että ollut kateellinen ja halunnut itse kokea sen kaiken kauneuden mitä kaivattuni ja minun välillä on.
-odotan anteeksi pyyntöä sitä että on urkkinut ja halunnut kuulla viikoittain mikä tilanteeni on kaivattuni kanssa ja hyödyntänyt tietoja. "Ystävä" tiedi miten ikävöin ja miten ihania asioita yhteyteemme ja hetkisiimme liittyy ja samalla kun "ystävä" on selkäni takana yrittänyt saada hänet.
- "ystävä" voisi pyytää anteeksi tekeytymistä minuksi matkien tekemisiäni, puheita, olemusta, harrastuksiani ja käyttäen loitsuja(hän uskoo niihin) tarkoituksenaan hurmata kaivattuni keinoja kaihtamatta.
- odotan anteeksipyyntöä minun mustamaalaamisesta kaivatulleni ja muille kun hän on jäänyt kiinni, että saisi huomion pois tekemisistään ja tehtyä minusta pahiksen kaikkeen tekosilleem.
- odotan anteeksipyyntöä siitä miten on minuksi tekeytymällä tänne kirjoittaen kaikenlaista sabotoiden välejäni kaivattuuni ja varmistaen hänet itselleen. Itse en väkisiin ketään halua.
- odotan anteeksipyyntöä asioiden kääntämisestä päälaelleen mm.että olen mustasukkainen kun kaivattuni on nyt hänen kanssaan, että olisin kateellinen, että olisin obsessioitunut, että olisin narsistinen ja manipuloiva ja pilannut asioita kun olen tuonut julki hänen toimiaan. Kun katsotaan kuukausia taaksepäin niin on helppo nähdä mitä todella on tapahtunut ja kuka tehnyt mitä.
- haluan anteeksipyynnön siitä että on tietoisesti ja systemaattisesti toiminut kuukausien ajan häikäilemättömästi esittäen ystävää ja käyttänyt luottamustani hyväkseen saadakseen kaivattuni.
Tunnen syvää surua siitä miten luotin häneen ja miten hän on käyttänyt hyväkseen minua ja kaivattuani tekeytymällä hänen ystäväkseen ja minun ystäväksi ja koittamalla salakavalasti vietellä häntä kertomatta, että pitää yhteyttä häneen. Jos häärää usean miehen kanssa samaan aikaa niin sillon tuskin on aidosti sitoutunut kaivattuuni. Toisin kuin minä, hän on sosiaalisesti lahjakas ja uskottava. Asiat on helppo sillon kääntää päälaelleen. Minun sosiaaliset taitoni eivät ole hyvät sillä olen nepsy mutta oikeudenmukaisuudentuntoni on vahva. Aina voi kuitenkin miettiä, minkälainen ihminen toimii kuten luettelin ja mistä odotan anteeksipyyntöä.
Uskon, että minulla on oikeus olla vihainen siitä mitä minulle ja kaivatulleni on tehty ja miten asiat käännetään päälaelleen.
Otan vastuun niistä asioista mitä teen ja kykenen itsereflektointiin. En silti ota syytä siitä, jos ihminen itse sotkee elämänsä toimimalla seläntakana.
Kaivatulleni kirjoitan rakkaudella ja tälle "ystävälle" en. Siinä varmaan syy kirjoitusteni erilaisuuteen.
Jaoin tänne kirjasuosituksen manipuloinnin tunnistamiseksi (why does he do that?) sillä uskon, että se avaa näkemät kuka tekee ja mitä, vie keinot manipuloijilta ja siitä olisi apua kaikille kilteille ihmisille täällä jotka ovat joutuneet manipuloiduiksi tai vastaavaan tilanteeseen.
En ehdi täällä viettää aikaa juurikaan ja ainoastaan profiilillani kirjoitetut ovat minulta.- Anonyymi
#NIISTÄ LORTOISTA PUHEenOLLEN: Ilmestys 18:( Babylonin tuho )
1Tämän jälkeen näin taas yhden enkelin tulevan alas Taivaasta. Hänellä suuri valta, ja Kirkkautensa valaisi koko maan. 2Huusi kovalla äänellä: »Kukistunut, kukistunut suuri Babylon!
Siitä tullut pahojen henkien tyyssija ja kaikkien saastaisten henkien ja kaikkien saastaisten ja inhottavien lintujen pesäpaikka. 3Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.»
4Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: »Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
5»Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan. 6Tehkää hänelle niin kuin hän on tehnyt muille, maksakaa kaksin verroin hänen teoistaan. Siihen maljaan, johon hän on toisille juomansa sekoittanut, sekoittakaa häntä itseään varten kahta katkerampi juoma. 7Minkä hän on mainetta ja rikkautta ahnehtinut, saman verran antakaa hänelle tuskaa ja murhetta. Hän vakuuttelee yhä itselleen: ’Minä olen kuningatar ja istun valtaistuimella. Leski en ole, surua en ikinä koe.’ 8Sen tähden häneen iskevät yhtenä ja samana päivänä kaikki hänelle langetetut vitsaukset, rutto, murhe ja nälkä, ja hänet poltetaan tuhkaksi. Väkevä on Herra Jumala, joka hänet on tuominnut!
