että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua.
Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä on pakko joku ajatus heittää ilmaan.
No kyllä tämä tästä joskus.
Tidätkö nainen
104
2538
Vastaukset
- Anonyymi
En mä kommentoi muutakuin jos olen aiheuttanut mielipahaa niin olen pahoillani olin vähän poissa talatani aikaisemmin ja hioli oli kova.Nyy elämäsi kukoistaa ja toivon sydämestäni että olisi on seesteinen ja mikään ei häiritsisi sinua ja perhettäsi myötä ja vastoinkäymisessä
- Anonyymi
Ole koskaan häntä siitä syyttänyt.
Näin nyt vain tapahtui.
- Anonyymi
Sano se suoraan, älä huutele tuuleen. Kävikö mielessä, että sinäkin pääsit liian lähelle.
- Anonyymi
Vähän harmaalla alueella liikuttiin. En pysty silti hänen puolesta vastaamaan.
Joskus voi omat ajatukset mennä vähän sivuraiteille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus voi omat ajatukset mennä vähän sivuraiteille.No haluatko etten enää tule lähelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No haluatko etten enää tule lähelle?
Hän ole ongelma minulle. Pystytään kohtaamaan toisemme hyvinkin neutraalisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus voi omat ajatukset mennä vähän sivuraiteille.Joo, on mennyt minullakin sivuraiteille ajatukset, usein. Kaksimielistä juttua puolin ja toisin, pitkiä katseita ja mukavaakin yhdessä. Silti epäilen keksinkö kaiken eikä näin pitänyt käydä. Ei mun pitänyt ihastua suhun, ja nyt vaan mietin miltä tuntuisi olla todella lähellä sua ja tehdä kaikenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitten on se ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olen hyvä esittämään kyllä. Mutta ne neutraalit välit ei pitkään kestä. Jostain syystä me päädytään jossain vaiheessa silti lähekkäin. Niin lähelle kuin kaksi kehoa voi päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, on mennyt minullakin sivuraiteille ajatukset, usein. Kaksimielistä juttua puolin ja toisin, pitkiä katseita ja mukavaakin yhdessä. Silti epäilen keksinkö kaiken eikä näin pitänyt käydä. Ei mun pitänyt ihastua suhun, ja nyt vaan mietin miltä tuntuisi olla todella lähellä sua ja tehdä kaikenlaista.
Miksi ei.
Jos rehellisiä ollaan niin nämä kaksimieliset jutut on mielestäni aika koomista osastoa.
Tottakai leikkimielisyyttä ptää olla mutta nämä asiat hoidetaan ilman sen suurempaa numeroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei.
Jos rehellisiä ollaan niin nämä kaksimieliset jutut on mielestäni aika koomista osastoa.
Tottakai leikkimielisyyttä ptää olla mutta nämä asiat hoidetaan ilman sen suurempaa numeroa.Nimenomaan. Ilman suurempaa numeroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pystytään. Olisin tällä viikolla toivonut jotain enemmän kun vihdoin oltiin pidemmän aikaa kahdestaan. Mutta neutraalina pysyttiin taas. Sivusta naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pystytään. Olisin tällä viikolla toivonut jotain enemmän kun vihdoin oltiin pidemmän aikaa kahdestaan. Mutta neutraalina pysyttiin taas. Sivusta naiselta
Ehkä se teillä vielä onnistuu.
En ole nähnyt neutraali naista hetkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se teillä vielä onnistuu.
En ole nähnyt neutraali naista hetkeen.Näinhän se on, kun selkäni takana puuhailette kaikenlaista ja aliarvioitte havainnointi ja päättelykykyni. Sulle mies en ole vihainen muusta kuin roikottamisesta, mutta sulle nainen en ikinä anna anteeksi sillä sä tiesit miten paljon rakastan häntä ja miten mua on aiemmin samalla tavalla satutettu. Kaivoit musta tietoa ja hyväksikäytit päästäksesi mun saappaisiin vähän kaikessa. Oot manipuloivin ja häikäilemättömin ihminen jonka tiedän. Tiedät että odotin häntä monta kuukautta. Samaan aikaan vehtaat 3 muun miehen kanssa. Mä odotan vain häntä. Kyllä hänellekin pian valkenee sun todellinen luonne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on, kun selkäni takana puuhailette kaikenlaista ja aliarvioitte havainnointi ja päättelykykyni. Sulle mies en ole vihainen muusta kuin roikottamisesta, mutta sulle nainen en ikinä anna anteeksi sillä sä tiesit miten paljon rakastan häntä ja miten mua on aiemmin samalla tavalla satutettu. Kaivoit musta tietoa ja hyväksikäytit päästäksesi mun saappaisiin vähän kaikessa. Oot manipuloivin ja häikäilemättömin ihminen jonka tiedän. Tiedät että odotin häntä monta kuukautta. Samaan aikaan vehtaat 3 muun miehen kanssa. Mä odotan vain häntä. Kyllä hänellekin pian valkenee sun todellinen luonne.
Kuulostaa pahalta. Nyt ei olla missään mainitsemassasi tilanteessa. Mitään suurta draamaa ei ole tässä tapauksessa.
Vain minun mietteitä
Aloittajalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa pahalta. Nyt ei olla missään mainitsemassasi tilanteessa. Mitään suurta draamaa ei ole tässä tapauksessa.
Vain minun mietteitä
AloittajaltaNo hyvä. Kiitos kun avasit ja huojensit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä. Kiitos kun avasit ja huojensit.
Välillä sitten aikuisviihdettä selailemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus voi omat ajatukset mennä vähän sivuraiteille.Joskus😝😂😁😀🤣😂🤭🤗😇✨🎉🎉❤️💥💫👥👣muutoksia alkaa, äidin saappaisiin siitä HUS! Ja äkkiä!
Äitisi antama koulutus on triljoona kertaa syvällisempää kuin joku pentujen kanssa muoviveitsillä söhertäminen ja opettelu.
Kristityt nuoret ja lapset saavat osallistua töihin, jotka tehdään uskossa Taivaan Enkelille Jumalan tahdosta. Muiden uskontojen edustajat valmistavat saavat yhdessä halil-valmistaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus voi omat ajatukset mennä vähän sivuraiteille.Ole huoleti,muita tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä että toinen teistä on rakastavassa liitossa ja pelaat seläntakana ? Meillä oli ihana vkonloppu❤️😊😊👍t.nyyti
- Anonyymi
Tolaltani kuului joukkoon
- Anonyymi
Ja huoli
- Anonyymi
Pääsit itse liian lähelle minua
- Anonyymi
Tunkenut olet
- Anonyymi
En haluaisi olla tunkeilija.
- Anonyymi
Hän on ja pysyy mun päässä, ei lähde vaikka yritän miettiä muuta. Aina mietin sitä kääntyvää katsetta hymyä ja persoonaa, joka oli mahtava. Ei päästy poreisiin yhtäaikaa. Täytyy sanoa että aikuisena ei enää jaksa katsoa kauaa jos joku harmittaa, silloin on aika väistyä ja antaa patsastelijoille tilaa. Tehdä työtä siellä missä sitä arvostetaan. Sinä jäit sinne, minulle jäi ikävä.
- Anonyymi
Ei päästy mekään kun sairastuit ja nyt sit tuosta selkäänpuukottajastani haaveilet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei päästy mekään kun sairastuit ja nyt sit tuosta selkäänpuukottajastani haaveilet.
Olen harvoin kipeä, en usko että mies josta haaveilen puukottaisi ketään selkään. I on hyvä tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen harvoin kipeä, en usko että mies josta haaveilen puukottaisi ketään selkään. I on hyvä tyyppi.
Ei ole I. Selkäänpuukottaja on eräs nainen
- Anonyymi
Tiedätkö mies, että minuakin v.tut.aa kun en saa sinua pois mielestäni. Enkä saa sinua. Enkä saa sinulta mitään enempää kuin läpitunkevia katseita, ohimeneviä kosketuksia ja mukavaa juttuseuraa! Pitää varmaan alkaa välttelemään sua tai ehdottaa väärässä tilanteessa jotain liian suoraan irl.
- Anonyymi
Tuo viimeisen rivin sanat ovat ehkä se avain. Saattaa asiat pois totutulta raiteilta, silloin ne saa liikahtamaan johonkin suuntaan.
- Anonyymi
Monella näyttää olevan aikaa ja voimia tälläiseen muttei lähestyä oikeasti sitä kaivattuaan, kuinka paljon menee turhaa aikaa hukkaan tälläiseen.
- Anonyymi
Niin sanoppa se! Ei olisi aikaa tähän tyhjänpäiväisyyteen.
Minkäs teet. - Anonyymi
Tänäpäivänä saat syytteen häirinnästä, jos lähestyt toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sanoppa se! Ei olisi aikaa tähän tyhjänpäiväisyyteen.
