En kestä katsoa

Anonyymi-ap

Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois

71

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Häntä kohdellaan hyvin yhden toimesta minua ei ja se johtuu siitä että se yksi on hänestä kiinnostunut.

    • Anonyymi
      UUSI

      No aika paljon on ollut valinnanvaraa joo. Mutta minä päätän. Rumia miehiä ei ole ollut koskaan seo varma. Enkä ota edelleenkään

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ollut sulle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sulle

        Ei " se" vastannutkaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei " se" vastannutkaan.

        Joo ei ruman miehen kans viiti ees txtaa🤫


      • Anonyymi
        UUSI

        Onko sulla mies näköä sitten kuinka?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ruman miehen kans viiti ees txtaa🤫

        On tääkin provo tärkee varmaan selvittää, no facetime for all just


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ruman miehen kans viiti ees txtaa🤫

        -sivusta nainen...no mut mukava kun tekstaat. Toki oot komea mut ei se ole se syy miks oon kaivannut sua.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        -sivusta nainen...no mut mukava kun tekstaat. Toki oot komea mut ei se ole se syy miks oon kaivannut sua.

        Mies esiintyy nyt muka naisena!


    • Anonyymi
      UUSI

      Sanoisin että kaunis naisvartalo on kaunis missit,mallit ym. Mutta ihan tavallinen synnyttänyt perusnainen ei. Miehen vartalo taas miellyttää vaikka ei hunksi olekkaan, esim. oma mieheni on ihan tavallinen ja mielestäni oikein jäntevä ja kaunis itsestäni ei voi sanoa samaa, vaikken mikään varsinainen läski . Kai luonto sen on näin järjestänyt turvatakseen lajin säilymisen .

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja pinnallisen ihmisen näköjään 🙄


    • Anonyymi
      UUSI

      Tee sitten hänestä omasi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Yritetään. /sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Sivusta lukija
      Nappaa ympäristön myönteinen huomio ja erotu muiden joukossa ja maalaisjärkeä mukaan. Hymyile ja se ei vaadi suuria ponnisteluja mutta sen vaikutus on suuri. Hymyilevää on helppo lähestyä ja vaikea vastustaa sekä keskustelun aloittaminen on mutkatonta. Kun ollaan joukossa niin puhutaan ja katsotaan silmiin ja ollaan toisista kiinnostuneita. Suhtaudu ihmisiin avoimesti äläkä selän takana pa.kaa puhu.
      Ole rehellinen ja puhu totta ja sinusta ollaan kiinnostuneita ja sinuun opitaan luottamaan. Puhu siististi. Älä kiroile vaikka kuinka tekisi välillä mieli lausua pari toksistasanaa. Raju kielenkäyttö ei tee ihmisestä yhtään parempaa tai suositumpaa vaikka niin monesti luullaan.
      Hyvien tupatapojen hallitsija saa väistämättä aikaan mukavia reaktioita ympäristössään ja pääsy joukkoon on taattu. Paatuneintakin mieltä lämmittää toisinaan kun huomataan.

      • Anonyymi
        UUSI

        ” Älä kiroile vaikka kuinka tekisi välillä mieli lausua pari toksistasanaa. Raju kielenkäyttö ei tee ihmisestä yhtään parempaa tai suositumpaa vaikka niin monesti luullaan.” Se vähän riippuu joistain taustatekijöistä ja backstooreista


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Älä kiroile vaikka kuinka tekisi välillä mieli lausua pari toksistasanaa. Raju kielenkäyttö ei tee ihmisestä yhtään parempaa tai suositumpaa vaikka niin monesti luullaan.” Se vähän riippuu joistain taustatekijöistä ja backstooreista

        Sano ettet ole näin vähä-älyinen?


      • Anonyymi
        UUSI

        Sä olet neuvoinesi valetta täynnä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Älä kiroile vaikka kuinka tekisi välillä mieli lausua pari toksistasanaa. Raju kielenkäyttö ei tee ihmisestä yhtään parempaa tai suositumpaa vaikka niin monesti luullaan.” Se vähän riippuu joistain taustatekijöistä ja backstooreista

        Päktoorei st a vidut....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Päktoorei st a vidut....

