Tytöt! Ihaninta mitä poika on teille sanonut?

keskustelualoittajapoika

Joo tiedän, että tällaisia keskusteluja on jo, mutta pistimpähän kuitenkin.

12

454

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noterveppäterve

"Oot sä kyl ihan kiva"
      Haha romanttista :DDDD tapahtu pari vuotta sitten ja olin iha fiiliksissä loppupäivän

• kivakivakivaa4

Miettikääs hei vähän tarkemmin, mitä tää adjektiivi kiva oikeestaan tarkottaa. Niin, ei paljoa. Kiva. "Oot ihan kiva". Aa, kiva juttu.
        Ei siiin siis mitään, totta kai se on mukava fiilis kun joku sanoo sulle että oot kiva - mut mulle sanottiin joskus aikoinaan, että jos sanoo toiselle "Oot kiva", se ei meinaa yhtään mitään. Aluks epäilin ko. teoriaa, mut nykyään oon tajunnu et siinä on perää.

• liisamaria

Sinä olet kaunis,ja sinulla on upea vartalo.Pimppisi tuoksuu vanilijalle,ja peppusi on
      kauniin muotoinen ja ihana.

• 3245234523

Ihan näin poikana, onko se jotenkin "romanttista" sanoa näin? "Olet upea, älykäs, kaunis, huumorintajuinen ja hauska tyttö. Älä koskaan tyydy yhtään vähempään kuin mitä voit saada"
      Näin sanoin yhdelle tytölle, joka käyttäytyy nykyään huomattavasti mukavammin minua kohtaan.

• muistansen

"Mä rakastan sua."

Lyhyt ja ytimekäs, sekä tietty täydellinen lause <3

• 20071503060

"Mut oikeesti oot mulle tärkee"
      Aloin itkee tän kommentin jälkeen, koska kyseinen poika on miun exä, jonka kanssa ollaan edelleen hyvin läheisissä kaveriväleissä. Ja rakastan tätä poikaa edelleen <3...

• leidi14

et oo läski
      mutta ei se kyllä sanonut sitä tunteella vaan siksi koska mun kaveri pakotti sen sanomaan sen

• tyttöjyväskylästäää

Oot kaunis, mukava ja hyvännäköne :)

• eiollukkaaniionnelline

Exä sano näin "oot mulle kaikki. Rakastan sua enemmän ku mitään muuta. Ja toivon että istutaan yhessä vielä kiikkustuoleissa."
      "Jos sä tuut paksuks nii kyllä mä susta ja muksusta huolta pijän"
      "voin kuvitella miten söpö oot ku nukut"
      Näitä on paljo enemmänki mutta tossa nyt jotai.

• Rakkauskuolematon

" Ennustan että halaan sua minuutin päästä, okei.. En jaksa oottaa niin kauan. ❤" Exä sanoi, ja edelleenkin olen häneen hieman ihastunut, hän myös, mutta ei siitä tule mitään :c

• egmastah

i liek egs

• Anonyymi

Sanonu mua tyttöystäväksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      275
      18380
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10560
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      396
      7089
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      82
      6963
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4668
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3454
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3018
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2565
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      33
      2336
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      33
      2269
    Aihe