Minkäs teet.Joo. Olis kyllä nytkin parempaa tekemistä kuin notkua täällä! Piruvie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäpäivänä saat syytteen häirinnästä, jos lähestyt toista.
Niin ainakin kiellon jälkeen.
- Anonyymi
Luulen, että olet hirveästi ihastunut minuun. Etkä vieläkään osaa päättää mitä tehdä.
- Anonyymi
Niin...Kuka tietää.
En kuitenkaan mene helppoon ja lähde keulimaan pienestä. Aika pitkälle pystyn miettimään asioita järkevästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin...Kuka tietää.
En kuitenkaan mene helppoon ja lähde keulimaan pienestä. Aika pitkälle pystyn miettimään asioita järkevästi.Sama juttu. Olen ollut elämässäni monesti liiankin järkevä. Nyt tosissani pohdin pitäiskö rikkoa kaavaa. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin...Kuka tietää.
En kuitenkaan mene helppoon ja lähde keulimaan pienestä. Aika pitkälle pystyn miettimään asioita järkevästi.Onko hän kertonut, että rakastaa sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Olen ollut elämässäni monesti liiankin järkevä. Nyt tosissani pohdin pitäiskö rikkoa kaavaa. Sivusta
Mitä menetät jos yrität? Vielä sivummalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä menetät jos yrität? Vielä sivummalta
Menetän työkaverin. En usko että meillä olisi enää samanlaista yhdessä, jos kertoisin hänelle. Varsinkin jos hän ei tunne minuun lainkaan vetoa. Sitä on kyllä vaikea uskoa, ei tämä voi olla vain minun keksimääni.. Sivusta edelleen, naiselta miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Olen ollut elämässäni monesti liiankin järkevä. Nyt tosissani pohdin pitäiskö rikkoa kaavaa. Sivusta
Tykkään vastauksestasi.
- Anonyymi
Etkö sitten itse ole ihastunut vai miksi et tee mitään? Viestisi on todella itsekäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sitten itse ole ihastunut vai miksi et tee mitään? Viestisi on todella itsekäs.
Jos olen väärässä, hän voi aiheuttaa minulle ongelmia - kom.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin...Kuka tietää.
En kuitenkaan mene helppoon ja lähde keulimaan pienestä. Aika pitkälle pystyn miettimään asioita järkevästi.Jos olet täällä, olen oikeassa. Mutta voit ajatella koko elämäsi, elät sen - kom.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet täällä, olen oikeassa. Mutta voit ajatella koko elämäsi, elät sen - kom.ap
Loistavaa itsevarmuutta. En aio rikkoa sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen väärässä, hän voi aiheuttaa minulle ongelmia - kom.ap
Tee jotain tai lopeta
- Anonyymi
Harmi että rakastat häntä noin syvästi. Särjit sydämeni.
- Anonyymi
Eipäs mennä liian pitkälle,
- Anonyymi
Kuka nainen? En kai minä sentään.
- Anonyymi
joooo anna olla
- Anonyymi
Annanko oikeasti? Se kyllä järjestyy.
- Anonyymi
Rakkauden voi vastaanottaa avosylin tai taistella sitä vastaan. Sinä olet soturi
- Anonyymi
Soturi, taistelija ym...En ole mitään sankarillista.
Eiköhän tämä ole ihan normaali tilanne mitä tapahtuu päivittäin monille.
Sori kyyninen vastaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soturi, taistelija ym...En ole mitään sankarillista.
Eiköhän tämä ole ihan normaali tilanne mitä tapahtuu päivittäin monille.
Sori kyyninen vastaus.Se ei ole päivittäistä kun vahvoista tunteista kyse. Sen takia ihmiset menevät polvilleen sen edessä.. tai sitten pakenevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole päivittäistä kun vahvoista tunteista kyse. Sen takia ihmiset menevät polvilleen sen edessä.. tai sitten pakenevat.
En usko tätä väittämää. Maailmassa noin 7 miljardia ihmistä ja jokainen toimii omalla tavallaan. Emme ole toistemme klooneja.
Toiset polvistuu ja pakenee, toiset miettii tai epäröi jne...
- Anonyymi
Eihän näin pitänyt käydä, päästin myös sinut todella lähelle, lähemmäksi kuin kenetkään muun, muurini tai suojakuoreni alle. Sait minut luottamaan itseesi, näen sinussa paljon hyvää. Tunteet ovat suuria, mutta epäsopivia tilanteeseen ja paikkaan.