        Pillu


    • Anonyymi
      UUSI

      Älä lähde sieltä. Olet minulle se tärkein siellä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi olla liian vaikeaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla liian vaikeaa

        Se on niin vaikeaa mitä itse siitä teet.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin vaikeaa mitä itse siitä teet.

        Epävarmuus, pelko, huoli, tunteet, muiden kateus, oma kateus repii


      • Anonyymi
        UUSI

        Tärkein, mikä on ihmiselle tärkeintä? Tärkeintä on se, minkä itse kokee itselleen hyödylliseksi, mikäli tuntee ettei joku asia ole häntä varten. Joillakin ihmisille tärkeintä on raha, siitäkin kuplasta herätessään järkevä ymmärtää, että ei olisi kannattanut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkein, mikä on ihmiselle tärkeintä? Tärkeintä on se, minkä itse kokee itselleen hyödylliseksi, mikäli tuntee ettei joku asia ole häntä varten. Joillakin ihmisille tärkeintä on raha, siitäkin kuplasta herätessään järkevä ymmärtää, että ei olisi kannattanut.

        Tosi hyvä kommentti!


      • Anonyymi
        UUSI

        Pelkään toisten kateutta. Silloin usein väistyn


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkein, mikä on ihmiselle tärkeintä? Tärkeintä on se, minkä itse kokee itselleen hyödylliseksi, mikäli tuntee ettei joku asia ole häntä varten. Joillakin ihmisille tärkeintä on raha, siitäkin kuplasta herätessään järkevä ymmärtää, että ei olisi kannattanut.

        Tarkoitatko monologimies esimerkiksi sitä, että no kun musta tuntuis hyvältä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävarmuus, pelko, huoli, tunteet, muiden kateus, oma kateus repii

        Niin eli sinusta lähtevää epävarmuutta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko monologimies esimerkiksi sitä, että no kun musta tuntuis hyvältä?

        Monologimies:)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkein, mikä on ihmiselle tärkeintä? Tärkeintä on se, minkä itse kokee itselleen hyödylliseksi, mikäli tuntee ettei joku asia ole häntä varten. Joillakin ihmisille tärkeintä on raha, siitäkin kuplasta herätessään järkevä ymmärtää, että ei olisi kannattanut.

        No minulle hän on tärkeä ihminen elämässä. Varmaan siksi, että saa minut tuntemaan erilaisia tunteita.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli sinusta lähtevää epävarmuutta.

        Olet tuottanut sitä


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi en saisi jos vertaa mitä toimen teki


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tuottanut sitä

        Jos sinä olet epävarma, niin se kertoo sinun omista epävarmuuksista. Sillä moni muu on tarpeeksi itsevarmoja kohtaamaan toisen. Älä nosta häntä jalustalle.

        Minäkin olen epävarma hänestä, mutta en syytä siitä häntä. Syytän omia epävarmuuksiani.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olet epävarma, niin se kertoo sinun omista epävarmuuksista. Sillä moni muu on tarpeeksi itsevarmoja kohtaamaan toisen. Älä nosta häntä jalustalle.

        Minäkin olen epävarma hänestä, mutta en syytä siitä häntä. Syytän omia epävarmuuksiani.

        Syytän kyllä häntä siitä mitä sanoi ja miten nyt osoittaa katseilla tunteensa.
        Eikö sitä tule mielestäsi ristiriita ja epävarmuus?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytän kyllä häntä siitä mitä sanoi ja miten nyt osoittaa katseilla tunteensa.
        Eikö sitä tule mielestäsi ristiriita ja epävarmuus?

        Etkö voi kysyä suoraan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi kysyä suoraan?

        En todellakaan voi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkein, mikä on ihmiselle tärkeintä? Tärkeintä on se, minkä itse kokee itselleen hyödylliseksi, mikäli tuntee ettei joku asia ole häntä varten. Joillakin ihmisille tärkeintä on raha, siitäkin kuplasta herätessään järkevä ymmärtää, että ei olisi kannattanut.

