USB laturi

epätietoinen8

Mistä voi ostaa USB-laturin, missä ei ole 5V jännite vaan 12V jännite?

18

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaivieläudb

kaupasta. tuliko tää nyt ihan yllärinä. voit myös kokeilla internetin hakutoimintoa. ja mene töihin, sun elättäminen tulee meille liian kalliiksi.

• asdtd

Helpoiten siten tökkäämällä usb jakajaan 12V muuntajan. Tosin täytyy muistaa ettei kytke 5V laitteita siihen tai ne hajoaa. (Ite sain yhen usb näppiksen hajalle tolla tavalla )

• usb5v

Ulostuleva jännite on usb-laturissa aina 5v. Sisääntuleva joko dc5v, dc12v tai verkkovirta ac230v

• usb12V

Eikä ole, mun kamera-akkulaturin mukana tuli 12V USB laturi. Olen tappanut sillä jo pari 5V laitetta vahingossa, kun luulin että kaikki USB-laturit ovat samanlaisia.

• plo8ki7ju6hy

Et mistään koska USB:n jännite on 5V, jos sieltä 12V tulisi niin savu nousisi laitteista mihin sen kytkisit

• uspistahups

Kyllä niitä on:

www.aliexpress.com/item/2014-New-EU-Plug-12V-2A-2000mA-USB-Charger-for-Tablet-PC-Power-Adapter-USB-Wall/1698045957.html?s=p

• OnkoUniversaaliSerialBus

USB-liittimen standardijännite on 5V, mutta kaikki eivät noudata standardeja orjallisesti. Minullakin on USB-laturi, jossa on 6V jännite!

• voiettä

Ikävä kyllä USB-lähtöliittimellä varustettuja latureita, jotka antavat korkeamman jännitteen, kuin normaali 5V, on nykyään saatavilla.
      Eli on jälleen pilattu hyvä käytäntö vaarallisella sooloilulla. Olisihan noita DC-liittimiä ennestäänkin ollut sopivia. Montakohan aitoa 5V USB-laturia käyttävää laitetta saadaan vahingossa hajalle?
      Että piti tämäkin päivä nähdä!

• supercool

Minä hankin USB-laturin, jossa ulostulojännite on 48V. Akut latautuu todella nopeasti. Tietokonekin nopeutui huomattavasti, kun kytkin USB-laturin pöytäkoneen USB-liittimeen. Boottaakin niin nopeasti, ettei ennätä kissaa sanoa, kun on jo käynnistynyt.

• mikääneikiellä

mikään ei estä käyttämästä usb liitintä korkeammalle jännitteelle. se on kyseisen laturin käyttäjän vastuulla lukea käyttöohjeet ja selvittää mitä laitteita sillä voidaan ladata. jos jotain menee paskaksi niin oma vika.

• Varovastisiellä

Yllättävän moni kaukoidän laitevalmistaja käyttää mini-usb liitintä väärin. Halpaa töpseliä voi käyttää aivan mihin käyttöön.

• OnkoUniveraaliSerialBus

DC-pistokkeessa on aivan sama ongelma. Edes napaisuus ei ole vakio, jänniitteestä puhumattakaan. Minulla on puolenkymmentä erilaista verkkolaitetta pyöreällä pistokkeella. Osassa miinus on kuoressa, osassa keskellä, jännitteet 4,5...6...12...18Volttia. Sitten minulla on pari laitetta, joissa on samanlainen pistoke, mutta verkkolaite antaakin vaihtovirtaa! Niissä on onneksi diodisilta, eli toimivat myös dc-virtalaähteellä.

• acdc

"Sitten minulla on pari laitetta, joissa on samanlainen pistoke, mutta verkkolaite antaakin vaihtovirtaa! Niissä on onneksi diodisilta, eli toimivat myös dc-virtalaähteellä."

Se on silloin sykkivää tasavirtaa, jos on diodisilta. Siinähän virran suunta ei vaihdu, toisin kuin vaihtovirralla.

• niinkai

Siis kaveri tarkoittanee, että varsinaisessa laitteessa on tasasuunnin eli ei ole väliä, kumpaa siihen lykkää, jos vaan tarpeeksi jännitettä tulee.

• nkndndndldkfkfld

sen ihmiset sentään ymmärtää katsoa. usb-laturista nyt ei tule mieleenkään että se antaisi jotain muuta kuin standardin mukaiset 5v. mutta kiinan pojat nyt soveltaa sillä, mitä hyllystä löytyy. microusb-liitin ei ole kyllä halvin liitin, eikä nyt varsinkaan paras.

• jkaaa

Ja USB-standardin mukainen jännite on 20V, virtaa 5A, sillä jo latautuu :)

• Ihanko_tosissasi

"Ja USB-standardin mukainen jännite on 20V, virtaa 5A"

Minkä USB-standardin?

• usb
        Ihanko_tosissasi kirjoitti:

"Ja USB-standardin mukainen jännite on 20V, virtaa 5A"

Minkä USB-standardin?

UseanSaatananBondin-standardi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4332
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1533
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1297
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      915
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      843
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe