Mistä voi ostaa USB-laturin, missä ei ole 5V jännite vaan 12V jännite?
USB laturi
18
213
Vastaukset
- vaivieläudb
kaupasta. tuliko tää nyt ihan yllärinä. voit myös kokeilla internetin hakutoimintoa. ja mene töihin, sun elättäminen tulee meille liian kalliiksi.
- asdtd
Helpoiten siten tökkäämällä usb jakajaan 12V muuntajan. Tosin täytyy muistaa ettei kytke 5V laitteita siihen tai ne hajoaa. (Ite sain yhen usb näppiksen hajalle tolla tavalla )
- usb5v
Ulostuleva jännite on usb-laturissa aina 5v. Sisääntuleva joko dc5v, dc12v tai verkkovirta ac230v
- usb12V
Eikä ole, mun kamera-akkulaturin mukana tuli 12V USB laturi. Olen tappanut sillä jo pari 5V laitetta vahingossa, kun luulin että kaikki USB-laturit ovat samanlaisia.
- plo8ki7ju6hy
Et mistään koska USB:n jännite on 5V, jos sieltä 12V tulisi niin savu nousisi laitteista mihin sen kytkisit
- uspistahups
Kyllä niitä on:
www.aliexpress.com/item/2014-New-EU-Plug-12V-2A-2000mA-USB-Charger-for-Tablet-PC-Power-Adapter-USB-Wall/1698045957.html?s=p
- OnkoUniversaaliSerialBus
USB-liittimen standardijännite on 5V, mutta kaikki eivät noudata standardeja orjallisesti. Minullakin on USB-laturi, jossa on 6V jännite!
- voiettä
Ikävä kyllä USB-lähtöliittimellä varustettuja latureita, jotka antavat korkeamman jännitteen, kuin normaali 5V, on nykyään saatavilla.
Eli on jälleen pilattu hyvä käytäntö vaarallisella sooloilulla. Olisihan noita DC-liittimiä ennestäänkin ollut sopivia. Montakohan aitoa 5V USB-laturia käyttävää laitetta saadaan vahingossa hajalle?
Että piti tämäkin päivä nähdä!- supercool
Minä hankin USB-laturin, jossa ulostulojännite on 48V. Akut latautuu todella nopeasti. Tietokonekin nopeutui huomattavasti, kun kytkin USB-laturin pöytäkoneen USB-liittimeen. Boottaakin niin nopeasti, ettei ennätä kissaa sanoa, kun on jo käynnistynyt.
- mikääneikiellä
mikään ei estä käyttämästä usb liitintä korkeammalle jännitteelle. se on kyseisen laturin käyttäjän vastuulla lukea käyttöohjeet ja selvittää mitä laitteita sillä voidaan ladata. jos jotain menee paskaksi niin oma vika.
- Varovastisiellä
Yllättävän moni kaukoidän laitevalmistaja käyttää mini-usb liitintä väärin. Halpaa töpseliä voi käyttää aivan mihin käyttöön.
- OnkoUniveraaliSerialBus
DC-pistokkeessa on aivan sama ongelma. Edes napaisuus ei ole vakio, jänniitteestä puhumattakaan. Minulla on puolenkymmentä erilaista verkkolaitetta pyöreällä pistokkeella. Osassa miinus on kuoressa, osassa keskellä, jännitteet 4,5...6...12...18Volttia. Sitten minulla on pari laitetta, joissa on samanlainen pistoke, mutta verkkolaite antaakin vaihtovirtaa! Niissä on onneksi diodisilta, eli toimivat myös dc-virtalaähteellä.
- acdc
"Sitten minulla on pari laitetta, joissa on samanlainen pistoke, mutta verkkolaite antaakin vaihtovirtaa! Niissä on onneksi diodisilta, eli toimivat myös dc-virtalaähteellä."
Se on silloin sykkivää tasavirtaa, jos on diodisilta. Siinähän virran suunta ei vaihdu, toisin kuin vaihtovirralla. - niinkai
Siis kaveri tarkoittanee, että varsinaisessa laitteessa on tasasuunnin eli ei ole väliä, kumpaa siihen lykkää, jos vaan tarpeeksi jännitettä tulee.
- nkndndndldkfkfld
sen ihmiset sentään ymmärtää katsoa. usb-laturista nyt ei tule mieleenkään että se antaisi jotain muuta kuin standardin mukaiset 5v. mutta kiinan pojat nyt soveltaa sillä, mitä hyllystä löytyy. microusb-liitin ei ole kyllä halvin liitin, eikä nyt varsinkaan paras.
- jkaaa
Ja USB-standardin mukainen jännite on 20V, virtaa 5A, sillä jo latautuu :)
- Ihanko_tosissasi
"Ja USB-standardin mukainen jännite on 20V, virtaa 5A"
Minkä USB-standardin? - usb
Ihanko_tosissasi kirjoitti:
"Ja USB-standardin mukainen jännite on 20V, virtaa 5A"
Minkä USB-standardin?UseanSaatananBondin-standardi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791