        "Tärkeintä on se minkä kokee itselleen hyödylliseksi..." Olen erimieltä. Tuohan olisi todella itsekäs lähtökohta. Olisiko kuitenkin tärkeintä se, että omien päämäärien saavuttaminen ei ole ristiriidassa muiden kanssa? On ymmärrettävä milloin oma toiminta on vahingollista muille. Keinoja kaihtamaton päämäärätietoisuus ei ole pidemmän päälle edes ihmisen itsensä etu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli sinusta lähtevää epävarmuutta.

        Pillu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olet epävarma, niin se kertoo sinun omista epävarmuuksista. Sillä moni muu on tarpeeksi itsevarmoja kohtaamaan toisen. Älä nosta häntä jalustalle.

        Minäkin olen epävarma hänestä, mutta en syytä siitä häntä. Syytän omia epävarmuuksiani.

        Pillu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi kysyä suoraan?

        Pillu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään toisten kateutta. Silloin usein väistyn

        Erikoinen tulkinta tilanteesta tää kateus


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen tulkinta tilanteesta tää kateus

        Mitä erikoista siinä on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytän kyllä häntä siitä mitä sanoi ja miten nyt osoittaa katseilla tunteensa.
        Eikö sitä tule mielestäsi ristiriita ja epävarmuus?

        Sinulla on oikeus olla epävarma ja arka. Sun ei tarvi ottaa vastuuta toisten ristiriitaisista viesteistä. Moni tunne varoittaa meitä syystä jolloin on hyvä olla varovainen. Kehon reaktiot ovat alitajunnan viestejä tilanteesta ns.turvaverkkomme. Sitä ei voi kukaan huijata. Luota vain ja ainoastaan itseesi. Sinun ei tarvi tehdä mitään mikä ei aidosti tunnu hyvältä.
        -sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tärkeintä on se minkä kokee itselleen hyödylliseksi..." Olen erimieltä. Tuohan olisi todella itsekäs lähtökohta. Olisiko kuitenkin tärkeintä se, että omien päämäärien saavuttaminen ei ole ristiriidassa muiden kanssa? On ymmärrettävä milloin oma toiminta on vahingollista muille. Keinoja kaihtamaton päämäärätietoisuus ei ole pidemmän päälle edes ihmisen itsensä etu.

        Tuo on ihan viisaasti sanottu!


    • Anonyymi
      UUSI

      Pidätkö ap häntä omanasi vaikka tuskin on?

      • Anonyymi
        UUSI

        Aamulähetyksesi universaalista apsta on siis jälleen alkanut


      • Anonyymi
        UUSI

        Tuos on kyllä kyseessä sairaalloinen pakkomielle! Ollut ilmeisesti ainakin kymmenen vuotta!


    • Anonyymi
      UUSI

      Puhu vaikka skeidaa siitä eukosta? Niin jotku tekee, tsemppiä

      • Anonyymi
        UUSI

        Pillu


    • Anonyymi
      UUSI

      onhan hänestä juu ja on varmaa siis kopastaan terveitäki siinä jonossa että sielt vaa valitsemaa parempaa pakkiparia ittelee

      • Anonyymi
        UUSI

        Varattuja kaikki


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattuja kaikki

        no sit ne ei varmaa haluu sua


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattuja kaikki

        Ei ole kaikki vaikka niin on sulle vakuuttavasti kerrottu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kaikki vaikka niin on sulle vakuuttavasti kerrottu

        Juurikin näin. Sivu


      • Anonyymi
        UUSI

        Haluaisin vaan sen yhden parin. Oli sitten kropastasn terve tai ei.