9»Maailman kuninkaat, jotka ovat hänen kanssaan irstailleet ja mässäilleet, itkevät ja valittavat häntä, kun näkevät savun nousevan hänen roviostaan. 10He seisovat loitolla, kauhuissaan siitä, miten häntä piinataan. He sanovat:
– Voi sinua, suuri kaupunki!
Voi sinua, Babylon, mahtava kaupunki:
hetkessä tuli sinun tuomiosi.
11»Maailman kauppamiehet itkevät ja surevat häntä, sillä enää ei kukaan osta heidän tavaroitaan: ..ei orjia, ihmisiä ruumiineen ja sieluineen.
14– Hedelmät, joita koko sydämestäsi himoitsit, ovat nyt poissa,
kaikki komeutesi ja koreutesi on mennyttä, eikä se milloinkaan palaa.
15»Noiden tavaroiden kauppiaat, nuo, jotka ovat rikastuneet porton vauraudesta, seisovat loitolla, kauhuissaan siitä, miten häntä piinataan. He itkevät ja valittavat...
19:( Riemulaulu Taivaassa )
1Tämän jälkeen kuulin Taivaasta mahtavan äänen, ikään kuin suuri kansanjoukko olisi laulanut: – Halleluja!
Pelastuksen tuo meidän Jumalamme, hänen on kirkkaus ja voima.
2Oikeat ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa: Hän on tuominnut suuren porton,
joka turmeli maailman iljetyksillään, hän on kostanut portolle palvelijoidensa veren.
3Taas kuului ääni: – Halleluja!
Porton roviosta nousee savu aina ja ikuisesti.
4 24 vanhinta ja ne 4 olentoa heittäytyivät kasvoilleen Jumalan eteen ja osoittivat kunnioitustaan hänelle, joka istuu valtaistuimella. He sanoivat: – Aamen. Halleluja!
5Ja valtaistuimelta kuului ääni: – Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki te hänen palvelijansa, te jotka häntä pelkäätte, pienet ja suuret!
6Sitten kuulin äänen, joka oli kuin suuren kansanjoukon kohinaa, kuin suurten vesien pauhua ja voimakasta ukkosen jylinää. Se lausui: – Halleluja!
Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut kuninkuuden.
7Iloitkaamme ja riemuitkaamme, antakaamme hänelle kunnia!
Nyt on tullut Karitsan häiden aika. Hänen morsiamensa on valmiina,
8hänen ylleen on puettu hääpuku, hohtavan valkea pellavapuku.
Se pellavapuku tarkoittaa pyhien vanhurskaita tekoja.
9Enkeli sanoi minulle: »Kirjoita: Autuaita ne, jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle.» Ja jatkoi: »Nämä ovat tosia Jumalan sanoja.»
10heittäydyin jalkoihinsa kumartaakseni häntä, mutta sanoi: »Älä tee niin! Olen vain Jumalan palvelija, niin kuin sinä ja veljesi, jotka olette Jeesuksen todistajia. Jumalaa sinun tulee kumartaa!»
JESHUAn todistajissa on PROFETOImisen Henki.
11Näin Taivaan avoinna: näin valkoisen hevosen ja sen selässä miehen. Hän on uskollinen ja totuudellinen, tuomitsee ja taistelee vanhurskaasti. 12Silmänsä olivat kuin tulen liekit, hänellä oli päässään monta kruunua, ja häneen oli kirjoitettu nimi, jota ei tunne kukaan muu kuin hän itse. 13Hänellä oli pukunaan vereen kastettu viitta, ja Nimensä on Jumalan Sana.
14Jäljessään tulivat taivaan sotajoukot, valkoisilla hevosilla ratsastavat soturit, joiden puku oli hohtavan valkeaa pellavaa. 15Hänen suustaan lähtee terävä miekka. Sillä miekalla hän lyö kansoja, paimentaa niitä rautaisella sauvalla ja polkee viini-kuurnassa kaikkivaltiaan Jumalan hehkuvan vihan viinin. 16Viittaansa reiden kohdalle kirjoitettu nimi: kuninkaiden Kuningas, herrojen Herra.
17Sitten näin enkelin, joka seisoi ylhäällä auringossa. Huusi kovalla äänellä kaikille linnuille, jotka lensivät korkealla taivaan laella: »Tulkaa, kokoontukaa Jumalan juhla-aterialle! 18Saatte syödä kuninkaiden lihaa, sotapäälliköiden ja mahtimiesten lihaa, ratsujen ja ratsastajien lihaa, kaikkien lihaa, niin vapaiden kuin orjien, niin pienten kuin suurten...
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192