Tidätkö nainen

Anonyymi-ap

että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua.
Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä on pakko joku ajatus heittää ilmaan.
No kyllä tämä tästä joskus.

84

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      En mä kommentoi muutakuin jos olen aiheuttanut mielipahaa niin olen pahoillani olin vähän poissa talatani aikaisemmin ja hioli oli kova.Nyy elämäsi kukoistaa ja toivon sydämestäni että olisi on seesteinen ja mikään ei häiritsisi sinua ja perhettäsi myötä ja vastoinkäymisessä

      • Anonyymi
        UUSI

        Ole koskaan häntä siitä syyttänyt.
        Näin nyt vain tapahtui.


    • Anonyymi
      UUSI

      Sano se suoraan, älä huutele tuuleen. Kävikö mielessä, että sinäkin pääsit liian lähelle.

      • Anonyymi
        UUSI

        Vähän harmaalla alueella liikuttiin. En pysty silti hänen puolesta vastaamaan.
        Joskus voi omat ajatukset mennä vähän sivuraiteille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän harmaalla alueella liikuttiin. En pysty silti hänen puolesta vastaamaan.
        Joskus voi omat ajatukset mennä vähän sivuraiteille.

        No haluatko etten enää tule lähelle?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No haluatko etten enää tule lähelle?

        Hän ole ongelma minulle. Pystytään kohtaamaan toisemme hyvinkin neutraalisti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän harmaalla alueella liikuttiin. En pysty silti hänen puolesta vastaamaan.
        Joskus voi omat ajatukset mennä vähän sivuraiteille.

        Joo, on mennyt minullakin sivuraiteille ajatukset, usein. Kaksimielistä juttua puolin ja toisin, pitkiä katseita ja mukavaakin yhdessä. Silti epäilen keksinkö kaiken eikä näin pitänyt käydä. Ei mun pitänyt ihastua suhun, ja nyt vaan mietin miltä tuntuisi olla todella lähellä sua ja tehdä kaikenlaista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ole ongelma minulle. Pystytään kohtaamaan toisemme hyvinkin neutraalisti.

        Mikä sitten on se ongelma?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ole ongelma minulle. Pystytään kohtaamaan toisemme hyvinkin neutraalisti.

        No olen hyvä esittämään kyllä. Mutta ne neutraalit välit ei pitkään kestä. Jostain syystä me päädytään jossain vaiheessa silti lähekkäin. Niin lähelle kuin kaksi kehoa voi päästä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, on mennyt minullakin sivuraiteille ajatukset, usein. Kaksimielistä juttua puolin ja toisin, pitkiä katseita ja mukavaakin yhdessä. Silti epäilen keksinkö kaiken eikä näin pitänyt käydä. Ei mun pitänyt ihastua suhun, ja nyt vaan mietin miltä tuntuisi olla todella lähellä sua ja tehdä kaikenlaista.

        Miksi ei.
        Jos rehellisiä ollaan niin nämä kaksimieliset jutut on mielestäni aika koomista osastoa.
        Tottakai leikkimielisyyttä ptää olla mutta nämä asiat hoidetaan ilman sen suurempaa numeroa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei.
        Jos rehellisiä ollaan niin nämä kaksimieliset jutut on mielestäni aika koomista osastoa.
        Tottakai leikkimielisyyttä ptää olla mutta nämä asiat hoidetaan ilman sen suurempaa numeroa.

        Nimenomaan. Ilman suurempaa numeroa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ole ongelma minulle. Pystytään kohtaamaan toisemme hyvinkin neutraalisti.

        Niin pystytään. Olisin tällä viikolla toivonut jotain enemmän kun vihdoin oltiin pidemmän aikaa kahdestaan. Mutta neutraalina pysyttiin taas. Sivusta naiselta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pystytään. Olisin tällä viikolla toivonut jotain enemmän kun vihdoin oltiin pidemmän aikaa kahdestaan. Mutta neutraalina pysyttiin taas. Sivusta naiselta

        Ehkä se teillä vielä onnistuu.
        En ole nähnyt neutraali naista hetkeen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se teillä vielä onnistuu.
        En ole nähnyt neutraali naista hetkeen.