    • Anonyymi
      UUSI

      taas yx aamu mihin toitte heti paskaa jotta ei vaan päivästä saa mitään irti tai tunne hyvää oloa. olette niin vaan niin psskalöviä toivottavasti joka aamusta saadaan teille pahaa ja kurjuutta ja paskaa. eniten toivon sitä noille jotka vittu ei tee mitään ikinä itse, tuhoaa ja hakkaa muita ja varastaa kaikkea. aikuisia vastenmielisiä paskaläviä, sitten itku miksi ne ei tykkää meistä miksi ei tee kuten me halutaan, miksi ne ei uhraa elämäänsä ja ota rakkautta, vastaan, joka tuhoisaa ja karseaa - mutta tuo hyvää meille! miksi eivät maksa, meille vaikka yritetään hyvää, vaikka on kielletty ja huudettu pysykää poissa, ei kun meille tule hyvää! toivottavasti saatte kaikki paskaa ja huonoa, ja kurjuutta ja paskaa joka päivää, kaikki mistä ootte jienyt, kuten vaikka juhlat, toivottavasti koette pian itse samas, sama kaikessa. hyi vittu kun ootte kuvottavaa sakkia, hyi saatana!

      • Anonyymi
        UUSI

        Olet niin oikeassa! Toivon sun aamuun rakkautta, lämpöä ja valoa 🪷


    • Anonyymi
      UUSI

      niin kauan kun se porukka "syö", ei elämässä ole mitään, he tuhoaa töjaikdn, he pilaa kaiken, ei ole mitään, ja vievät aina. toivon siis heille kuolemaa, kuolisivat pian jo.

    • Anonyymi
      UUSI

      Pillu

    • Anonyymi
      UUSI

      Jotenkin tosi sytyttävä ajatus jos mun tulevasta miehestä on muutkin kiinnostuneita ja antaa hänelle hyvää oikeenlaista huomioo….Ja silti hän valitsisi olla mun oma…❤️‍🔥 Olishan mullakin ottajia. Kuljen tuolla ja käännän päitä. Tiedän sen, että olen omallailla ”näyttävä”. Tulen olemaan lojaali mun miehelle jos toivottavasti semmonen joskus sit on… Annan hänelle kaikkeni ja kehun minkä kerkeän …❤️‍🔥

      • Anonyymi
        UUSI

        Todellisuuessa sua ap ei kukaan tervejärkinen halua! Hoidata se koppas kuntoon, vai onks niin pahadti hometunu, et ei enää tule kuntoon!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuuessa sua ap ei kukaan tervejärkinen halua! Hoidata se koppas kuntoon, vai onks niin pahadti hometunu, et ei enää tule kuntoon!

        Ai olen myöskin ap! Okei! Mies!


    • Anonyymi
      UUSI

      Jaa, ikävä juttu ap. Mä en ole kateellinen, kun toivon kaivattuni olevan onnellinen elämässään vaikka ei minua haluaisikaan. Ei olla pitkään aikaan edes nähty ja hän tietää, että kunnioitan hänen vapauttaan ja välitän hänestä vaikka ei nähtäis. Hän on jo kokenut myrkyllisiä suhteita joten voin vain rukoilla, että hän osaa sellaiset tunnistaa nytkin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko ap sun vintissä kaikki järjestyksessä? Taiat puhuu miehestä, joka on varattu!


      • Anonyymi
        UUSI

        Sinä se oleggi olet todella myrkyllinen olio!


    • Anonyymi
      UUSI

      Tuntuuhan se ikävältä. Itsekin haluaisin tanssia ihastuksen kanssa, mutta häntä on just vaikein lähestyä tunteiden takia. Muilla ei oo niin väliä, vaikka näen kyllä katseet. En kyllä tiedä, näenkö häntäkään enää, joten varmaan pakko kiinnostua muista. - mies

      • Anonyymi
        UUSI

        Aivan vapaasti


      • Anonyymi
        UUSI

        Olet kyllä lapsen asteella vanha ukko, tollanen käytös on kuvottavaa, ymmärrätkö!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä lapsen asteella vanha ukko, tollanen käytös on kuvottavaa, ymmärrätkö!

        Se on sairaus nimeltä narsismi. Ei ollut isää ei äitiä. Eno njssi sitä


    • Anonyymi
      UUSI

      No eikä ole

    • Anonyymi
      UUSI

      No aika monta on nytkin. Mihin helvettiin mä sua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3075
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2311
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      123
      1689
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      944
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe