lempipaikka

Celebrian

Tämä voi tuntua hiukan tyhmältä kysymykseltä, mutta jos saisitte muuttaa viikoksi johonkin Keski-Maan paikkaan (esim. Hobittila, Minas Tirith) niin minne menisitte? Ette saisi poistua tästä paikasta ja joutuisitte elämään siellä asuvien olentojen/ihmisten/haltioiden yms. kanssa. Mutta teillä olisi silti lupa penkoa paikkoja kaikessa rauhassa kenenkään sitä kieltämättä.

Oletetaan että kyseessä on kolmannen ajan loppu, jonne Sormuksen Sota sijoittuu (vuosi 3018 tai jotain)

Selitinhän tarpeeksi sekavasti? Ja perustelut mukaan... :)

15

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.R.Ban

Mielenkiintoisenpa kysymyksen heitit, Celebrian. Paikkojahan olisi miljoona katsastettavaksi, mutta ehkä vastaisin kuitenkin näin:
      Paikoista eniten haluaisin nähdä Minas Tirithin sen vaikuttavan arkkitehtuurin ja kauneuden tähden. Samalla saisi yrittää arpoa, miten moinen hökötys on aikaiseksi saatu.
      Paikoista parhaiten viihtyisin Luultavasti Rivendellissä, jossa olisin Elrondin ykkösriesa tutkiessani kaikkia mahdollisia kirjoja ja kirjoituksia, mitä paikalta löytyy ja ahdistellessani haltioita kaikilla tyhmillä kysymyksillä. Olishan sen Rivendell muutenkin ihan hieno paikka vaan chillailla... Lepi Lepi...

• pitäisi

päästä tuopin ääreen piippua polttelemaan.

• sitten
        pitäisi kirjoitti:

rautapihaan katselemaan sarumanin kanssa teknistä kehitystä.

• siellä keski-ikäinenkin
        pitäisi kirjoitti:

voisi istuskella hobittien kanssa tuopin ääressä.

• Wilian

Jos Aman olisi vielä osa Keski-Maata nii sinne mutta kun ei oo. Rivendell ehkä tai Minas Tirith. Myös Minas Morgulissa ja Barad-Durissa ois kiva käydä

• Nimloth

varmaankin tutustuisin Hobittilaan...Ja sitten saisin kutsun ja Rivendelliin ja näkisin senkin =)

• Galwyn

No Edorasissa!! Se paikka on tehny minuun tosi suuren vaikutuksen, ja mikäpä vois olla ihanampaa kun asustella niin lähellä hevostallia... Ja samalla vois tutustua Eowyniin ja Eomeriin.

• arod

tai siis koko rohan...ettei tarttis vaan Edorasissa ratsastella... ;D
        tai sitten voisin mennä Hobittilaan tai Rivendelliin...

• Hevijätkä

Kyllä ne parhaat paikat olisivat tässä: Ered Luinilla(sinivuoret) asuvien kääpiöiden kodit ja Erebor(yksinäinen vuori),kolmannen ajan lopun suurin ja mahtavin kääpiö valtakunta.

• Iltatähti-91 (ex.Arwen91)

Menisin tietysti Lothlorieniin tai Rivendelliin.
        Lorieniin sen kauneuden tähden ja Rivendelliin samasta syystä.
        Toisaalta ahdistelisin kaikkia paperikääröjä, mitä löytäisin ja toivoisin osalistuvani Eldrondin neuvonpitoon, ehdottomasti tapaavani Arwenin.
        Tosiaan saisin viikon kuluttua haltiat juoksemaan karkuun kuullessaan vain nimeni.

• Lalaith

Menisin ilman muuta Rivendeliin. Haluaisin nähdä kauniin laakson, kuulla kaikki tarinat ja laulut ja tavata Keski-Maan viimeiset suurhaltijat. Ja haluaisin mm kiivetä sinne ylärinteiden mäntymetsiin, joista vain mainitaan tarinassa. Sieltä olisi varmaan myös löydettävissä niin paljon tietoa kaikista muista paikoista, että olisi melkein kuin olisin käynyt niissäkin :)

Seuraavana listalla Hobittila kotoisan tunnelmansa takia ja Synk-/Vihermetsän haltiavaltakunta koska rakastan metsiä ja tämä on paljon todellisempi kuin Lorien. Ja sitten tietysti Fangorn, metsien metsä. Erityisesti haluaisin tavata Bregaladin, pihlajat ovat minunkin lempipuitani. Ja hevosihmisenä on tietysti pakko mainita myös Rohan - olisi mahtavaa ratsastaa mearasin edustajalla :) Paikkoja riittää...

• arwen úndomiel

mä haluisin mennä ehkä lothlorieniin, mut siellä vois olla kyl vähän yksinäistä, mutta kaunista. joten menisin ehkä rivendelliin, koska siellä ois arwen ja muutenkin kaikki tsh:n tyypit käväsee siellä aina välillä...ne mä haluisin nähä...mut oikeestaan mä kyl haluisin ihan vaan kontuun, siellä on niin kiva tunnelma, kun on niin kotoisaa...:)

• Meliel

Lothlòrien=P

• Luna-fani

Rivendelliin! Haltioita tapaamaan :)

• Iluvatar

Metsäinmanhaltiakuntaan. se on niin hyvä paikka kun näkisin koko ajan kaikkia kivoja haltioita ja saisin ruokaa ja juomia niin paljon kuin napa ruskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe