Ihmeiden korotttaminen eksyttää

Matteus244

Olin viikonloppuna eräässä kokouksessa, jossa saarnattiin taas ihmeistä. Se mikä on ykkösasia, pelastus sivuutettiin ja parannuksetekoa ei julistettu. Tämmöinen julistus on eksyttävää ja tämmöiset kokoukset ovat ihan turhia. Tämä srk ei ole hell.srk, mutta siellä käy hellareita. Vuoden aikana melkein kaikissa kokouksissa on puhuttu vain ihmeistä ja Tom Welchelkin on käynyt siellä. Mihin on menossa srk:t. Sanassa ei ole turhaan mainittu lopun aikojen eksytyksistä. Kun Jeesus on meille ykkönen, niin automaattisesti ykkösasia on ihmisten uskoontulo ja ihmisten parannuksen teko. Kun rapakon takaa tulevat immeiset julistavat korvasyyhyä ja parantumista. Se ei ole oikeaa evankelimia. Jos olet eksyttävässä seurakunnassa. Rukoile Herralta johdatusta Raamatun mukaiseen seurakuntaan. Mulla "suomut" putosi nyt viikonloppuna päästä. Nyt loppui ihmeinen metsästys minun osalta. Sid Rothin ohjelmat olen onneksi jo hylännyt aiemmin.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taasmennäänkaatuma

      Niin avatkaa jo silmänne niin samalla loppuu näiltä huuhaasaarnaajilta asiakkaat ja koko touhukuivuu terveeseen suuntaan pois.

      mutta kun on näitä kuuroja sokeita parkoja joiden elämäntyö on hypätä näiden pellehermannien perässä kun omaa elämää ei ole eikä sitä edes terveesti haluta.

    • että_parantuisitte

      Jak 5:13 Jos joku teistä kärsii vaivaa, niin rukoilkoon; jos joku on hyvillä mielin, veisatkoon kiitosta.
      Jak 5:14 Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä.
      Jak 5:15 Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
      Jak 5:16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
      Jak 5:17 Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.
      Jak 5:18 Ja hän rukoili uudestaan, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä.
      Jak 5:19 Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa,
      Jak 5:20 niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden.

    • Ihmeet eivät koskaan saa olla pääasia.

    • ihmeidenaikakausi

      HUHTIKUUN HULINAT -15% ALENNUSTA
      ostostesi loppusummasta WWW.KIRJAONLINE.COM verkkokaupasta.
      Tarjous voimassa 1.4.15-30.4.15
      ALENNUKSEN SAAT koodilla 042015
      Tarkemmat ohjeet: http://www.kirjaonline.com/news/9/15-ale-huhtikuun-ajan

      http://www.kirjaonline.com/product/408/ihmeiden-aikakausi
      Tarvitaan alkuperäistä, opillisesti tervettä ja raamatullista Hengen ja voiman osoittamista. Selkomaa kertoo Jumalan ihmeitä tekevästä voimasta ja jakaa ajatuksia Jumalan sanasta, herätyksien historiasta ja omasta elämästään.

      • Matteus244

        Tässä oikea järjestys.

        Markus 16 luku:

        15. Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
        16. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
        17. Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        18. nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
        19. Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
        20. Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4810
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      52
      3227
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2442
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2016
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1622
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1227
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1145
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1131
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1118
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1106
    Aihe