- Anonyymi
En osaa sanoa mitä fiiliksiä hän koki.
Viimeiseen lauseeseen voin sanoa että TOTTA. - Anonyymi
Sillä ei ole mitään merkitystä, tällä sun kiusaamisella, sun pitää katsella samankaltaisia ku itse olet, elikkä transmiehiä, sieltä löydät seksi ystäviä, jätä muut rauhaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa mitä fiiliksiä hän koki.
Viimeiseen lauseeseen voin sanoa että TOTTA.Viestisi on ilmeisesti naiselle. Pitkiä katseita, tunteiden paloa. Hymyjä, sanoja. Hermostunutta naurua, kuin ei kumpikaan tiedettäis mitä toisella mielessä. Joku megasupervoima meidän välillä. Ei pitänyt ihastua, ei todellakaan. Vaan tunteet eivät katso aikaa eikä paikkaa. Kuin toinen puolikas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä, tällä sun kiusaamisella, sun pitää katsella samankaltaisia ku itse olet, elikkä transmiehiä, sieltä löydät seksi ystäviä, jätä muut rauhaan!
Miksi käytit aikaa kirjoittaaksesi noinkin pitkän ja turhan kommentit?
Voin halutessani haastaa sinut verbaalisesti mutta nyt en jaksa.
Naiselle toivotan hyvää yötä.
Aloittajalta. - Anonyymi
Kauheeta että pettää puolisoa joka rakastaa sudänjuuria myöten ja luullut olevan tärkeä ja rakas eikä salaisuuksia ole kummallakaan. Puhutaan paljon luottamuksesta. Työasioiden taakse on helppo piiloutua. Uskon kuitenkin meidän vahvan liiton kantavan vaikeuksien yli tai olemmehan jo hyvin päässeetkin ja puhuneet asioidta ha elämästä koko loppuelämämme. Ja ettei ulkopuolisilla ole sijaa meidän yhteisessä elämässämme. Tähän uskon.
- Anonyymi
Riko systeeeeemaa ja kirjoita hänelle. Halaat häntä jo maanantaina 😉
- Anonyymi
Toimin ainoastaan varman päälle.
Systeemit on helppo rikkoa mutta systeemi ei toimi niin että sitä isketään säröille ja odotetaan että se menisi säpäleiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimin ainoastaan varman päälle.
Systeemit on helppo rikkoa mutta systeemi ei toimi niin että sitä isketään säröille ja odotetaan että se menisi säpäleiksi.Kun odotat hänen vastausta, jokin väistämättä murtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun odotat hänen vastausta, jokin väistämättä murtuu.
En ole yllytyshullu.
Palstalla olevat kehoitukset ei toimi.
Olisin toki yllättynyt ja varmasti hämmentyisin jos hän ottaisi yhteyttä itse.
Vastaisin hänelle tietysti asiakohtaisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole yllytyshullu.
Vastaisin hänelle tietysti asiakohtaisesti.Heh. Okei, have a good evening, dear finnish man 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Okei, have a good evening, dear finnish man 👍
My pleasure
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole yllytyshullu.
Vastaisin hänelle tietysti asiakohtaisesti.Mikä estää itse ottamasta yhteyttä? Mies joka on kiinnostunut ottaa yhteyttä, et siis ole kiinnostunut? Ei ole yllytyskehoitus mutta kummastelen tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää itse ottamasta yhteyttä? Mies joka on kiinnostunut ottaa yhteyttä, et siis ole kiinnostunut? Ei ole yllytyskehoitus mutta kummastelen tätä.
Kaikki tietää että palstan kautta ei taphdu mitään.
Kukin voi osoittaa kiinnostuksensa eri tavalla. Varatut ei voi osoittaa kiinostustaan mitenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin voi osoittaa kiinnostuksensa eri tavalla. Varatut ei voi osoittaa kiinostustaan mitenkään.No elämä on ihan muualla kuin palstalla. Jos jompikumpi osapuoli on varattu asiaa ei kannata edistää tai edes harkita. Ei aloituksessa mainittu mitään varatuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No elämä on ihan muualla kuin palstalla. Jos jompikumpi osapuoli on varattu asiaa ei kannata edistää tai edes harkita. Ei aloituksessa mainittu mitään varatuista.
Sana varattu on aika veikeä. Varattu mihin? Voiko ihmisen varata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana varattu on aika veikeä. Varattu mihin? Voiko ihmisen varata?