        Näinhän se on, kun selkäni takana puuhailette kaikenlaista ja aliarvioitte havainnointi ja päättelykykyni. Sulle mies en ole vihainen muusta kuin roikottamisesta, mutta sulle nainen en ikinä anna anteeksi sillä sä tiesit miten paljon rakastan häntä ja miten mua on aiemmin samalla tavalla satutettu. Kaivoit musta tietoa ja hyväksikäytit päästäksesi mun saappaisiin vähän kaikessa. Oot manipuloivin ja häikäilemättömin ihminen jonka tiedän. Tiedät että odotin häntä monta kuukautta. Samaan aikaan vehtaat 3 muun miehen kanssa. Mä odotan vain häntä. Kyllä hänellekin pian valkenee sun todellinen luonne.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on, kun selkäni takana puuhailette kaikenlaista ja aliarvioitte havainnointi ja päättelykykyni. Sulle mies en ole vihainen muusta kuin roikottamisesta, mutta sulle nainen en ikinä anna anteeksi sillä sä tiesit miten paljon rakastan häntä ja miten mua on aiemmin samalla tavalla satutettu. Kaivoit musta tietoa ja hyväksikäytit päästäksesi mun saappaisiin vähän kaikessa. Oot manipuloivin ja häikäilemättömin ihminen jonka tiedän. Tiedät että odotin häntä monta kuukautta. Samaan aikaan vehtaat 3 muun miehen kanssa. Mä odotan vain häntä. Kyllä hänellekin pian valkenee sun todellinen luonne.

        Kuulostaa pahalta. Nyt ei olla missään mainitsemassasi tilanteessa. Mitään suurta draamaa ei ole tässä tapauksessa.
        Vain minun mietteitä
        Aloittajalta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa pahalta. Nyt ei olla missään mainitsemassasi tilanteessa. Mitään suurta draamaa ei ole tässä tapauksessa.
        Vain minun mietteitä
        Aloittajalta

        No hyvä. Kiitos kun avasit ja huojensit.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on, kun selkäni takana puuhailette kaikenlaista ja aliarvioitte havainnointi ja päättelykykyni. Sulle mies en ole vihainen muusta kuin roikottamisesta, mutta sulle nainen en ikinä anna anteeksi sillä sä tiesit miten paljon rakastan häntä ja miten mua on aiemmin samalla tavalla satutettu. Kaivoit musta tietoa ja hyväksikäytit päästäksesi mun saappaisiin vähän kaikessa. Oot manipuloivin ja häikäilemättömin ihminen jonka tiedän. Tiedät että odotin häntä monta kuukautta. Samaan aikaan vehtaat 3 muun miehen kanssa. Mä odotan vain häntä. Kyllä hänellekin pian valkenee sun todellinen luonne.

        Se hän on itse samanlainen.Rakastaa likasta lutkia.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tolaltani kuului joukkoon

    • Anonyymi
      UUSI

      Ja huoli

    • Anonyymi
      UUSI

      Pääsit itse liian lähelle minua

    • Anonyymi
      UUSI

      Tunkenut olet

      • Anonyymi
        UUSI

        En haluaisi olla tunkeilija.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hän on ja pysyy mun päässä, ei lähde vaikka yritän miettiä muuta. Aina mietin sitä kääntyvää katsetta hymyä ja persoonaa, joka oli mahtava. Ei päästy poreisiin yhtäaikaa. Täytyy sanoa että aikuisena ei enää jaksa katsoa kauaa jos joku harmittaa, silloin on aika väistyä ja antaa patsastelijoille tilaa. Tehdä työtä siellä missä sitä arvostetaan. Sinä jäit sinne, minulle jäi ikävä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei päästy mekään kun sairastuit ja nyt sit tuosta selkäänpuukottajastani haaveilet.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tiedätkö mies, että minuakin v.tut.aa kun en saa sinua pois mielestäni. Enkä saa sinua. Enkä saa sinulta mitään enempää kuin läpitunkevia katseita, ohimeneviä kosketuksia ja mukavaa juttuseuraa! Pitää varmaan alkaa välttelemään sua tai ehdottaa väärässä tilanteessa jotain liian suoraan irl.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuo viimeisen rivin sanat ovat ehkä se avain. Saattaa asiat pois totutulta raiteilta, silloin ne saa liikahtamaan johonkin suuntaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Monella näyttää olevan aikaa ja voimia tälläiseen muttei lähestyä oikeasti sitä kaivattuaan, kuinka paljon menee turhaa aikaa hukkaan tälläiseen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin sanoppa se! Ei olisi aikaa tähän tyhjänpäiväisyyteen.
        Minkäs teet.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tänäpäivänä saat syytteen häirinnästä, jos lähestyt toista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanoppa se! Ei olisi aikaa tähän tyhjänpäiväisyyteen.
        Minkäs teet.

        Joo. Olis kyllä nytkin parempaa tekemistä kuin notkua täällä! Piruvie


    • Anonyymi
      UUSI

      Luulen, että olet hirveästi ihastunut minuun. Etkä vieläkään osaa päättää mitä tehdä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin...Kuka tietää.
        En kuitenkaan mene helppoon ja lähde keulimaan pienestä. Aika pitkälle pystyn miettimään asioita järkevästi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...Kuka tietää.
        En kuitenkaan mene helppoon ja lähde keulimaan pienestä. Aika pitkälle pystyn miettimään asioita järkevästi.

        Sama juttu. Olen ollut elämässäni monesti liiankin järkevä. Nyt tosissani pohdin pitäiskö rikkoa kaavaa. Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...Kuka tietää.
        En kuitenkaan mene helppoon ja lähde keulimaan pienestä. Aika pitkälle pystyn miettimään asioita järkevästi.

        Onko hän kertonut, että rakastaa sinua?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Olen ollut elämässäni monesti liiankin järkevä. Nyt tosissani pohdin pitäiskö rikkoa kaavaa. Sivusta

        Mitä menetät jos yrität? Vielä sivummalta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä menetät jos yrität? Vielä sivummalta

        Menetän työkaverin. En usko että meillä olisi enää samanlaista yhdessä, jos kertoisin hänelle. Varsinkin jos hän ei tunne minuun lainkaan vetoa. Sitä on kyllä vaikea uskoa, ei tämä voi olla vain minun keksimääni.. Sivusta edelleen, naiselta miehelle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Olen ollut elämässäni monesti liiankin järkevä. Nyt tosissani pohdin pitäiskö rikkoa kaavaa. Sivusta

        Tykkään vastauksestasi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Etkö sitten itse ole ihastunut vai miksi et tee mitään? Viestisi on todella itsekäs.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sitten itse ole ihastunut vai miksi et tee mitään? Viestisi on todella itsekäs.

        Jos olen väärässä, hän voi aiheuttaa minulle ongelmia - kom.ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...Kuka tietää.
        En kuitenkaan mene helppoon ja lähde keulimaan pienestä. Aika pitkälle pystyn miettimään asioita järkevästi.

        Jos olet täällä, olen oikeassa. Mutta voit ajatella koko elämäsi, elät sen - kom.ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet täällä, olen oikeassa. Mutta voit ajatella koko elämäsi, elät sen - kom.ap

        Loistavaa itsevarmuutta. En aio rikkoa sitä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Harmi että rakastat häntä noin syvästi. Särjit sydämeni.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eipäs mennä liian pitkälle,


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuka nainen? En kai minä sentään.

    • Anonyymi
      UUSI

      joooo anna olla

      • Anonyymi
        UUSI

        Annanko oikeasti? Se kyllä järjestyy.


    • Anonyymi
      UUSI

      Rakkauden voi vastaanottaa avosylin tai taistella sitä vastaan. Sinä olet soturi

      • Anonyymi
        UUSI

        Soturi, taistelija ym...En ole mitään sankarillista.
        Eiköhän tämä ole ihan normaali tilanne mitä tapahtuu päivittäin monille.
        Sori kyyninen vastaus.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Soturi, taistelija ym...En ole mitään sankarillista.
        Eiköhän tämä ole ihan normaali tilanne mitä tapahtuu päivittäin monille.
        Sori kyyninen vastaus.

        Se ei ole päivittäistä kun vahvoista tunteista kyse. Sen takia ihmiset menevät polvilleen sen edessä.. tai sitten pakenevat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole päivittäistä kun vahvoista tunteista kyse. Sen takia ihmiset menevät polvilleen sen edessä.. tai sitten pakenevat.

        En usko tätä väittämää. Maailmassa noin 7 miljardia ihmistä ja jokainen toimii omalla tavallaan. Emme ole toistemme klooneja.
        Toiset polvistuu ja pakenee, toiset miettii tai epäröi jne...


    • Anonyymi
      UUSI

      Eihän näin pitänyt käydä, päästin myös sinut todella lähelle, lähemmäksi kuin kenetkään muun, muurini tai suojakuoreni alle. Sait minut luottamaan itseesi, näen sinussa paljon hyvää. Tunteet ovat suuria, mutta epäsopivia tilanteeseen ja paikkaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        En osaa sanoa mitä fiiliksiä hän koki.
        Viimeiseen lauseeseen voin sanoa että TOTTA.


      • Anonyymi
        UUSI

        Sillä ei ole mitään merkitystä, tällä sun kiusaamisella, sun pitää katsella samankaltaisia ku itse olet, elikkä transmiehiä, sieltä löydät seksi ystäviä, jätä muut rauhaan!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa mitä fiiliksiä hän koki.
        Viimeiseen lauseeseen voin sanoa että TOTTA.

        Viestisi on ilmeisesti naiselle. Pitkiä katseita, tunteiden paloa. Hymyjä, sanoja. Hermostunutta naurua, kuin ei kumpikaan tiedettäis mitä toisella mielessä. Joku megasupervoima meidän välillä. Ei pitänyt ihastua, ei todellakaan. Vaan tunteet eivät katso aikaa eikä paikkaa. Kuin toinen puolikas.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään merkitystä, tällä sun kiusaamisella, sun pitää katsella samankaltaisia ku itse olet, elikkä transmiehiä, sieltä löydät seksi ystäviä, jätä muut rauhaan!

        Miksi käytit aikaa kirjoittaaksesi noinkin pitkän ja turhan kommentit?
        Voin halutessani haastaa sinut verbaalisesti mutta nyt en jaksa.
        Naiselle toivotan hyvää yötä.
        Aloittajalta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Riko systeeeeemaa ja kirjoita hänelle. Halaat häntä jo maanantaina 😉

      • Anonyymi
        UUSI

        Toimin ainoastaan varman päälle.
        Systeemit on helppo rikkoa mutta systeemi ei toimi niin että sitä isketään säröille ja odotetaan että se menisi säpäleiksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimin ainoastaan varman päälle.
        Systeemit on helppo rikkoa mutta systeemi ei toimi niin että sitä isketään säröille ja odotetaan että se menisi säpäleiksi.

        Kun odotat hänen vastausta, jokin väistämättä murtuu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun odotat hänen vastausta, jokin väistämättä murtuu.

        En ole yllytyshullu.
        Palstalla olevat kehoitukset ei toimi.
        Olisin toki yllättynyt ja varmasti hämmentyisin jos hän ottaisi yhteyttä itse.
        Vastaisin hänelle tietysti asiakohtaisesti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yllytyshullu.
        Palstalla olevat kehoitukset ei toimi.
        Olisin toki yllättynyt ja varmasti hämmentyisin jos hän ottaisi yhteyttä itse.
        Vastaisin hänelle tietysti asiakohtaisesti.

        Heh. Okei, have a good evening, dear finnish man 👍


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Okei, have a good evening, dear finnish man 👍

        My pleasure


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yllytyshullu.
        Palstalla olevat kehoitukset ei toimi.
        Olisin toki yllättynyt ja varmasti hämmentyisin jos hän ottaisi yhteyttä itse.
        Vastaisin hänelle tietysti asiakohtaisesti.

        Mikä estää itse ottamasta yhteyttä? Mies joka on kiinnostunut ottaa yhteyttä, et siis ole kiinnostunut? Ei ole yllytyskehoitus mutta kummastelen tätä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää itse ottamasta yhteyttä? Mies joka on kiinnostunut ottaa yhteyttä, et siis ole kiinnostunut? Ei ole yllytyskehoitus mutta kummastelen tätä.

        Kaikki tietää että palstan kautta ei taphdu mitään.
        Kukin voi osoittaa kiinnostuksensa eri tavalla. Varatut ei voi osoittaa kiinostustaan mitenkään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää että palstan kautta ei taphdu mitään.
        Kukin voi osoittaa kiinnostuksensa eri tavalla. Varatut ei voi osoittaa kiinostustaan mitenkään.

        No elämä on ihan muualla kuin palstalla. Jos jompikumpi osapuoli on varattu asiaa ei kannata edistää tai edes harkita. Ei aloituksessa mainittu mitään varatuista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No elämä on ihan muualla kuin palstalla. Jos jompikumpi osapuoli on varattu asiaa ei kannata edistää tai edes harkita. Ei aloituksessa mainittu mitään varatuista.

        Sana varattu on aika veikeä. Varattu mihin? Voiko ihmisen varata?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sana varattu on aika veikeä. Varattu mihin? Voiko ihmisen varata?

        Otettu, rengastettu, pyydystetty ei kuulosta yhtään paremmalta. Sen takia varattu ja sinkku on vapaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää että palstan kautta ei taphdu mitään.
        Kukin voi osoittaa kiinnostuksensa eri tavalla. Varatut ei voi osoittaa kiinostustaan mitenkään.

        Voi, jos kiinnostus on tarpeeksi vahva. Ja jos hän on valmis eroamaan, jos kiinnostus on molemminpuolinen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Älä kiroile

    • Anonyymi
      UUSI

      Vaikutat ihan insinööriltä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kaukana siitä. Moniulotteinen tie on opettanut ja opettaa edelleen. Pitkä on matka sanoi joku viisas aikoinaan.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ja jatkan vielä sen verran että en jaksa pitää tätä palstaa enää mielenkiintoisena. Omakehu ehkä voi tunkea läpi mutta silti väitän että saan ihmiset jakamaan paljon mielipiteitä täällä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi et tekisi asioille jotain irl sen sijaan että kirjoittelet täällä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Jos kertoisin niin ymmärtäisit. En tänne ala yksityiskohtia avaamaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kertoisin niin ymmärtäisit. En tänne ala yksityiskohtia avaamaan.

        Ok, selvä sitten. Ilmeisesti jotenkin vaikea tilanne.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, selvä sitten. Ilmeisesti jotenkin vaikea tilanne.

        Mikä lasketaan sitten vaikeaksi. Ei täysin mahdoton mutta vaatisi isoja harppauksia nykyisestä .


    • Anonyymi
      UUSI

      Olitteko suhteessaan, orastavassa suhteessa vai ihan hyvänpäiväntuttuja?

      • Anonyymi
        UUSI

        Mainitsin jo aikaisemmin että en tiedä oikeasti naisen fiiliksitä mitään.
        Ei ole mitään suhdetta ollut ja hyvän päivän tuttu voidaan käsittää monella eri tavalla. No varmasti tervehditään jos sattumalta jossain näemme.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos se olet sinä (olemme molemmat varattu), niin hauska. Mitä me molemmat teemme täällä 🙂

      • Anonyymi
        UUSI

        Otan hänet tosissaan. Jos en ottaisi niin vähät välittäisin tästä sivustosta.
        On myös aivan sama vaikka hän pitäis tätä säälittävän asiana.
        Oikeasti hän ei tunne minua ja ei tiedä kaikkea potentiaalia mitä minusta löytyy.
        Kysyn sinulta kysymyksen: Voiko varatulle ihmiselle osoittaa hyvää ilman että siitä alkaa hirveä syyllistäminen sarja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan hänet tosissaan. Jos en ottaisi niin vähät välittäisin tästä sivustosta.
        On myös aivan sama vaikka hän pitäis tätä säälittävän asiana.
        Oikeasti hän ei tunne minua ja ei tiedä kaikkea potentiaalia mitä minusta löytyy.
        Kysyn sinulta kysymyksen: Voiko varatulle ihmiselle osoittaa hyvää ilman että siitä alkaa hirveä syyllistäminen sarja.

        Vastaan, että minun luonteeni ei ole syyttää, olisin voinut odottaa sitä häneltä. Kaikki ilmenemismuodot ovat minulle normaaleja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan, että minun luonteeni ei ole syyttää, olisin voinut odottaa sitä häneltä. Kaikki ilmenemismuodot ovat minulle normaaleja.

        Hän tietää että en syytä. Hän tietää että en vähästä hätkähdä ja kavahdan kaikkea turhaa draamaa.
        Olen suorastaan hämmästynut siitä miten luja tämä nainen on luonteeltaan ja miten hyvin hän pystyy suhtautumaan asioihin ilman että alkaa luomaan mitään turhaa showta.
        En silti koskaan yritä aloittaa varatun kanssa mitään ylimääräistä. On tämä sivusto ja tähän se jää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää että en syytä. Hän tietää että en vähästä hätkähdä ja kavahdan kaikkea turhaa draamaa.
        Olen suorastaan hämmästynut siitä miten luja tämä nainen on luonteeltaan ja miten hyvin hän pystyy suhtautumaan asioihin ilman että alkaa luomaan mitään turhaa showta.
        En silti koskaan yritä aloittaa varatun kanssa mitään ylimääräistä. On tämä sivusto ja tähän se jää.

        No, hän loi sellaisen kuvan päässäni.
        Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun olen tällaisessa tilanteessa. Olet luultavasti oikeassa, peli ei ole kynttilän arvoinen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Välttämättömyyttä tuntui olevan ilmassa, ettet pääsisi tästäkin liian helpolla. Kun et näytä antaneen kaikkeasi edes lähimain. Päätellen ihan nyt vaikkapa siitä miten sinusta riittää. Ei minulla nyt ole mitään muuta sanottavana puolustukseksi kuin että tein sen mitä sisimpäni nyt vain vaati tekemään. Piittaamatta seurauksista edes itselleni. Aika näyttää saanko edes omiani takaisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      62
      2899
    2. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      93
      1070
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      20
      989
    4. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      9
      980
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      84
      828
    6. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      51
      801
    7. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      6
      788
    8. Kärpänen kutittelee

      Ja herättää. Hyvä että edes joku, kun päivä on jo pitkällä. 🌞🌻🍁☕😊
      Ikävä
      128
      739
    9. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      36
      720
    10. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      66
      714
    Aihe