Hei oon 14 vuotias tyttö jyväskylästä ja tahtoisin kovasti pukeutua emo/scene tyyliin. Mitä tarvitsisin? Laittakaa emo ja scene tytöistä kuvia joista voisin ottaa inspistä?
Onko suomessa enää yhtään scene tai emo tyttöä joka esim vloggaisi? Linkkejä sellaisiin?
Haluisin olla emo/scene. Auttakaa?
Emotyttökö
4
175
Vastaukset
- Wednesday13
Pari vloggaajaa on esim. Mary Deadwonderland, Oona Von Octopus, Domo Gay (ei taija tehä enään videoita), Vera Shinikaru. Ja niitten kuviata saat varmaan inspiraatiota ja niillä on hius- ja meikkivideoita kans :)
- 10101001919191
mäki haluun ollla emo scene onneks mun äiti on kampaaja nii se suostuu tehä mulle sellaset hiukset
- tyttöjkl13
Hei! Mäkin jkl tyttö 13v. Ja itekki suuntaan scene/emo tyyliin. Voitaisko jutella jossain?
- Nallepuhhh
Onks sulla kikkii? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297