Otettu, rengastettu, pyydystetty ei kuulosta yhtään paremmalta. Sen takia varattu ja sinkku on vapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin voi osoittaa kiinnostuksensa eri tavalla. Varatut ei voi osoittaa kiinostustaan mitenkään.Voi, jos kiinnostus on tarpeeksi vahva. Ja jos hän on valmis eroamaan, jos kiinnostus on molemminpuolinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otettu, rengastettu, pyydystetty ei kuulosta yhtään paremmalta. Sen takia varattu ja sinkku on vapaa.
En ole vapaa.Liian suppea valikoima näissä siviilisäädyissä.
Olen sinkku mutta sydämen valittu on mikä ei muutu noin vain.Tämmöistä tapahtuu kerran 20- vuodessa.Seuraava tulee siis 70v.Ellen häntä saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vapaa.Liian suppea valikoima näissä siviilisäädyissä.
Olen sinkku mutta sydämen valittu on mikä ei muutu noin vain.Tämmöistä tapahtuu kerran 20- vuodessa.Seuraava tulee siis 70v.Ellen häntä saa.50 vuotiaana rakastunut varattuun?
- Anonyymi
Älä kiroile
- Anonyymi
Vaikutat ihan insinööriltä.
- Anonyymi
Kaukana siitä. Moniulotteinen tie on opettanut ja opettaa edelleen. Pitkä on matka sanoi joku viisas aikoinaan.
- Anonyymi
Ja jatkan vielä sen verran että en jaksa pitää tätä palstaa enää mielenkiintoisena. Omakehu ehkä voi tunkea läpi mutta silti väitän että saan ihmiset jakamaan paljon mielipiteitä täällä.
- Anonyymi
Miksi et tekisi asioille jotain irl sen sijaan että kirjoittelet täällä?
- Anonyymi
Jos kertoisin niin ymmärtäisit. En tänne ala yksityiskohtia avaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kertoisin niin ymmärtäisit. En tänne ala yksityiskohtia avaamaan.
Ok, selvä sitten. Ilmeisesti jotenkin vaikea tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, selvä sitten. Ilmeisesti jotenkin vaikea tilanne.
Mikä lasketaan sitten vaikeaksi. Ei täysin mahdoton mutta vaatisi isoja harppauksia nykyisestä .
- Anonyymi
Olitteko suhteessaan, orastavassa suhteessa vai ihan hyvänpäiväntuttuja?
- Anonyymi
Mainitsin jo aikaisemmin että en tiedä oikeasti naisen fiiliksitä mitään.
Ei ole mitään suhdetta ollut ja hyvän päivän tuttu voidaan käsittää monella eri tavalla. No varmasti tervehditään jos sattumalta jossain näemme.
- Anonyymi
Jos se olet sinä (olemme molemmat varattu), niin hauska. Mitä me molemmat teemme täällä 🙂
- Anonyymi
Otan hänet tosissaan. Jos en ottaisi niin vähät välittäisin tästä sivustosta.
On myös aivan sama vaikka hän pitäis tätä säälittävän asiana.
Oikeasti hän ei tunne minua ja ei tiedä kaikkea potentiaalia mitä minusta löytyy.
Kysyn sinulta kysymyksen: Voiko varatulle ihmiselle osoittaa hyvää ilman että siitä alkaa hirveä syyllistäminen sarja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti hän ei tunne minua ja ei tiedä kaikkea potentiaalia mitä minusta löytyy.
Kysyn sinulta kysymyksen: Voiko varatulle ihmiselle osoittaa hyvää ilman että siitä alkaa hirveä syyllistäminen sarja.Vastaan, että minun luonteeni ei ole syyttää, olisin voinut odottaa sitä häneltä. Kaikki ilmenemismuodot ovat minulle normaaleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan, että minun luonteeni ei ole syyttää, olisin voinut odottaa sitä häneltä. Kaikki ilmenemismuodot ovat minulle normaaleja.
Hän tietää että en syytä. Hän tietää että en vähästä hätkähdä ja kavahdan kaikkea turhaa draamaa.
Olen suorastaan hämmästynut siitä miten luja tämä nainen on luonteeltaan ja miten hyvin hän pystyy suhtautumaan asioihin ilman että alkaa luomaan mitään turhaa showta.
En silti koskaan yritä aloittaa varatun kanssa mitään ylimääräistä. On tämä sivusto ja tähän se jää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää että en syytä. Hän tietää että en vähästä hätkähdä ja kavahdan kaikkea turhaa draamaa.
Olen suorastaan hämmästynut siitä miten luja tämä nainen on luonteeltaan ja miten hyvin hän pystyy suhtautumaan asioihin ilman että alkaa luomaan mitään turhaa showta.
En silti koskaan yritä aloittaa varatun kanssa mitään ylimääräistä. On tämä sivusto ja tähän se jää.No, hän loi sellaisen kuvan päässäni.
Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun olen tällaisessa tilanteessa. Olet luultavasti oikeassa, peli ei ole kynttilän arvoinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn sinulta kysymyksen: Voiko varatulle ihmiselle osoittaa hyvää ilman että siitä alkaa hirveä syyllistäminen sarja.Tehdessäsi hyvää varatulle salaa se aiheuttaa pahennusta sillä valitettavasti tunteet näkyy muille vaikka kuinka peittelisit.
Suoraan toimiminen sen sijaan on rehtiä kaikkia kohtaan.Ajatteleppas niitä ketkä on sinuun ihastuneet palavasti ja esität vaikka sinkkua mutta roikut varatussa(jonka kyllä ihastuneet vaistoaa ja näkee sinusta). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehdessäsi hyvää varatulle salaa se aiheuttaa pahennusta sillä valitettavasti tunteet näkyy muille vaikka kuinka peittelisit.
Suoraan toimiminen sen sijaan on rehtiä kaikkia kohtaan.Ajatteleppas niitä ketkä on sinuun ihastuneet palavasti ja esität vaikka sinkkua mutta roikut varatussa(jonka kyllä ihastuneet vaistoaa ja näkee sinusta).Se että olenko tehnyt hyvää on kysymysmerkki, Mielestäni varatulle voi osittaa hyvää ja ihmistä voi ihailla jos siltä tuntuu. Omassa tilanteessa ympärilläni ei ole mitään ihailijoita ja livenä ollaan toimittu hyvin rehellisesti ja neutraalisti.
Toki naisella voi olla ihailijoita.
En ripustaudu häneen millään tavalla ellei tätä kirjoittelua nyt lasketa sitten sellaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että olenko tehnyt hyvää on kysymysmerkki, Mielestäni varatulle voi osittaa hyvää ja ihmistä voi ihailla jos siltä tuntuu. Omassa tilanteessa ympärilläni ei ole mitään ihailijoita ja livenä ollaan toimittu hyvin rehellisesti ja neutraalisti.
Toki naisella voi olla ihailijoita.
En ripustaudu häneen millään tavalla ellei tätä kirjoittelua nyt lasketa sitten sellaiseksi.Ahhahaa,,Vai ei ole ihalijoita!?! Vain puoli valtakuntaa...
- Anonyymi
Välttämättömyyttä tuntui olevan ilmassa, ettet pääsisi tästäkin liian helpolla. Kun et näytä antaneen kaikkeasi edes lähimain. Päätellen ihan nyt vaikkapa siitä miten sinusta riittää. Ei minulla nyt ole mitään muuta sanottavana puolustukseksi kuin että tein sen mitä sisimpäni nyt vain vaati tekemään. Piittaamatta seurauksista edes itselleni. Aika näyttää saanko edes omiani takaisin.
- Anonyymi
En omi tätä, koska eihän hänen tarvitse kirjoitella täällä. Vain muistaa, että hän on ihana ja täydellinen omana itsenään.
- Anonyymi
Enhän ole päässyt lähelle häntä. Aivan liian kaukana.
- Anonyymi
Pääsit sinäkin lähelle minua. Lähemmäksi kuin -kukaan -koskaan -missään tilanteessa on päässyt.. Olet ikuisesti sydämessäni Rakas
- Anonyymi
Ei ikinä.
- Anonyymi
Jos on ollut paljon hetkiä jonkun kanssa, ei unohtaminen ole ollenkaan helppoa. Haluaako sitä edes tehdä. Mikä tahansa tuo hänet mieleen. Mitä jos olisikin samoja ajatuksia, mitä jos ei.
- Anonyymi
En aio perääntyä, jos et sitä henkilökohtaisesti pyydä. Tulen vaan aina lähemmäksi ja lähemmäksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee253333Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93622665Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel1942601Tampereen ampuja on uskovainen
On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An831229Kulta en jaksa tätä palstaa
Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha171100Haukio ja Niinistö
Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j1201082Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?
Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam157987Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?
Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os190939- 165879
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen122873